kaç yaşındasınız ve kaç yasında hıssedıyorsunuz :):)

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve rocky_ tarafından 12 Eylül 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 11 üye.
  1. rocky_
    Offline

    rocky_ Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    evet insanın yaşı degıl hıssettıgı yaşı önemliymiş derler hepınızde sporcusunuz oldugunuzdan daga genc hıssetcegınıze ınanıyorum ben22 yasındayım sankı 18 yasım hıc bıtmemıs gıbı ınanamıyorum hala 22 olduguma zaman cok cabuk gecıyor bu arada...
     
  2. Demirgan
    Offline

    Demirgan Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    218
    Beğenileri:
    244
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    İstanbul
    hehe evet spor insanı genç hissettirir derler ama ben 15 yaşımdayım 18 hissediyorum :D
     
  3. zoparrat
    Offline

    zoparrat Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2009
    Mesajlar:
    125
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Edirne & İzmir
    22 yaşla 18 yaş arasında çok fark var mıki? bilmediğim ve merak ettiğim için soruyorum :)

    böyle bişey mümkün değil yaşamadan bilemezsin. 18 yaşında olmadan nasıl bir his olduğunu bilemezsin. tabi bu sadece 18 için değil diğer yaşlar için de geçerli.
     
    Son düzenleme: 12 Eylül 2010
  4. j.claude.er
    Offline

    j.claude.er Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2010
    Mesajlar:
    536
    Beğenileri:
    441
    Ödül Puanları:
    73
    19 yaşındayım bazen ÇOK Yaşlanmış gibi hissediyorum bazen 19-20 :D
     
  5. rocky_
    Offline

    rocky_ Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    22 ile 18 yas arasında fark oluyor zamanla ne yasadıgına baglı aslında sevgılın varsa terk edılmıssen dunyanın en yaslı adamı gıbı oluyosun 22 yasında toyluk bırazda olsun ustunden gıdıyo vucut bıraz daga yerıne oturuyo dıye dusunuyorum 18 yasında hıssedıyom dedım ama bana oluyo bazen sankı cok yorulmusum 35 40 yaslarında gıbıyım sankı olabılıyor yanı aslında psıkolojık bı sey cumlelerı toparlıyamadımama sen anladın bence anlatmak ıstedıgımı ::):)
     
  6. dinamik.ip
    Offline

    dinamik.ip Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    551
    Beğenileri:
    143
    Ödül Puanları:
    53
    17 ama 55-60 gibiyim sanki
     
  7. AngryHun
    Offline

    AngryHun Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.166
    Beğenileri:
    1.125
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Kimyager
    Yer:
    İstanbul
    20 yaşındayım ama gençliğimi arıyorum akıp giden zamanlar sanki bir anmış gibi kayıp gidiyor 21-22-23.. olmaktan korkar oldum artık..diğer spor branşlarını saymazsak 6 yıllık bodyciyim fakat merdiven çıkarken babam yanımdan geçiyor xD

    diyorlar;hayat için iyi bir anaokulu eğitimi şart ona gidiyorsun sonra ilkokul iyi bir ilkokul iyi bir ortaokul demek onu okuyorsun iyi bir ortaokul iyi bir liseye gitmektir liseye gidiyorsun iyi bir lise iyi bir üniversite kazanmaktır ulan üniversite 2 ye gidiyoruz bu seferde 4 senede bitsin okul 5 olmasın...iyi bir eğitim hayatı olan kimsenin mükemmel bir gençlik yaşadığına inanasım gelmiyor pek nedense xD


    alkol öldürür,kumar söndürür,sigara süründürür...
     
  8. dinamik.ip
    Offline

    dinamik.ip Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    551
    Beğenileri:
    143
    Ödül Puanları:
    53
    okul konusunu şöyle açıklamak lazım ilkokul+ortaokul+üniversite (8+4+4) = 16 yıl boyunca yarış atı gibi kullanılıyor insanlar... hatta günümüzde iyi bir ilkokul için iyi bir anaokulu mantığı bile var bu biraz daha düşünülünce iyi bir anaokulu için iyi bir kreş bile var.. sonuçta 3-4 yaşlarında bu yarışa giren insanlar 22-24 yaş arası çıkıyor maratondan fakat bundan sonra da işsiz kalıyor insanlarımız... sonuç olarak sistem başarısızdır. (bkz. son yıllardaki beyin göçü + son yıllarda yetişen üretken bilim adamı sayımız...)

    niye hala diretiliyor ki? yeni bir eğitim sistemi oluşturulsun insanların insanca yaşayabildikleri... eğitimin insanın düşünmesi için gerektiğini bir anlayarak sistem yaratsak sorun çözülecek...
     
