Kısa sorularım

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve SergiConstance tarafından 2 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. SergiConstance
    Offline

    SergiConstance Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2014
    Mesajlar:
    47
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    İyi akşamlar 3 tane kısa sorum var :)

    1.Günlük 1.5 gr protein alıyorum diyelim bunu 2 gr çıkardım ve 2 3 ay boyunca hep 2 gr aldım daha sonra bu oranı tekrar 1.5 gr düşürsem kas kaybı olurmu veya gelişme dururmu yoksa yavaşlarmı?

    2.9 Aydır bb yapıyorum şuana kadar ya 10-12 tekrar arası çalıştım yada pramit yaptım salonumuz çok kalabalık süperset yapamıyorum şimdi hazırlacağım programda 4x6 yapmayı düşünüyorum bunun kas kütlesinde artışa zararı olurmu nekadar işe yarayabilir bu sistem?Veya sizin önerebilceğiniz bir tavsiye varmı?

    3.Hacim kazanmak amacıyla bacak,biceps+triceps(süper set) 3 kas grubunu aynı gün girmenin bir sakıncası olurmu ?

    şimdiden cevaplarınız için teşekkürler :)
     
  2. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    1- Hayır, büyük ihtimalle yeter. Ama kas kazanımı için protein tek ölçü değil, toplam kalori alımın da ihtiyacının üzerinde olmalı.
    2-Zararı olmaz, ne kadar faydalı olup olmayacağını ancak deneyerek görebilirsin. Ama izolasyon hareketlerinde 8-12 tekrar yapmak daha iyi fikir, temel hareketleri gene 4x6 yaparsın.
    3-Hayır, olmaz ama hareket sayısını abartma.
     
    SergiConstance bunu beğendi.
  3. SergiConstance
    Offline

    SergiConstance Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2014
    Mesajlar:
    47
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    4x8 ve pramit arası karışık yapmayı düşünüyorum cevabınız için teşekkür ederim :) bacakta 4 egzersizim var 2 tanesini süperset yapacağım leg curl leg extension kollar için 4 egzersiz 3 er set yapabilceğimi düşünüyorum :)
     

Sayfayı Paylaş