Kaşıntılar arttı !!!

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve kaaneroz tarafından 9 Ocak 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 12 üye.
  1. kaaneroz
    Offline

    kaaneroz Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2007
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    28
    Günde 6 yumurta beyazı yulaf ve soya unuyla karışıtırıp krep gibi yapıp yiyorum. Ama son zamanlarda yüzümün bir kaç bölgesinde ve kollarımda kaşıntılar arttı. Kesinlikle sarısını yemiyorum haftada belki 2 sarısını yerim o kadar. Bu kaşıntılar size de oluyormu acaba ya da benim kullandığım Weider Whey Aminos aminoasidin bir etkisi mi anlayamadım. Aminoyu 1 aydır kullanıyorum son 10 gundur kaşıntı başladı ve arttı daha once de yumurta yiyordum hatta hergun 1 sarı mutlaka yerdim şimdi hiç sarı yemiyorum. Böyle bir olayla karşılaşan var mı acaba ?


    kafa_​
     
    berkindemir bunu beğendi.
  2. Tormentorius
    Offline

    Tormentorius Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    173
    Beğenileri:
    79
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba,
    Yüzünüzde kaşınan yerler benek benek kırmızı oluyorsa protein alerjisinden olabilir. Çocukluğumda böyle bir durumla karşılaşmıştım.
     
    berkindemir bunu beğendi.
  3. kaaneroz
    Offline

    kaaneroz Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2007
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    28
    hayır öle olmuyor bi kaç sivilce cıktı ama genelde kaşınıo sadece bir iz yok kolumda kaşıntıdan kabarmalar oldu
     
    berkindemir bunu beğendi.
  4. cadocx
    Offline

    cadocx Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.037
    Beğenileri:
    404
    Ödül Puanları:
    0
    vg e ilk başladığım zamanlar bana da olmuştu sonradan geçti yumurta dan sanırsam
     
    berkindemir bunu beğendi.
  5. king87
    Offline

    king87 Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    311
    Beğenileri:
    206
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Bilgisayar Muhendisligi
    Yer:
    Ankara
    Alerji olabilir en iisi doktora danismak.
     
    berkindemir bunu beğendi.
  6. SOLID
    Offline

    SOLID Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2009
    Mesajlar:
    362
    Beğenileri:
    129
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    yumurtalardan kaynaklanıyor bende de oluyor özellikle yanaklar burun ve kollar kaşınıyor bende nasıl bir alaka varsa:S
     
    berkindemir bunu beğendi.
  7. FameStyLe
    Offline

    FameStyLe Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2009
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Protein ağırlık beslenmeye başladığımdan beri yüzümdeki sivilceler arttı..
    Ve yanında kaşıntılarda.. Ama sadece yanak bölgem kaşınıyor.. :S
     
    berkindemir bunu beğendi.
  8. damnned
    Offline

    damnned Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    banada oluyor dönemsel olarak artıyor ve azalıyor önce bend eyumurtadan kaynaklı sandım ama sanırım proteinden kaynaklı.Yatmadan benexol gibi b komplex vitamin içiyorum bazen hafifletiyor.Karaciğerle alakalı bir durum olsa gerek.Vucut zamanla alışır diye umut ediyorum.Vg ye başladığımdan beri bende muzdaripim bu durumdan 7. ayım bitti hala kaşıntılarım oluyor.Elbet bir gün biter ama :D ( en azından istediğim vücuda kavuşup sadece kas kütlemi korumak için beslenmeye başladığımda bu kadar aşırı protein tüketmeyeceğim ozmn geçer herhalde.Gülü seven dikenine katlanır durumu)
     
    berkindemir bunu beğendi.
  9. Zerstorer
    Offline

    Zerstorer Üye

    Katılım:
    12 Aralık 2009
    Mesajlar:
    56
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar hani benden sölemesi arada yaglı karbonhidrat agırlıklı beslenmelerde yapmalısınız...
    yüksek degerde sadece protein tüketimi akut karaciger yetmezligi yapabilmektedir...
    ama bu herkeste olucak diye bir şey yok...
    doktora basvurmakta fayda var ...
    belkide süte alerjin vardır protein tozunu içerken :D:D:D
     
    berkindemir bunu beğendi.
  10. deathlifter
    Offline

    deathlifter Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.416
    Beğenileri:
    2.742
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    bilgisayar muhendisi
    Yer:
    istanbul
    Arkadaşlar bu kaşıntı sivilce vs den yıllardır çeken biri olarak şöyle söyleyeyim
    bir sürü dermatoloğa gittim. (cilt doktoru) bir sürü dahiliyeciye gittim (iç organ uzmanı)
    hepsinin söyledikleri şey harfiylen aynı:

    yediğiniz yiyeceklerin kaşıntı sivilce alerji kızarıklık ile hiçbir alakası yoktur. artı supplementlerin de böyle bir etkisi yoktur. kaşıntı sivilce alerji kızarıklığın tek nedeni psikolojiktir.

    bana mantıklı gelmiyor ama doktora giderseniz alacağınız cevap bu. sırf bu yüzden doktora gitmeyin. ben çok gittim.
     
