kahvalti ve antrenman

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve ahmet ay tarafından 8 Mart 2016 başlatılmıştır.

Tags:
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ahmet ay
    Offline

    ahmet ay Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2015
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaslar iyi akşamlar 170 boyunda ,75 kg mm vücudum hayli yağlı ozellikle brl kismi yani vucudum dumduz normal insanlarinki ucgen benimde oyle olsun istiyorum bel yagim coksabah kahvaltı yapamiyorum 11 30 gibi okulda yemek yiyorum 3 gibi salona gidip ağırlık sonrası hiit yapıyorum bazi gunler bitter cikolata falan yiyorum sizce kahvaltıyı aksatmamin çok büyük zararı var mıdır ve de ağırlık sonrası 20 dakika hiit yağ yakımı için dogrumudur düşünce ve tavsiyekerinizi bekliyorum
     
  2. leonmik
    Offline

    leonmik Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2015
    Mesajlar:
    100
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Bilgisayar Programcısı
    İlk olarak ne yediğin önemli bir plana bağlımı besleniyorsun yoksa önüne gelirse onumu yiyorsun. Plansız besleniyorsan yağlardan kurtulman biraz zor vücut durmadan yağ katmanı yapar.
     
  3. ahmet ay
    Offline

    ahmet ay Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2015
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Okulda kuru fasulye tavuk falan çıkıyor AnA yemek olarak bulgur falan yiyorum ekmek pilav ve yağlı yemeklerden kaciniyorum spordan sonra da yumurta tavuk lor peyniri vs
     

Sayfayı Paylaş