kızlarla muhabbetim iyi ama açılamıyorum yardım edin!

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve bullshit tarafından 27 Aralık 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 10 üye.
  1. bullshit
    Offline

    bullshit Üye

    Katılım:
    21 Mart 2011
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    13
    Arkadaşlar gerçekten kızlarla bir ortama girdiğimde onları eğlendirebiliyorum güzel zaman geçiriyoruz ama hoşlandığım kızlara bir türlü açılamadım.Bunun sebebi de özgüven eksikliği biliyorum.kaç tane kızdan hoşlandıysam hepsi kanka ayağına düştü bu nasıl bir iş ? :D tam diyorum gireyim mevzuya sen çok iyi bir arkadaşsın falan filan :D aynı sıkıntıyı yaşayıp ta aşmış olabilen arkadaşlar yardım edin :D
     
  2. uykusuzburak
    Offline

    uykusuzburak Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2006
    Mesajlar:
    849
    Beğenileri:
    866
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    turizm
    15-16 yaşlarındayken bende de benzer sıkıntı vardı :) eğlenceli biriyim, Allah'a şükür elim yüzüm tipimde düzgün dü sorun neydi bi türlü bulamıyodum. bu sorunu 18 yaşında antalya ya gelip turizm işine başladığımda çözdüm. sorunun malesef bende değil türk kızlarında olduğunu anladım. şu an 30 yaşındayım turizm işinde çalışmaya devam ediyorum ve 18 yaşından bu yana hiç bi türk kızıyla çıkmadım sevgili olmadım. genelde rus, ukrayna ve polonyalı kızlarla çok iyi anlaşıyorum, çok sıcak kanlı, dost canlısı ve sıfır kaprisli. zaten avrupa, rusya ve ukrayna civarından bi kızla sevgili olan birinin bi daha türk kızlarıyla takılıcanı pek sanmıyorum. türk kızlarından çok iyi anne, büyük anne, teyze, hala, abla vs. olabilir ama kesinlikle çok iyi bi sevgili olmaz.
     
    Kürşad- ve deathlifter bunu beğendi.
  3. PeNa
    Offline

    PeNa Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2013
    Mesajlar:
    972
    Beğenileri:
    666
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Elektronik
    Yer:
    İstanbul
    Burak yazdıklarının bir kısmına katılıyorum(Kapris kısmına özellikle-Fazla naz aşık usandırırmış)
    Bu devirde kanka olayı moda oldu ,Belkide Burak haklıdır sorun sende değildir rahat ol hayatına devam et sende rus sevgili bul dermişim .... :)
    Hoşlandığın kişiye bunu belli et yada direk konuya gir ya evet der yada hayır futbol maçı gibi berabere bitme ihtimali yok :)
     
  4. ATICI
    Offline

    ATICI Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2012
    Mesajlar:
    96
    Beğenileri:
    51
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Kahramanmaraş
    Türk kızları olayı biraz mantıklı ama, bu değilki kafanıza göre bir Türk kızı bulamayacaksınız. Türk kızlarının sorunu aslında sen ona rest çektiğinde gidip başka bir hıyar hemen asılabiliyor. Yani bence sorun Türk gençlerinde, her önüne geleni facebooktan dürt, ekle, iltifat et saatlerce, beğeni yağmuruna tut, yolda yiyecekmiş gibi bak, E doğal olarak kızda elimi sallasam ellisi oluyor. Hayatın kızlardan ibaret olduğunu düşünen bir zihniyetle ne yapabilirsin. Spor yapıp haftada bir halı sahada sigara baklava kola götürenler, müzik dinliyorum diyipte arabesk rap veya pop, metal bu tarzların dışına çıkamayan bir zihniyet var. Vs vs. Arkadaş ayağına yatanlarla da çok laubali olduğundan 100% eminim. Onunla dedikodu yaptıysan, espiri tarzında bile olsa, malesef dostum onun gözünde sen artık bir erkek değilsin, tam bir karambol :)
     
    AYKUT__, Kürşad-, torifonta ve diğer 1 kişi bunu beğendiniz.
  5. Ünkut
    Offline

    Ünkut Üye

    Katılım:
    24 Mart 2008
    Mesajlar:
    571
    Beğenileri:
    194
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    kanka ayagina yatiiyorlarsa hic acilma... zaten bir kiza asla onu sevdigini ondan hoslandigini felan söyleyeyim deme bu onlara itici gelir senden sIkilirlar ve uzaklasirlar... sen kendin ol normal davran sonra yakinlasmaya bak dokunmak felan cok önemlidir eger bir kiz sana kendini dokunturduyorsa senden hoslaniyordur dokun dediysemde öyle mahrem yerlerine degil ne bileyim sacina dokun yada omzuna el at felan sonra oda sana bu sekilde yakinlasirsa bilki hoslaniyor sonrasida senin becerilerine kalmis.... ama asla ona asik oldugunu ondan hoslandigini SÖYLEME.
     
