Kalça Çıkıklığı antreamanı

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Koca_Kalca_Mutsuz_Hayat tarafından 22 Ekim 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Koca_Kalca_Mutsuz_Hayat
    Offline

    Koca_Kalca_Mutsuz_Hayat Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar Kalça Çıkıklığı varmı varsa nasıl bir antreman önerirsiniz.[​IMG]
     
  2. 2pacist
    Offline

    2pacist Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2014
    Mesajlar:
    741
    Beğenileri:
    441
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Dağcı
    Yer:
    Canada, Toronto
    Net bir pelvic tilt yok, tabi ki her insanda bu kadar eğim söz konusudur. Bu sorunu cözmek amaçlı esnetmeler uygulayabiliriz.
    Ne demek istiyorum; bel ve hipflexor kaslarını esneterek, karın ve kalçaları güçlendirmeliyiz. Bunun için en iyi egzersiz "Ass to grass Squat"'tır
    Aslında bu gerçek squat, full squat'ta denir, bu egzersiz, kalça ve karnınızı maksimum şekilde kısa zamanda güçlendirir. 2. Egzersiz, leg curl veya lunge olabilir. Karın için vacumm egzersizi size faydalı olacak.






    Tanrı Türk'ü Korusun.
     

Sayfayı Paylaş