  9. AngryHun
    Offline

    AngryHun Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.166
    Beğenileri:
    1.125
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Kimyager
    Yer:
    İstanbul
    eğitim sistemini değiştirmek yerine sürekli yeni yeni sınavlar fırlıyor ordan burdan lgs vardı oks oldu sora sbs oldu üss-üys-öss derken şimdi ygs-lys oldular bu olanlar iyi mi kötü mü yorumsuz..
    insanlar 22-24 yaşında üniversite bitiriyorlar askere git-gel falan 25 yaşında hayata atılıyor sonra bu insan ve çalışanlar grubunda yerini alıyor.bu adamın gençliği nerde kaldı ne yaşadı ne oldu soran bilen yok bu adam çalışacakta para kazanacakta kız alacakta ev geçindirecek daha.hey gidi yavrum hey ölme eşşeğim ölme valla kafa_

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 03:18 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 03:02 ----------

    rocky sen bunu konu dışı değilde dertleşme bölümüne koysan daha çok yazan olurdu gibime geliyor yazılanlardan :p
     
  10. galois91
    Offline

    galois91 Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2007
    Mesajlar:
    300
    Beğenileri:
    186
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Akademisyen
    Yer:
    Eskişehir
    Ne kadar olumsuz yaklaşmışsınız arkadaşlar... Ben 35 yaşındayım, 23 -24 yaşında gibi hissediyorum. Ve şunu söylemem gerekir ki insan hangi yaşta olursa olsun isterse ruhunu genç tutabiliyor. Kalıbın yaşlanması içinin de yaşlanacağı anlamına gelmiyor. Elbette hayatta belli yerlere gelebilmek için bir takım zorluklara göğüs germek belki istemeseniz de zorunlu olduğunuz bir takım şeyleri yapmak zorundasınız. Ama hayat sedece bundan ibaret değil ki... Bunu yaparken birçok güzel olayla karşılaşıyorsunuz. Yani hayat ulaşmak istediğiniz hedeflerin ardında değil, o hedefe ulaşmak isterken yürüdüğünüz yolun üzerinde...
     
    cadocx, zoparrat ve yalnızkovboy_89 bunu beğendi.
  11. rocky_
    Offline

    rocky_ Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    evet dogru soyluyosun aslında dert genclıgın yavas yavas hatıralar ardına saklanması gıbı unıversıte konusuna gelınce adı unıversıte egıtımyuvası sozde ama egıtımın yetersız kaldıgını dusunuyorum özellıkle meslege dayalı unıversıtelerde cogu ınsan ısı stajda ogrenyor yanı dıploma sana egıtım kazandırmasada para kazandırıyor cogu kısı ıssızdır okuyupta evet ama unıversıte sade egıtım(nasıl bır egıtımse) verır sana ıs vermez kpss yapılır sorular alınır torpılı olan alınır soruları calanlar gıderler bır yere sen gıdemessın acıkta kalırsın rızık meselesı kıme ne rızık kapısı acılacagı bellı olmaz okudugun bolum sana ıs getırmıyosa seve seve o begenmedıgın ılkokul mezunu arkadasınla aynı ısı yapmak zorundabırakır adamı sonra dusunuyon ben o kadar okudum bu adam hıcokumadı ama aynı ısı yapıyoz veya onu sef yaparlar sana komut verıyor olabılır yanı hayat bu bence amac para kazanmak unıversıte egıtımınıde ıstemıyorum genclıgımız gıttı o sıralar arkasında ama gerıdekalan bır hıc bana para gerek bunuda ya dıplomayla saglancak ya da sakıp aganın dedıgı gıbı calısmak calısmak calısmak yanı tcaret abıı baska sans bırakmazlar ama tıcaret hıc olmeyen bı meslek bence yuzyıllardan berı yapılır
     
  12. AngryHun
    Offline

    AngryHun Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.166
    Beğenileri:
    1.125
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Kimyager
    Yer:
    İstanbul
    şu anda bu pazar ortamındada ticarete atılabilmen için arkanın çok sağlam olması gerekiyor yoksa hiçbirşey yapamazsın valla..
     
