.Kafam Karıstı.?

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve qurkann tarafından 17 Mart 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. qurkann
    Offline

    qurkann Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Mrb Arkadaşlar.

    5 Aydır BB ugrasıyorum.3 .cü ayımda optimum whey kullandım.şimdi Weider 2200 amido aldım.2 sini bir kombine yapıyorum.fazla bilinc i olmadıgım için sizden yardım istiyorum.Bu 2 suplamnet in bana ne gibi bi faydası olur.Yaz Ayına kdr kullanıp sonra diet e girmeyi düşünüorum.Şimdiden tsk.

    Boy:1.80
    Yas:23
    Kilo:79:(
     
  2. qurkann
    Offline

    qurkann Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yok mu yardım edicek kafa_
     
  3. Azazel
    Offline

    Azazel Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2007
    Mesajlar:
    390
    Beğenileri:
    135
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Ankara
    Derdini tam olarak yazsaydın keşke :) O ürünlerin amacını sen de biliyorsun; kas kütlesi kazanmana yardımcı olan ek ürünler.
     
  4. muscle_pump
    Offline

    muscle_pump Yeni Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2008
    Mesajlar:
    335
    Beğenileri:
    52
    Ödül Puanları:
    0
    sana tavsiye olarak aminodan günde 2 servis ve protein tozundan yine 2 servis alman yönünde olacaktır aminonun ilk servisini sabah aç karnına 2.servisini ant sonrası alman iyi olur protein tozunuda antreaman öncesi ve sonrası alman yararına olcaktır yaz ayında kullanmanın bi sakıncası yok bence yazında devam et çünkü malum diyet döneminde kas kaybını minumun indirmek için bu ürünler faydalı olacaktır...
     
  5. deathlifter
    Offline

    deathlifter Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.416
    Beğenileri:
    2.742
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    bilgisayar muhendisi
    Yer:
    istanbul
    5 ayda supplement kullanımı bence dogru degil. Vucut bunlari alabilecek kapasitede degil henuz. Buyuk kısmı direk atılır. Bence en az ilk 1 sene dogal yollardan gelinebilecegi noktaya kadar gelinmeli. Vucut zaten daha once alisik olmadigi bir donguye giriyor BB ye baslayinca. Birak protein duzenlemesini kendisi yapsin sen supplement ile yukleme. Vucut oturunca protein ihtiyacini daha iyi duzenler. Hatta bir yerde sunu bile okumustum ne kadar dogrudur bilmem, cok onceden baslanirsa bu supplement tuketimine, yuksek miktarda protein, a.a. alimi disaridan oldugu icin vucut kendi uretimini azaltabiliyormus nasil olsa fazladan disaridan geliyor diye, dedigim gibi cunki daha vucut yuksek tuketimin farkinda olmuyor.
     
  6. born2win
    Offline

    born2win Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    287
    Beğenileri:
    219
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    inşaat muh.
    Yer:
    istanbul
    anlamadım,vücut bunları alabilecek kapasite değil derken?aminoasiti mi alamaycak kapasitede?
     
  7. @COMMANDO@
    Offline

    @COMMANDO@ Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2008
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Supplement konusunda 1 sene boyunca doğal yollardan gelinebileceği noktaya kadar 1 sene boyunca supplement kullanmama düşüncene katılmıyorum. Çünkü supplementler zaten doğal yolardan yapılıyor, içinde herhangi bir katkı maddesi olmuyor. Ayrıca bu supplementleri sadece Body-Building ciler kullanmıyor, diğer sporcularıda kullanıyor örnek verecek olursak basketbolcular, atletizmciler v.s. bundan dolayı supplement zaten kas kütlesini artırmaz, supplementin amacı beslenmeye destek olmaktır. Çünkü sen kilonun 2 katı kadar gramındaki proteini yumurtanın beyaz kısmından da karşılayabilirsin. Eğer bir Body-Building ci kilo X 2 gram Protein alımına uyarsa sen istesen de istemesen de vücut şişecektir. Bize kalan ise bir mimar gibi şekil vermek bu şekilide yaptığımız antremanlar sayesinde oluşturuyoruz. Ayrıca gerekli protein alımını zaten arkadaş karşılayamazsa kaslarda gelişme olmaz ve vücut antreman yapmak istemez. Vücudun gereksinimini karşılarsan zaten vücut ilerleyecektir.
     
  8. qurkann
    Offline

    qurkann Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2008
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yardım için.tsk arkadaşlar.Herkes ayrı kafadan söylüyor bişeyler ondan kafam karıstı.birisi diyo 2 sini bir arada kullanmak isfat.birisi dio 2 sini bir kullan bomba gibi olursun.Hocam bana 2 sini bir kullan dedi daha ii verim ve sonuc alırsın dedi.Burdaki arkadaslardan da fikir almak istedim.Herhalde 2 sini bir kombine etmek daha ii.bu arada ben yatmadan öncede içiyorum whey proteini.Uykuda lazım mıs:D
     
  9. adanalican
    Offline

    adanalican Üye

    Katılım:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    36
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    almanya
    bence yatarken casein proteini al daha iyi emilimi yaklasik 7 saate kadar sürebiliyor.basarilar
     

Sayfayı Paylaş