    Rosto ve berkindemir bunu beğendi.
  11. berkindemir
    Offline

    berkindemir Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2009
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Protein tozu içiyrum bende bu 2.kutum biticek daha önceden kaşıntı olmuoyordu sıvı amino asit ve glutamin içmeye başladım ufak ufak sıvılce gibi ve kaşıntı ınanılmaz sıizce hngisi kesmeliyim ??
     
  12. berkindemir
    Offline

    berkindemir Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2009
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Soruma yanıt alabilirsem çok mutlu olucağım arkdaşlar.
    Kesinlikle supplementlerden oldu ancak hangisini kesmeliyim.
    Sadece Protein Tozu içtiğimde böle bişe olmuyordu.Liqid Amino asit ve Glutamin Tablet taksiveyinden sonra 2-3 gündür kaşıntılar başladı ve inanılmaz derecede yogun sizce ne yapmalıyım?
     
  13. JuN1oR-BuilD3r
    Offline

    JuN1oR-BuilD3r Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2010
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    283
    Ödül Puanları:
    73
    >>> Eğer supplementlerin bir çoğuna ilk defa başlarsanız oluyor... Bende Carbomass Kullandığımda Böyle bir sorunla karşılaştım... Özellikle Keas Bölgelerimde Feci kaşıntılar oldu... Griple birleşince adeta bu kaşıntılar coştukça coştu... Velhasıl Sonunda bir doktora gitmeye karar verdik Doktor bey amcamızın dediğine göre sporcu gıdalarına başlayan bir çok kişide alışma safhasında bunlar gözükebiliyormuş... Karaciğere Aşırı Yüklenince fazla protein vs vs vucuda dağılmış onlarda toksik alerjik reaksiyona neden olmuş... Ama kardeşim deliler gibi kaşındım 2 ay boyunca... her 2 haftada 1 kan verdim her 2 haftada 1 kan verdim anca öyle geçti....
     
    berkindemir bunu beğendi.
  14. deathlifter
    Offline

    deathlifter Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.416
    Beğenileri:
    2.742
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    bilgisayar muhendisi
    Yer:
    istanbul
    suppl aldığınız sürelerde gün içinde 3-4 litre saf su için.
     
    berkindemir bunu beğendi.
  15. berkindemir
    Offline

    berkindemir Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2009
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0

    Evet şuan su içmediğimi farkettim çok tşk ederim bol bol su içeceğim
     
  16. erbas
    Offline

    erbas Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2014
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Berkindemir acaba nasıl geçirdiniz kaşınmanızı? Ve arkadaşlar su hardline whey proteini 3matrix proteini yapıyor olabilirmi hani kullanan biri varsa aynı tepkileri almış olabilirmi
     
  17. origami
    Offline

    origami Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2015
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Kardesim meraba bende ayni markadan yeni kullanmaya basladim ve kasintilarim oluyor ilk gunden beri bi cozum bulabildinmi
    --- Mesaj birleştirildi, 19 Şubat 2015 ---
    Hardline whey proteini 3matrix lullaniyorum kasintim ilk aldigim andan beri var sebebi ne olabilir ve vucudumun her yeri kasiniyor bolgesel degil gozlerim dahil
     
  18. BLAST
    Offline

    BLAST Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2015
    Mesajlar:
    308
    Beğenileri:
    114
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    1- Soyaya alerjin olabilir
    2- Arjinin alerjin olabilir
    3- Yumurtaya alerjin olabilir

    Kısaca doktor yolları göründü sana...
     
  19. Bekci
    Offline

    Bekci Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    3.333
    Beğenileri:
    6.154
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    EU
    Vucütdaki kasintinin bir sebebide karaciger zorlanmasi diye biliyorum, Protein agirlikli beslenmek karacigeri zorlar,ama yanlis yönlendirmisde olmuyim sadece aklimda öyle kalmis doktorun daha ayrintili Bilgi vericktir.
     
  20. erbas
    Offline

    erbas Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2014
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Bende suan kasinti gecti acikcasi Bol su tuketiyorum (farkli olarak yaptigim sadece bu) 4litreyi buluyordur ictigim su Gunde
     

Sayfayı Paylaş