Kafama Takılan birkaç soru var bakarmısınız ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve malikergin42 tarafından 6 Temmuz 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. malikergin42
    Offline

    malikergin42 Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    İyi akşamlar .
    Öncelikle 1 yıl oldu sporu bırakalı ve kilo aldım yediğime içtiğime dikkat etmeyince.
    Şuan boy 178 cm kilo 87 .Yaş 20 . Önceden 73 kiloydum spor yaparken .
    Bu hafta tekrar başlayacağım ve başlamadan planımı yapıyorum . Öncelikle haftanın 3 günü spor salonunda olacağım . Diğer günler sabahları erken saatte yürüyüş ve koşu yapabilme imkanım var 1 saat ve bu beni gerçekten iyi hissettiriyor her zaman .Amacım yağ yakmak . Tabi bu sporla olmuyor sadece. Beslenme konusunda planım hazır . Güzel bir plan yaptım işe yarayacak inanıyorum .Şimdi benim haftanın 3 gününde ağırlık ve aerobik yapacağım ama ;
    1-) Tüm kas gruplarını aynı gün mü çalışmalıyım yoksa salı göğüs -kol perşembe omuz sırt -kol gibi yani saçma olabilir belki demek istediğim günlere mi ayırmalıyım yoksa tek günde hepsine mi gireyim . Bu günlere ayırırsam nasıl bir ayırma yapmam gerekli ? Amaç yağ yakmak kas geliştirmek..
    2-) Bacak antrenmanını salona gittiğim her gün mü yapmalıyım yoksa haftada 1 yeterlimi ?
    3-) Göğüs çalıştık mesela ön kol mu çalışmalıyız illaki . Arka kol çalışmamızda ne sakınca var mesela ?

    Uzun oldu kusura bakmayın ama gerçekten yardımcı olursanız çok sevinirim ..
     
  2. malikergin42
    Offline

    malikergin42 Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Bide arkadaşlar sporda yaktığımız kaloriyi geri kazanmalımıyız beslenerek . Ben kalori açığımı oluşturdum . 600 kalori açığım var yağ yakmak için . Spor yaptığımda harcadığımıda eklemelimiyim buna yoksa harcadığımı tekrar kazanmalımıyım ?
     
  3. FitnessMerdo
    Offline

    FitnessMerdo Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2016
    Mesajlar:
    772
    Beğenileri:
    144
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    3 gün gideceksen vede yağ yakacaksan fullbody tüm vücut çalış bacağı es geçme her bölgeni çalışacaksın
     
  4. malikergin42
    Offline

    malikergin42 Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Teşekkürler..
     
  5. Barbell Training
    Offline

    Barbell Training Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    391
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Muhendis
    Yer:
    Izmir
    1. Farkli gunlere bol. 1 buyuk+1 kucuk kas grubu olarak
    2. Bacak haftada iki gun yeterli. 2yi gecme, 1 kere de calisilabilir eger salona yogun gidemiyorsan.
    3. On kol da calisan var, arka kol da. Baslangic icin cok onemli bir detay degil. Ben arka kol calisiyorum.

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     

Sayfayı Paylaş