kahvaltı saati ve egzersiz saati hakkında bir soru

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve vumpus tarafından 14 Kasım 2006 başlatılmıştır.

  1. vumpus
    Offline

    vumpus Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2006
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Herkese merhabalar..
    Siteyi uzun zamandır takip ediyorum fakat yeni üye oldum.5 aydır fithess yapıyorum ve siteden beslenme ile ilgili öğrendiklerimi uygulayarak tam 10 kilo verdim.63 kilodan 53 e düştüm.
    Kafamı kurcalayan bir konu hakkında sizlere danışmak istiyorum.
    29 yaşında 1.60 boy 53 kilo bir bayanım
    Her sabah düzenli kahvaltı ettikten iki saat kadar sonra spor salonuna giderek yaklaşık 2 saat süren fitness çalışması yapıyordum (haftada 5 gün)
    Kahvaltı etmeden yapılan sporun daha faydalı olduğunu okudum fakat salon sabah 9 da açılıyor. Bu durumda işim 11 de bitiyor ve kahvaltı etmeden çalışmaya başladığm için 11 e kadar hiçbirşey yememiş oluyorum. Spordan sonra hemen greyfurt suyu içiyorum ve en az 1.5 saat sonra birşeyler yiyiyorum saat oldu 12,30
    Bu durumda öğlene kadar birşey yememiş oluyorum bu durum sağlıksız değil mi. Günde 6 öğün beslenme şeklini uygulayamıyorum ya da kahvaltı etmeden spor yapmayı..hangi yolu tercih etmeliyim..
    Bu arada 1000 lik carnitin alıyorum ve sütlü şekersiz kahve içiyorum spordan 30 dakika önce (gerçi elimdeki kutu bitince tekrar almayacağım)


    İlglendiğiniz için şimdiden teşekkürler
     
  2. bonatschi
    Offline

    bonatschi Özel Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2006
    Mesajlar:
    3.855
    Beğenileri:
    4.910
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Londra
    kahvaltı yapmadan yapılan fitness calısması kilo vermeye yardımcı olur.. ancak anladıgım kadarıyla sizin artık kilo probleminiz kalmamış.. ayrıca kahvalti öncesi fitness yapılacaksa saglık açısından bu kesinlikle 1 saati aşmamalıdır aksi halde açlıka baglı kan sekeri dusmesi, bas donmesi vs.. gibi sorunlar olabilir..
    kahvalti öncesi yapılacak spor daha erken yapılmalıdır ki vucut normal kahvaltı saatinde besinini alabilsin..

    bu nedenle size önerim önceden kahvalti etmeniz ve en az 2 saat sonra antrenmana baslamanızdır..
    bu sayede hem kahvaltıda aldıklarınızı eritmiş olacaksınız hem de antrenman icin gerekli kuvveti kendinizde bulabileceksiniz..

    uzun sureli aclık durumlarında (ki siz 12ye kadar ac kaldıgınızı soyluyorsunuz) bilinenin tam aksine vucut adaptasyon olarak metabolizmasını yavaslatacak ve de yag yapımını artıracaktır.. bu nedenle mumkun mertebe kısa aralıklarla az ama sık yiyin..

    kolay gelsin
     
  3. vumpus
    Offline

    vumpus Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2006
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bu kadar kısa sürede cevapladığın için keşekkür ederim. Bir süredir kafamı kurcalıyordu.Keşke spor salonları daha erken saatlerde açılabilse böylece kahvaltı etmeden salona gidebilir ve daha etkili sonuç alabilirdim.Ama yine de düzenli spor ve sağlıklı beslenme sayesinde kilo sorunum kalmadı tabi bunda sizlerin forumlara yazdığı bilgilerin etkisi çok.
    Teşekkürler
     

Sayfayı Paylaş