KİLO VERMEK KAS KÜTLESİNİ ARTIRMAK İÇİN

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve xxxx1112 tarafından 23 Aralık 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. xxxx1112
    Offline

    xxxx1112 Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    95
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    istanbul
    Öncelikle merhabalar beyler ben 16 yaşındayım yaklaşık 3 aydır bb yapıyorum ve 1 haftalıgına ara verdim vermemin sebebi ders sınav ve bunun gibi çeşitli şeylerdi neyse 3 aylık bb den sonra vücudumun ısındıgına inanıp artık düzenli bir beslenme programı yapmak istedi bu beslenme programında sizin eksiklerimi ve artılarımı söylerseniz çok yardım ettmiş olursunuz şimdiden teşekkürler

    beslenme programımı protein ağırlığını daha çok antreman günlerine verdim yani şöyle

    1 gün 9 (2 tam yumurta 1 bardak süt 5 siyah ve yeşil zeytin 60 gr lor peynir domates salataık ve pekmez veya bal bide 2 dilim çavdar ekmeği
    ara ögün saat 10 . 30 ( 10 fındık ve 5 badem )
    öğle saat 11.30 ( 100 gr ton balık ve 1 dilim çavdar ekmeği )
    ara ögün saat 3 okulda ( 1 elma ve eti form pirinç ve mısır patlaklı + 5 fındık 2-3 badem )
    aksam okuldan gelip 25 gr protein tozu saat 7.30
    aksam yemegi 7.50 ( duruma göre annemin yapacagı ( nohut kurufasulye mercimek ıspanak balık et yani protein oranı yüksek olan yiyeceklerden ) sonrasında 1tabak tam bugday makarna ve 350 gr tavuk göğsü )
    antreman saat 8
    saat 9.30 da protein tozu saat 9.40 gibi kas yıkımı önleme acısından bi elma ve yatmadan önce 1 bardak süt
    2. gün sabah saat 9 (2 tam yumurta 1 bardak süt 5 siyah ve yeşil zeytin 60 gr lor peynir domates salataık ve pekmez veya bal bide 2 dilim çavdar ekmeği
    ara ögün : yine fındık ve badem 10 + 5
    öğle saat 11.30 makarna veya pilav yanında da annemin yapısına göre bitkisel protein kaynaklı herhangi bi yiyecek
    ara ögün okulda saat 3 ( 1 portakal veya mandalina ve eti form bisküvi )
    aksam yemegi 7.30 da (mercimek ,nohut , kurufasulye , balık , et bunlardan herhangi biri ve yanında lapa pilav )
    aksam yatarken 1 bardak süt

    arkadaslar 1. gün olarak yazdım program antreman yaptım günler yani pazartesi çarsamba cuma ve cumartesi olcak
    2. gün ise dinlenme günleri olcak yani salı perşembe pazar
    sabahki ögünlerin arası fazla olmamasının nedeni okulumdan dolayı birde
    kilom : 66.3 boyum ise 167 cm şimdiden tesekkür ederim yorum ve görüşlerinizi bekliyorum
     
  2. çaylak58
    Offline

    çaylak58 Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    449
    Beğenileri:
    34
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    100 gösterim 0 cevap
     

Sayfayı Paylaş