Kafam çok karıştı yardım lütfen :S

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Madduke tarafından 12 Ağustos 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Madduke
    Offline

    Madduke Üye

    Katılım:
    17 Haziran 2011
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar.Ben 2 aydır bu sporu yapıyorum.Ben 1 hafta öncesine kadar mecidiyeköyde bi spor salonunda sporumu yapıyordum şimdi evime döndüğüm için yeni bi spor salonunda devam edicem.1-1.5 ay sonra tekrar mecidiyeköyde aynı yerde sporuma devam edicem.Dün yeni spor salonuna yazıldım ordaki hocaya durumu anlattım.Eski programımı gösterdim.Kendisi programımı çok ağır buldu.Tam olarak yazarsam programım sıralamasıyla şu şekilde

    Antreman Öncesi
    Bisiklet 5 dk
    Abdominal Machine 2xMAX
    Şınav 1xMAX
    Streching 2 dk

    1.Program (CHEST,LATİSİMUS DORSİ,LEGS)
    Seated Chest Machina 20-15-15-12
    Bench Press 12-10-10-8
    Flat Bench Flay 10-8-8
    Incline Bench Dumbell press 8-8-8-6
    Front Pull Down 12-10-8-8
    Seated Pulley Rowing Machine 12-10-8
    Stiff Arm Pull Down 10-10-10-8
    Leg Extencion 10-8-8-6
    Leg Curl 10-8-8-6
    Hack Squat 10-8-8-6
    Calf Machine 4x MAX

    2. Program (BİCEPS,TRİCEPS,DELTOİD)
    Alternate Dumbell Curl 10-8-8
    Standing Barbell Curl 8-7-6-6
    Dumbell Scott 3x8
    Wrist curl 3xMax
    Push Down 10-8-7-6
    Dumbell French 8-8-8-6
    Kick Back 8-8-8-6
    Back Deltoid Side Lateral Raises(Polaris) 10-8-8
    Seated Behind Neck Press 8-7-6-6
    Seated Dumbell Press 3x8
    Upright Barbell Rowing 10-8-8

    Antremanlardan Sonra
    Abdominal Machine 2xMAX
    Crunch 2xMAX
    Lying Abdominal Machine 2xMax
    Knee Up 2xMax
    Hanging Leg Raises 2xMax
    Twisting 3 dk
    Koşu bandı 15 dk
    Streching 2 dk

    Haftada 4 gün gidiyordum oda P.tesi Salı Perşembe Cuma.Ptesi ve perşembe 1. program Salı ve cuma 2. programı uyguluyordum.Programım bu şekildeydi.Bu adamın bi önceki verdiği programla 20 günlük gelişmem Kollarda 1er santim artış Omuz 1 santim artış Göğüs 4 santim artış Bel 81/90 ken 79/86 şeklinde olmuştu.Ayrıca vücut tipim hakkındada bi özet geçiyim.Boyum 1.75 kilom 70.Göğüste karında ve bel yanlarım yağlı.Şimdi asıl konuya geliym, yeni gittiğim yerdeki adam programımın çok ağır olduğunu söyledi işte birkaç hareket gereksiz falan dedi neyse.Haftada 5 gün geleceğim bi program hazırlıyacakmış her gün ayrı bi kası çalıştırcakmışım oda Göğüs biceps triceps Sırt Bacak şeklinde işte.O öyle diyince kafam karıştı.Sizce eski programıma devam mı ediym napym bilemedim açıkcası:S
     

Sayfayı Paylaş