Kıvanç Tatlıtuğun Kaslarının Sırrı! "Günde 500 Mekik.Yuh.!"

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve Body.26 tarafından 26 Aralık 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Body.26
    Offline

    Body.26 Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2011
    Mesajlar:
    124
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Eskişehir
    Kıvanç Tatlıtuğ kaslarının mucidi kasların sırrını açıkladı: ´Kıvanç o hale günde 500 mekikle geldi´


    Kıvançsever Türk milleti yemiyor, içmiyor on gündür onu konuşuyor. Oyunculuğu çok gelişmiş, şundan ders almış... Süper boks yapıyor, bu eğitmiş... Karın kasları şahane, onlar çalıştırmış...Vatan Gazetesi'nden Ayşe Acar Kıvanç Tatlıtuğ kaslarının mucidi beslenme uzmanı Karen Hill ve antrenör eşi Tony Hill"'e çok konuşulan kasların sırrını sordu.

    "Kıvanç karnı için günde 500 mekik çekti"


    * Kıvanç Tatlıtuğ ile yolunuz nasıl kesişti?

    Karen: Kıvanç Bey, Ara Karanfil’den boks dersi alıyordu. Ara’nın ofisi bizim üstümüzde. Ara, bir gün isim vermeden, bir müşterisine beslenme konusunda yardımcı olmamı istedi. Ben de görüşmeden kimseye diyet programı yazamayacağımı söyledim. Bunun üzerine beni ve Tony’yi Kıvanç Bey’in evine davet ettiler. Sonrasında Tony onun çalıştığı spor salonuna giderek, kendisine yardımcı oldu. Beslenme programı ile ilgili olarak da ya o buraya geldi, ya ben onun evine gittim.

    * Karın kaslarında sizin emeğiniz ne kadar? Kendisine nasıl bir program uyguladınız?

    Karen: Size iki resim göstereceğim. Kıvanç Bey bize böyle geldi, 1 ay sonra böyle oldu. Ben bunları veremem ama siz gözlemlerinizi yazabilirsiniz. (İlk fotoğrafta zayıf ama kassız bir adam var, ikincisi mevcut durum) Önce beslenmesini komple değiştirdik. Çünkü doğal yoldan zayıf vücuda kas koymak çok zordur.
    Tony: Ben kendisiyle beş hafta boyunca, haftanın beş günü, günde iki saat kadar çalıştım. Yine askeri kamp eğitimini uyguladım. Kendi vücut ağırlığıyla nasıl antrenman yapabileceğini öğrettim. Kardiyo hiç yapmadık. Çok fazla kardiyo kas dokusuna zarar verir. Şınav, mekik, squat gibi hareketlerle başladık. Çok mekik çekti. Karnı için günde neredeyse 500 mekik çekiyordu. Kollar ve omuzlar içinse şınav...

    Peki beslenmesi için ne önerdiniz?
    Karen: Bir iki doğal vitamin takviyesi yaptık. Süt ürünlerini, içkiyi ve işlenmiş gıdayı kestik. Yani her tür ekmek, makarna, pizza, sosis, müsli her tür paket gıdasını hayatından çıkardık. Yerine doğadan gelen tavuk, hindi, kırmızı et, tahıllar, baklagiller, meyve ve sebze koyduk. Kırmızı et ve meyveyi çok tüketmedi ama... Akşam erken yatması da önemli bir koşuldu. Ne kadar iyi beslenirseniz beslenin, iyi uyumadığınız zaman vücut yağ tutar. 5-6 hafta bu programı uyguladık.


    * Her isteyenin öyle karnı olabilir mi?

    Karen: Olur. Çok disiplinli çalışmak, doğru egzersiz yapmak ve doğru beslenmek yeterlidir.

    Dizi setlerinde oyunculara spor yaptırıyoruz

    * Hizmetleriniz arasında “artist eğitmenliği” diye bir şey var. O ne?

    Tony: Sanatçıların sağlıklarıyla ilgileniyoruz. Setlerde doğru beslenmelerini sağlıyoruz. Sporu da sette yaptırıyoruz. Amerika’da setler böyledir. Biz de işin bir parçası oluyoruz. Ayrıca vokal koçluğu yapıyorum. Mesela sanatçıya merdiven inip çıkarken, yani çok ağır kardiyo yaptırırken şarkı söylettiririm. Nefesini açmasını sağlar, sesini kullanmasını öğretirim.

    * Siz de antrenman sırasında caz söylüyormuşsunuz galiba...

    Cazı antrenmanın temposu düşerken söylüyorum. Ağır bir antrenmandan sonra rahatlıtıcı oluyor. Bir de albümüm var.

    * Türkiye’de kimlere sanatçı danışmanlığı yapıyorsunuz?

    İzin almadan isim veremeyiz. Burcu Esmersoy’u söyleyebiliriz, o ismini kullanmamıza müsaade etmişti.

    Karen Hill’in altın kuralları

    1. Tabağınızdaki yiyeceklerin hepsinin doğadan gelmiş olması gerekiyor.
    2. Meyvelerin tek başına yenilmesi gerekir. Yemekten sonra asla meyve tüketmeyin.
    3. Karbonhidrat alımının saat beşte kesilmesi gerekiyor.
    4. Akşam yemeği günün en hafif yemeği olmalı.
    5. Süt ve süt mamüllerinden uzak durun. İnek sütü inekler içindir, insanlar için değil.
    6. Gece yarısı on ikiden evvel olan saatler uyku için en kaliteli saatlerdir.
    7. Sporunuzu sabah erken saatlerde yapın. En yüksek verimi öyle alırsınız.
    8. Vitamin D seviyenizi test ettirin.
    9. Omega 3 ile Omega 6 seviyelerini test ettirin.
    10. Vücut besinsiz kalırsa tatlı krizine yol açar.



    Beyler bu gerçekmi ya.500 Mekik çekerek,şınav,squat yaparak öyle vücuda gelmişse ben ağırlık çalışmayım.Vay be.Ama her insanın bünyeside farklıdır bunuda unutmamak lazım.
     
  2. cakmak01
    Offline

    cakmak01 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Mart 2010
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    gerçekkten adam hakkını vermiş var vucudunu gördum cok guzel bır vucut bu bilgiler cok faydalı oldu cıdden bende uygulayabılırım dogrusu bunları
     
  3. pozitronn
    Offline

    pozitronn Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2011
    Mesajlar:
    712
    Beğenileri:
    1.788
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    inşaat mühendisi
    Yer:
    Adana
    adam eski basketçi.Kas hafızası dediğimiz olay sözkonusu bu durumda.yani iyi vücut yapmış sonra sönmüş bi adamla hiç kas çalımamış bi adamın 1 2 ayda gelecekleri yerler çok farklıdır.500 mekik karın için az bile.Bence abartılacak bir vücudu yok.ufkunu daha geniş tut derim...
     
  4. CaglarYildiz
    Offline

    CaglarYildiz Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2011
    Mesajlar:
    427
    Beğenileri:
    172
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar Mühendisi
    Yer:
    Ankara
    kıvançın abartılcak bi durumu olmadığını bir başka başlıkta da söylemiştik iyi çalışmış tabikide kısa sürede iyi form tutmuş ama boyu ona cok şey katıyo omuzları geniş ordan da yırtıyo seneye boyle devam ederse daha iyi olacagını dusunuyorum
     

Sayfayı Paylaş