  13. Demirgan
    Offline

    Demirgan Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    218
    Beğenileri:
    244
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    İstanbul

    Sadece dış görünüş açısından soylemiştim . Saç - sakal - boy - kuvvet . genel olarak gorunum yani . Çok ciddi bir yorum yapmışsın . Yazdığımı tekrar okudum yanlış bişeymi yazdım acaba diye :)
     
  14. rocky_
    Offline

    rocky_ Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    sana aynen katılıyorum abi...

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 23:48 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 23:45 ----------

    evet dogru soyluyosun ama soyle bı soz var rızkın 10 da 9 u tıcarette tıcaretınde 10 da 9 u cesarette derler bu ısı yapıcaksan hem cesaretın olucak hemde uyanık olucan yoksa valla ayak ustu gotururler adamı mal gıbı kalırsın ortada...
     
  15. loveofbody
    Offline

    loveofbody Yeni Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2010
    Mesajlar:
    273
    Beğenileri:
    146
    Ödül Puanları:
    0
    19 yaşındayım 19 gibi hissediyorum.....keşke hep 19 kalsam :D
     
  16. BLACKFLASH
    Offline

    BLACKFLASH Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    88
    Beğenileri:
    35
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    asker
    Yer:
    Türkiye
    İnsan hissettiği yaşta olmaz. Yaş ilerledikçe olgunlaşırız fikirlerimiz değişir. 18 yaştaki his ve duygular, 30 yaşındada aynı olmaz.
    Gençlik ve görünüm diyorsak evet ben 34 e doğru yol aldım ama beni görenler 24 sanıyor. O derece gençleştirici özelliği oluyor sporların ve sağlıklı beslenmenin.
    Bana soracak olursanız, genç görülmek ve genç gibi dinamik olmak sporla değil. Spor sadece bir ufak yardımcısı olur. Asıl mesele Beslenme dir. Antioksidan içeren besinler tüketmek, vitaminli mineralli ve protein karbonhidrat dengeli doğru beslenmektir.
     
  17. gakkos
    Offline

    gakkos Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2006
    Mesajlar:
    445
    Beğenileri:
    636
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    tekstil
    Yer:
    istanbul
    28 yaşındayım ama hep 70 gibi hissediyorum.
     
  18. dinamik.ip
    Offline

    dinamik.ip Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    551
    Beğenileri:
    143
    Ödül Puanları:
    53
    :) vallahi güzel demişsiniz ben o oks tayfasındanım sbs mağdurlarına çok üzülüyorum...

    adam gibi bir eğitim sistemi yapacak insanlar bu ülkede bir yerlere geldiklerinde mutlu olacağız sanırım...

    bir de her köşe de üniversite var ve lise muamelesi görmeye başladı.. ileride daha da etkisi hissedilecektir bunun malesef...
     
  19. ammun
    Offline

    ammun Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2007
    Mesajlar:
    271
    Beğenileri:
    92
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    öğrenci=dilenci
    Yer:
    Denizli
    Yaşım 25 , hissettiğim yaş 20. Ama hayatın omuzlarına koyduğu yük buna herzaman izin vermiyor, yaşın ilrlediğini kafana vura vura söylüyo bazen. En son ne zaman bacaklarımı ayırıp kafam rahat ps oynadığımı hatırlamıyorm. Sanırım iyi bi iş bulup güzel bi evlilikten sonra gerçekten hissettiğim yaşta hissedecem
     
  20. rocky_
    Offline

    rocky_ Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    ps banada eskısıkadar zevk vermıyo öncekı oynadıgım zevkte oyun oynuyamıyorum Allah kalbıne gore versın kardes yolun acık olsun
     

Sayfayı Paylaş