kafamda deli sorular

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve akustik tarafından 2 Mayıs 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. akustik
    Offline

    akustik Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2010
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şimdi arkadaşlar bütün forum'u okuyabildiğim kadar okudum kilo verme, vücut geliştirme, kas yapımı, yağ yakımı, kullanıcıların tecrübelerini vsvs. amacım kilo vermek 25 yaşındayım 182 boy 92 kiloyum %18 yağ oranım
    benim yaptığım şey yaklaşık 2 haftadır
    haftada 4 gün 30 dk bisiklet 30 dk koşu değişken zorluk seviylerinde 5 çeşit mide hareketi haftada 2 defa (uyku durumum düzensiz)
    KİLO VEREMEDİM.

    Gelelim buradan okuduklarımla ilgili sorularıma;
    Benim yaptığım program pek bişeye benzemiyo bazı şeyleri okuduktan sonra buna kanaat getirdim.

    -Kas kütlesinin fazla olması vücuttaki yağ yakımına yardımcıdır
    -Sert ağırlık antrenmanları yağ yakımı için büyük etken
    -Ağırlık antrenmanlarından sonra ağır cardio yapmak kas yıkımına neden olur
    -Günlük almanız gereken kaloriyi metabolizmanıza göre iyi ayarlamalısınız yoksa metabolizma yavaşlar hızlandırmak çok zordur
    -Koşmak daha iyi kilo verdirir tempolu yürümek daha az ve tam tersi görüşler ve açıklamaları
    gibi ve farklı birçok kural veya öneri olarak bayağı birşey okudum.

    şimdi ben aşağı yukarı bazı fikirlere sahip olduğum kanısındayım ancak bunları kombine etmek hayata sokmak nasıl olmalıdır bazı anlamadığım kısımları var.
    Şöyle ki,
    ağırlık antremanı yapıp ( maksimum kapasitede ) arkasından makul bir koşu yapmam mı daha uygun olur yoksa,
    hafif kilolarda mesela günde 3 veya 2 kas grubuna hafif ama çok set olarak girip arkasından bisiklet ve koşu mu olmalıdır? antrenman ne kadar sürmelidir gibi...

    Açıkçası kafam karışık kilo vermek istiyorum pek te birşey bildiğim söylenemez yardım edip bilgilendirebilirseniz sevinirim. Ayrıca konuyu doğru yere açmışımdır umarım biraz da uzun oldu eğer bi hata varsa kusura bakmayın teşekkürler.
     
  2. Directed
    Offline

    Directed Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2011
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Gıda Mühendisi
    Profesyonel değilseniz 100 kg ve üzerinde ağırlığa sahip kişilerin koşması sakıncalı, kilonuz koşmanıza uygun olsada yavaş yavaş koşuya geçin. Beslenmenize dikkat edin. Bol su tüketin. Mümkünse Hekim'e danışın, saygılar.
     

Sayfayı Paylaş