KİCKBOKSA BAŞLIYACAM AMA ÇOK DAYAK YERİM DİYE KORKUYORUM

Konusu 'Savunma ve Dövüş Sporları' forumundadır ve Efsane Komutan tarafından 16 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 12 üye.
  1. Efsane Komutan
    Offline

    Efsane Komutan Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Çok dayak yerim diye korkuyorum ve endişeliyim bu konuda.Tecrübelerinizle yardımcı olabilirseniz sevinirm :)
     
  2. FenerliBoyka
    Offline

    FenerliBoyka Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    rahat ol ağzını burnunu kıracaklar :D valla öyle ağzın burnun kan içinde kalmıyor ama birkaç yumruk yiyeceksin yapacak birşey yok alışırsın zamanla bir süre sonra zevk vermeye başlıyor :D
     
    Kilolu :(:( bunu beğendi.
  3. mericboss99
    Offline

    mericboss99 Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2014
    Mesajlar:
    334
    Beğenileri:
    197
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Hic bişey olmaz sparrringlerde sert vurmazlar hele yenisinin diye insafli davranirlar bide kafanda kask olucak zaten
     
  4. Perceverance
    Offline

    Perceverance Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    43
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Korkuyosan başlama hiç çünkü o korrku reflekslerine yerleşicek sen body yap
     
  5. Namelessa
    Offline

    Namelessa Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2014
    Mesajlar:
    225
    Beğenileri:
    185
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Dayak yiye yiye dayak atmayı öğrenir bir insan bu işler böyle güvenmiyorsan kendine bulaşma.
     
  6. mayiaskaquestion
    Offline

    mayiaskaquestion Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2014
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    55
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Bence sen evcilik oyna
     
  7. Clean
    Offline

    Clean Üye

    Katılım:
    30 Nisan 2012
    Mesajlar:
    232
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogrenci
    Yer:
    Istanbul
    Öncelikle merhaba bir kaç tavsiyede bulunabilirim zamanınız varsa :) bende kick boksla uğraştım çok uzun bir süre olmasa da öncelikle orada gerçekten iyi olarak birini bul hocadan farklı onla yavaştan muhabbetlere gir nasıl oldun felan filan zamanla sana gösterir teknikleri sen sor ona çalışalım beraber felan diye korku felan kalmaz zaten korkacak bir şey yok ben gittiğimde 1 ay sonra lapa çalışmalarına yeni yeni başladık önce ayaklarını açman teknikleri iyice öğrenmen lazım başta lapa ile çalışırsan bilek bükük vurduğunda Allah korusun bileğin bile kıralabilir . Tekmelere çok öncelik verirler bunu da göz önünde bulundurarak git ve yaş kaç onuda söylersen daha iyi olabilir .
     
  8. Efsane Komutan
    Offline

    Efsane Komutan Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle sağol dostum! Yaşım 16..
     
  9. Vedderman
    Offline

    Vedderman Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Hocam çok değil 6 ay gittim, yaşım seninle aynı.
    Şöyle diyeyim çoğu yumruk antrenman sonrası baş ağrısından başka bir şey yapmaz. Ama çeneye yediğinde bi gözler kararıyo böyle ne bileyim flaş patlıyo kafanda falan. Onu şimdiden kabullen. Fazla dayak yemezsin genelde bir iki ay sonunda lapa falan çalıştırırlar, şınav mekik falan çektirirler, ip atlarsın.
     
  10. boks0000
    Offline

    boks0000 Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    37
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    bir şey olmaz en olsa az dayak yersin çok iyi olur dayak cennetten çkma unutma erkek ol aç döşünü at osmanlıyı
     
  11. asiltnkciletisim
    Offline

    asiltnkciletisim Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Meslek:
    İş Bankası'nda Stajyer
    Yer:
    İzmir
    Sana şöyle söyleyeyim;

    * Korkun tabiki olacak ama kendine hedef koyduysan o sallanan köprüden geçmek zorundasın.
    *Cesaretim de yok diyosan bir an önce başlaman gerekir ki kickboxu yenebilesin.
    *Dayak yemek tecrübesizlere göre azrail,sallanan köprüyü geçenlere göre zevk vericidir.
    *Dayak yemek dediğimiz kavram bizim açıklarımızı gösterir, eğer sen antreman sonunda dayak yedim diyosan bu iyi birşey çünkü açıklarını görmüşsündür ve en kısa zamanda düzeltmen gerekir.
    *Her insanda korku olur ama çok değerli hocamın da dediği gibi "Korkunun ecele faydası yoktur".
    *Sıfırdan başlayan biri antremanlardan sıkılır ve yapmak istemez, belirli günler sonra o antremanlar sana el ayak olacak ve geliştiğini gördüğün zaman daha çok yapmak isteyeceksin.
    *Son olarak unutma ki insanoğlunun yapamayacağı hiç bir şey yoktur, Muhammed Ali anasının karnından boksör olarak doğmadı emin olabilirsin.

    Şimdi bir an önce ne yapmak istediğine karar ver zaman altın değerinde :)
     
  12. TopaLNinja
    Offline

    TopaLNinja Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    56
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Dayak yemekten neden korkuyosun altı ustu 2 snlik acının yarattığı sok etkisi vucudunu sarsar bi sure antrenmanlardan yedigin dayak yetmicek bana vur diceksin cidden zevkleniyo hazza geliyo insan bi tek benmi boyleyim spor olarak kavg etmek sizcede zevkli deilmi esit olmak kaydıyla ... Kickbox 2.dan 2 ay thai 6 ay box ve 3 sene kickbox tecrubesi xD
     
  13. hanzas
    Offline

    hanzas Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Ben de muay thai yapmak istiyorum ama senin gibi dayak yeme korkum yok. Hatta cok yiyip çok öğrenmek istiyorum :D . Su an muay thai hakkında tek korkum basarili olamamak muay thai konusunda. Bunun disinda önümde guclu olmak gibi bir hedef var. Bunun disinda olan hic bir yolu göremiyorum. Bu yuzden yoldaki engellerde engel
    Gibi gelmiyor.
     
  14. Mehmetali16
    Offline

    Mehmetali16 Üye

    Katılım:
    14 Ocak 2014
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    - sporun yaşı yoktur ben 44 yaşındayım
    - kick boks a başlayalı 9 ay oldu
    - ilk başlar canım cicim ayları
    - benim canım cicim ayları geçti temaslı çalışıyoruz
    - en zoru da yediğin darbelere alışmak
    - ayağımda ve kollarımda morarmalar oluşuyor
    - benim en büyük derdim acıya dayanıklı hale gelmek
    - ben bu yaşta yapabiliyorsam sende hayli hayli yaparsın
    - spor iyidir bence başla ;)
    - kendini hangi spor için uygun görüyorsan ona başla
    - saygılar
     
    mericboss99 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş