Kafes Dövüşü ile ilgili

Konusu 'Savunma ve Dövüş Sporları' forumundadır ve Archell tarafından 24 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 14 üye.
  1. Archell
    Offline

    Archell Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar bazı sorularım var.Ben seneye 5-6 ay sonra filan kafes dövüşü kursuna gitmeyi düşünüyorum.Daha önce herhangi bir sporla uğraşmadım bu zaman diliminde ne yapmamı önerirsiniz kas yapmaya mı çalışayım , tekniklerine mi çalışayım ne yapmalıyım eğer bu sporla uğraşanlar varsa cevap vere bilir mi acaba şimdiden teşekkür ederim.
     
  2. frodobagins000
    Offline

    frodobagins000 Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2013
    Mesajlar:
    368
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    53
    Bende 6 aydir UFC yaptim vr bu olayda rn onemli olan kondisyon hareketleri cikarmak sahiden cok zor nefes dayaniklilil kuvvet cok onemli bence crossfit vrya MFT28 iyi bi calisma teknigi

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    Archell bunu beğendi.
  3. Archell
    Offline

    Archell Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    özelden mesaj attım biraz anlatırmısn yani ne nasıl
     
  4. Dr.Who
    Offline

    Dr.Who Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Kafes dövüşü kursu mu var yahu ? Bahsettiğiniz MMA mı ?
     
    columbu bunu beğendi.
  5. Archell
    Offline

    Archell Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    anlatamamış ola bilirim ufc ve mma olması lazım
     
  6. Dr.Who
    Offline

    Dr.Who Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Tamam anladım sorun yok.Kaç yaşındasınız ve hangi ildesiniz ?
     
  7. Archell
    Offline

    Archell Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    18 yaşında izmir/tire
     
  8. Dr.Who
    Offline

    Dr.Who Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Küçüklükten beri bende bir dövüş sanatı öğrenmek istemişimdir.Fakat bulunduğum yerde eğitim veren yerler baya kalitesiz.Bence tekniklere çalışma yanlış öğrendiğin tekniği ileride kafandan silip doğrusunu yerleştirmek zor olabilir.Reflekslerinde yanlış harekete alışırsa dediğim gibi kötü olur.Lakin fikir vermesi açısından göz gezdirebilirsin
     
  9. Archell
    Offline

    Archell Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    benim ilk başta kick-boks tu sonradan submissions larında buluduğu ve daha serbest olduğu için mma kararını aldım 5-6 ay sonra başlayabilirim en erke bu arda evde napabilrim acaba biliyormusun
     
  10. Dr.Who
    Offline

    Dr.Who Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Benim deneyimim olmadı lakin akla yatan en mantıklı şeyleri söylüyorum sana.Bence altyapını kur kasların gelişsin şınav ve mekik çek.Bu sayede daha dinamik bir görünüm ve güç elde edersin diye düşünüyorum.Hem bu sayede kursta seninle birlikte başlayanlara fark atarsın ya da senden önce başlayanlara hızlı yetişirsin diye düşünüyorum
     
  11. Archell
    Offline

    Archell Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Ben şınav mekik ve vuruşlara ilgi göstermeyi düşünüyodum burdan bilgi almak için soruyorum.
     
  12. Dr.Who
    Offline

    Dr.Who Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Vuruştan kasıt tekniklerse dediğim gibi yanlış öğrenebilirsin hareketleri
     
  13. buakaw
    Offline

    buakaw Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    kardeşim sana açık söyleyeyim.6 aysonra başlayıp en fazla 6 ay sonra bırakacaksın inşallah bırakmassında hayalinin peşinden koşarsın ama çok gördüm.böyle kanın kaynıyor :) ateşlisin videoları izliyorsun ama.öyle olmuyor güzel kardeşim güreş en zor spordur sonrada bana göre mma gelir göründüğü gibi asla değil yani çok çok zor ve sakatlanmanın en çok olduğu spor dalı spor denilirse tabi.(ben demem) gerçek anlamda spor yapmak istiyorsan kb derim veya mma yakın ama kurallı ve spor olan bi spor dersen benimde uzun zamandır yaptığım muay thai derim (başlasan bırakamassın) tabi ciddi spor olarak düşünmüyorsan milleti döverim diyorsan yada mma benim.için aşk dersen saygı duyarım ve soruna geçerim:
    en zor güç antremanlarını yapamadan bu spora başlayamassın zaten başlasan 2 haftada pert olursun.dayanıklılık ve güç antremanları yapman lazım (dikkat kas değil)nasıl yani? yani 8-10 kilo ile kol değilde 2-4 kilo ile 300-500 tekrar yapmalısın bu güç antremanıdır bi ters bi düz barfiks çekersin kollarını geniş açarakki sırt kasların gelişsin sırt kasların gelişsin diyorum çünkü yumruk atmakta en önemli etken bu kaslardır. vsvs uzar yoruldum sonra devam ederim istersen :)
    selametle mübarek
     
    columbu bunu beğendi.
  14. Archell
    Offline

    Archell Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    sen baya ilgileniyorsun dövüş sporlarıyla bana daha fazla bilgi verirmisin özel olarak mesaj filan atabilirmisin acaba
     
  15. ercan gürgöze
    Offline

    ercan gürgöze Üye

    Katılım:
    3 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.033
    Beğenileri:
    1.331
    Ödül Puanları:
    123
    mma için önce bi sistemde iyi olmak gerekir ...

    akis halde , pratsiyen hekim olunur ....
     
    columbu ve John Philipi bunu beğendi.
  16. murat2
    Offline

    murat2 Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    200
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    İlk ay bana göre koşu ve teknik çalışma.
    Daha sonra crossfit genel olarak güç ve kondisyon için.
    Hergün koşmayı unutma :)

    kolay gelsin
     
  17. Brunei
    Offline

    Brunei Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2014
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    bende cok zayıfım ciğerlerim zayıf 1 aydır fıtness yapıyorum işe girdigimde dolaıy bırakdım ama 5 kilo aldim arkadaş gel boksda vucud ztn gelişir dedi ama dediğinize göre önce kasmı yapmalıyım ?
     
  18. Muafız
    Offline

    Muafız Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Kardeşim kafes dövüşü kursunu hiç duymadım yada taekwondo boks kick boks gibi salonlarda verilen bi disiplinde değil kafese girdiğin anda ne biliyosan odur kafesde boksörde vardır kick boksçuda karetecide güreşçide vb vb.... kafes dövüşü tamamen psikopatların eğlence amaçlı düzenlediği bi mevzu sen en iyisimi git bi dalda kendini geliştir sağlam bi şekildesonra girmke istersen yine gir güzel kardeşim kafes dövüşü hiçde televizyonda görüldüğü gibi değildir emin ol..
     
    columbu bunu beğendi.
  19. lumpenx
    Offline

    lumpenx Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Never back down cılar
     
  20. John Philipi
    Offline

    John Philipi Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2014
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Profosyonel Boksör
    MFT28 diyen arkadaş biraaz bilgisini paylaşabilirmi acaba?
     

Sayfayı Paylaş