Kabus gibi!

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve doğanzzv tarafından 15 Haziran 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. doğanzzv
    Offline

    doğanzzv Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2013
    Mesajlar:
    188
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    İzmir
    Arkadaşlar yarın lys sınavım var sabah 7de kalkcam burda düğün var mahalle düğünü saat 11,30 oldu sınırden kafayı yemek üzereyim polisi aradım oda bizde yetki yok dlyor elime sallamayı alıp düğünü basasım var!!!!!!!!
     
  2. Rambo16
    Offline

    Rambo16 Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2010
    Mesajlar:
    711
    Beğenileri:
    1.146
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    La Paz
    00.00'dan sonra hiç bir şekilde gürültü kirliliği yapmaya hakları yok.
     
  3. kaka
    Offline

    kaka Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2009
    Mesajlar:
    421
    Beğenileri:
    134
    Ödül Puanları:
    53
    aynen rahat ol 00:00 da bitirmezlerse polisi ara yasak çünkü.
     
  4. Solwied
    Offline

    Solwied Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2012
    Mesajlar:
    468
    Beğenileri:
    103
    Ödül Puanları:
    53
    sınavda başarılar dilerim kardeşim

    ses kalmamıştır heralde artık
     
  5. Swager
    Offline

    Swager Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2011
    Mesajlar:
    434
    Beğenileri:
    401
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    gece 12den sonra benimde bildiğim yasak ama eğer düğün sahipleri semtin tanınan yerlilerinden falansa poliste aman canım nolacak kaç defa düğün yapıyorlar sanki havasına giriyorlar.tabiki öğrenciler bir parti yapmaya kalksa saat öğlen saatleri bile olsa emniyet müdürüne kadar herkes kapıya gelebilir dikkat etmek lazım
     
  6. Please complete
    Offline

    Please complete Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2013
    Mesajlar:
    141
    Beğenileri:
    53
    Ödül Puanları:
    0
  7. doğanzzv
    Offline

    doğanzzv Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2013
    Mesajlar:
    188
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    İzmir
    eyvallah :) düğün 12.30da bitti tabi benim uyku kaçtı saat 3e kadar uyumadım sabahta 7 de kalktım sınava gittim uyku ve baş ağrısıyla birşeyler yaptım ama gerçekten kabus gibi gece ve sınavdı dönüş yolunda ise ölümden dönmesi cabası karşı şeritti seyir eden araç takta atarak üstümüze geldi allah korudu ölümden döndük bugünün hatırasını zor unuturum
     
  8. boksbody
    Online

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.312
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    çok geçmiş olsun
    insanlaın birbirinin haklarına saygı duyması gerekir

    heşeyin bi sınırı var özgürlüğün çerçeveside budur
    inş. başarılı olursun
     
  9. kaka
    Offline

    kaka Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2009
    Mesajlar:
    421
    Beğenileri:
    134
    Ödül Puanları:
    53
    büyük geçmiş olsun..
     
  10. doğanzzv
    Offline

    doğanzzv Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2013
    Mesajlar:
    188
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    İzmir
    sağolun dostlar insanlar sadece kendilerini düşünmekle meşguller sınav zamanı düğün yapıyorlar anlamış değilim polisi arıyorum polis zaten bulaşmamak için oralı bile olmuyor onu bunu geçtim sınav dediğin kağıt kalemden ibaret önemli olan ve gerçek olan şu dünyada tek şey var oda ölmek ölüm ben bugün bunları yaşadım allah kimseye yaşatmasın sınavı kötü geçen arkadaşlarıma söylüyorum kafanıza takmayın sınavdan daha önemli birçok şey var
     

Sayfayı Paylaş