Kütleyi koruma ve yağ yakım diyetim,sizce nasıl ?

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve WhyNot66 tarafından 24 Aralık 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. WhyNot66
    Offline

    WhyNot66 Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Boy 1.78 Kilo : 74 Yaş:26

    Yaklaşık 2 senedir bu sporla uğraşıyorum fite yakın bir vücudum var karın bölgesindeki hafif yağlanmayı saymassak :) Bu güne kadar herhangi bir diyet yapmadım,kütleye yönelık beslenmeye çalıştım,ilk basladıgım zamanlar 60 kılo civarındaydım 1.5 2 senede yaklaşık 15 kılo kadar aldım.Amacıma ulaştım diyebilirim fakat artık karın bölgesine daha önem vermem gerektiğini düşünüyorum ve kendi çapımda bir diyet hazırladım,hem kas kütlesini korumaya hemde vucuttaki hafif yağlanmaya yönelik...Konuya hakim arkadaşlar görüşlerini yazarlarsa çok mutlu olurum.Eksiklik,fazlalık,öğünler vs.

    Sabah:1 ölçek Whey Protein,yarım yağlı sütle beraber,3 yumurta,Domates,salatalık,az,şekersiz yulaf ezmesi

    Öğlen:1 Kase Light yoğurt,2 elma,1 por,yağsız bulgur pilavı

    Sonrası: (Antreman Öncesi) 1 tabak baklagil(ıspanak,fasulye,bezelye) 200-250 gr haşlanmış tavuk,biraz kabuklu yemiş

    Akşam: (Antreman Sonrası) 150-200 ml üzüm veya elma suyu,1 ölçek Whey Protein,yağsız sütle beraber,1 tabak makarna,salata 200-250 gr tavuk göğsü

    Gece:100 gr lor peyniri,1 bardak yarım yağlı süt.

    Örnek olsun diye resimde ekliyim :)

    http://g1212.hizliresim.com/14/s/h7gmf.jpg
     
    Son düzenleme: 24 Aralık 2012
  2. Spi
    Offline

    Spi Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2012
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğretmen
    Yer:
    D.Bakır
    aslında toplam kalori ile ilgili bir şey..toplam kalori ve protein alımı vb yazsan daha iyi olur bence..vücudun gayet iyi zaten fazla bi yağda yok göbekte fakat biraz daha göğüs kasmalısın bence orantıyı kurabilmek için böyle memnunsan bisey diyemem tabiki
     
  3. WhyNot66
    Offline

    WhyNot66 Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Aslında bu 1 ay öncekı foto 1 ayda bazı nedenlerden dolayı cok sık gıdemedım antremana resımdekınden biraz daha fazla yağlanma var karında,kalori,proteın hesabımı yapıyım diyorsun yani:eek:
     
  4. Spi
    Offline

    Spi Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2012
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğretmen
    Yer:
    D.Bakır
    fit bir görünüm kazanmak istiyorsan yapman lazım bence ki bu sporu yapan herkez bunu yapmalı..kafana göre protein alımı yapamazsın ki zaten yüksek ihtimal aldıgın protein sana yetiyodur 150 gr civarı felandır heralde..
     

Sayfayı Paylaş