    Kürşad- ve sthammer bunu beğendi.
  6. neverbackdown.
    Offline

    neverbackdown. Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.359
    Beğenileri:
    907
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Bende anlamıyorum bu kızları zaten 1-2 sene önce gelip konuşuyolardı , saçımla oynuyolardı ben bıkıyodum artık kaçıyodum şimdide selam vermiyolar noldu naptım bende anlamadım :D
    Ben laubali olmayı hiç sevmiyorum çevremde çok erkek var öyle kızlarda gidip onları bişe sanıyo gerçekten şu yaşıtım olan türk kızlarında iş yok gerçekten.Nazları , kaprisleri çekilmez. sosyal ağlarda görüyorum 1 kız ve yanında 6 tane erkek fotoğraf çekilmiş gitmiş ya gerçek arkadaş olsalar bişey demicemde, bilmiyorum ben sorunluyumdur belki.

    bu kızları hiç anlamıyorum yani bende hoşlanıyorum sandım ama hoşlanmak sadece dış görünüşle olmuyomuş bunu anladım
     
    Son düzenleme: 27 Aralık 2013
  7. torifonta
    Offline

    torifonta Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    689
    Beğenileri:
    310
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Bu kapris mevzusu çoğunlukla doğru , kendimden örnek vereyim çok şükür fiziğim sınıftaki herkesten iyidir , iyi de giyinmeye çalışırım , özellikle de yazın bazen kızlar yiyecekmiş gibi bakarlar ama bi muhabbet bi ortam olur bu sefer sanki sen asılıyomuşsun gibi davranırlar , yani borçlu çıkarsın bir anda . En güzeli bi kzın senden hoşlandığını düşünüyosan hafiften ilgi göstermektir ama sıkmadan yani onun kafasında hep bi şüphe kalmalı acaba oda mı hoşlanıyo diye yoksa mevzuya direk girersen kötü duruma düşebilirsin ki malesef kızlar ilşki önce bile romantiz isterler :)
     
  8. uykusuzburak
    Offline

    uykusuzburak Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2006
    Mesajlar:
    849
    Beğenileri:
    866
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    turizm
    Torifonta türk kızlarını çözmüşsün ve tespitlerin çok doğru. Malesef bizim türk erkekleri sürekli yiyecekmiş gibi baktıkları için kızda kendini ağırdan satmaya başlıyor. Ama senin taktiğini uygulasalar ve kızın aklında hep acaba sorusu kalsa olay çözülücek. Çok şükür ki yabancılarda böyle abuk sabuk huylar yok. Sizden hoşlandıklarında direk hareketleriyle ve bakışlarıyla bunu belli ediyolar. Genede durumu anlamazsanız gelip sizin yanınıza otururlar ve sizinle muhabbet etmeye başlarlar. Uzaktan sadece bakıştığım polonyalı bi kız ben kumsalda duş alırken benim yanıma duşa girmişti o zaman meslekte ilk günlerimdi ve adeta şoka uğramıştım :) şimdi bu ve bunun gibi olaylara alıştım, bana artık gayet normal geliyor.
     
    torifonta bunu beğendi.
  9. Lazargibi
    Offline

    Lazargibi Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2013
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    3
    :D Ulen ne adamsın :D

    1- Git açıl çok net ol
    2- Sakin ol heyecanlanma
    3- Eeğer reddederse gidip arkadası kankası yada yanında olan bi kıza yavşa olmadı onunla çık.
    4- Vurdumduymaz Ol.
    5- Profilinde Sürekli onu aşağılamak için durumlar paylas
    6- FORUM KURALLARINA UYALIM..... shaq
    7- FORUM KURALLARINA UYALIM..... shaq
    8- O yanındayken takma ve Telefonla bi kız arkadasınla konus.
    - Atıyorum Napıosun bugün ?
    - Hiç Evdeyim.
    - Aksam Blackjack'e yada Öküz'e (İzmirlilere Özel mekanlar bunlar, Clup, Bar Tarzı Mekanlar) gitmeyi planlıyorum. Gelmek İstermısın ?
    Eğer konustugun kız gelmek istemiosa bile çaktırma ''oldu o zmn görüşürüz kendine iyi bak'' de
    9- FORUM KURALLARINA UYALIM..... shaq
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 7 Ocak 2014
  10. Kürşad-
    Offline

    Kürşad- Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2014
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    2
    Cinsiyet:
    Bay
    turk kizlarini cok ezmissiniz ama hocam ya.

    siz hic;
    hicbiseye sahip olmadan,kendinizi herseye sahip bir cin prensesi zannettinizmi?

    yani siz olsaniz sizde oyle olurdunuz anlayis gosterin demiyoryum.

    biraz aciyin ve kendi haline birakin diyorum.

    yani bi kiz dusun.hic bi numarasi yok.basenler tir lastigi gibi.biyiklar babaminkinden gur.favoriler 20 sinde 80 ler delikanlilari gibi.ter kokusundan yanina yaklasilmiyor.

    ama o zannediyorki dunyanin en guzel kiziyim.herkes benim pesimde.

    yav azicik insafli vicdanli olun hocam aciyin sunlara ya.birakin azicik kafalarini dinlesinler sonra kopek gibi ayaginiza geleceklerde bizim hanzolar bu tanimladigim igrenc yaratiklara bile buyuk bi abazalikla asiliyor.

    suc tam olarak kizlarda degil aslinda yani.birazda bizde aga.

    ama bu saadece onun davranisini kaprisini degistirir.ya gerisi?

    yav hocam boyle bi insan olabilirmi ya?!!hele ki kiz??

    yanlis anlasilmasin kendimi begenmis biri degilim hatta heo kendimi kotulerim ama bu hakkaren vahim bir durum.
     

Sayfayı Paylaş