Kahvaltıda whey içmek ?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve yiğit1357 tarafından 10 Eylül 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. yiğit1357
    Offline

    yiğit1357 Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    505
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    28
    Arkadaşlar sabah kahvaltı yaparken çay içiyorum onun yerine whey alıcam 1 2 gün içinde whey içsem bi zararı olurmu ?
     
  2. varokav
    Offline

    varokav Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    243
    Beğenileri:
    114
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
  3. BeBeT0
    Offline

    BeBeT0 Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2010
    Mesajlar:
    255
    Beğenileri:
    63
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    sabah aç karnına alıyorsan bence bi sıkıntı yapacagını zannetmiyorum 8-9 saat açken üstüne whey mantıklı geliyor.

    ancak az yağlı süt içmen en iyisi :)
     
  4. yiğit1357
    Offline

    yiğit1357 Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    505
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    28
    Sütün sindirimi uzun olduğu için pek yönelmiyorum whey hızlı sindirilidği için çay içmektense whey içmek daha mantıklı gibi geldi bana .
     
  5. flamel
    Offline

    flamel Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    251
    Beğenileri:
    104
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    mühendis
    Mantıklı olur , sabah kalktığında proteine ihtiyacın var , güne proteinle başlamak iyidir.
     
  6. yiğit1357
    Offline

    yiğit1357 Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    505
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    28
    Benim kastım aslında yemekle beraber içilirse sorun olurmu demekti :) Ama sorun olmaz diye düşünüyorum çay içmektense :)
     
  7. nitrococuk
    Offline

    nitrococuk Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2010
    Mesajlar:
    484
    Beğenileri:
    447
    Ödül Puanları:
    0
    yemekle içilirse bi sorun olmaz.niye olsun.blender'ın varsa ve kahvaltı sana çok prosedürlü geliyorsa :) yulaf ezmesi ile whey'i karıştır iç.

    Whey' in dışında sabah için en uygun protein kaynağı yumurta. Cidden yumurtanın gittiği en ideal zaman sabah. Az Süt de iyidir, çünkü oturupta 1 litre içmek sabah motoru biraz zorlar.
     
  8. -hitman-
    Offline

    -hitman- Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    389
    Beğenileri:
    286
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    İzmir
    Sabah kalkar kalkmaz hemen proteinini iç ve 20-25 dk sonra güzel bir kahvaltı yaparsan daha iyi olur. 1 bardak Sütü kahvaltıda içersin, proteini ise hemen kalkar kalkmaz su ile içersin.
     
  9. yiğit1357
    Offline

    yiğit1357 Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    505
    Beğenileri:
    85
    Ödül Puanları:
    28
    İşte ben öyle yapmıyorum kalkar kalkmaz zaten 10 dk içinde kahvaltımı yapıyorum ha 15 dk önce içmişim ha kahvaltıda pek farketmez o kadardanda herhalde :)
     

Sayfayı Paylaş