kürek mi bodybuilding mi

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve Coleman Trebor tarafından 15 Ocak 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Coleman Trebor
    Offline

    Coleman Trebor Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    618
    Beğenileri:
    83
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara
    3 ay önce kürek takımına girdim 3 aydır iyi gidiyor. ama hem ağırlık hem kürek zor oluyor yeni başlayanlar için henüz ağırlık yok. 5 kere antreman var. bir gün şınav mekik vs. toplam 11 hareket, bir gün koşu bir gün ergo antremanı var.haftasonlarıda gölge kürek. 3 günde ağırlık yapıyorum koşu olduğu gün sırt omuz girip 5 saat sonrada koşu ya gidiyorum. 3 ay devam ettirdim bir şekilde ama ağırlıkta olunca ya kürek antremanları iyi olmuyor. özellikle ergo derecelerim kötü. sırtın ertesi günü ergo çekince kaslarım şişiyor sertleşiyor zorlayınca iyi derece çıkartamıyorum. perşembe ergo vardı iki gündür sırtım ağrıyor. bu ağırlığın ertesi günü oldu. artı ağırlığa giderken esnemeye hiç önem vermezdim. kürek sporunda esneme çok önemli hareketi tam anlamıyla yapamıyorum. Acil esnemem lazım.

    Kürek sosyal bir spor seviyorum. Takım çalışması çok önemli. Ağırlık kaldırmak bireysel bir spor. BB yaparkende kendimle yarışıyorum.Ama kaldıki toplamda 2.5 senede salonda 3-4 kişiylşe tanıştım yaşıtım.

    3 ayda kayıp yaşamadım. İyi beslendim dinlendim. Hatta çok az ağırlıktada artış yaşadım.Fakat antremanlar bu şekilde pek yürümüyor. Ağırlığı ya 2 ye düşürcem ya da başka bir çözüm yolu bulmam lazım. 2 kere de benim için çok az hacim bile korurmu bilmiyorum.Kafam çok karışık siz ne düşünüyorsunuz?
     
  2. estetik fenomen
    Offline

    estetik fenomen Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.122
    Beğenileri:
    614
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    istanbul
    Ben de senin gibi dayanıklılık sporlarıyla uğraşan biriyim. Amatör olarak eskinin bisikletçisi, geleceğin triatleti olma yolunda ilerliyorum. Kürekçiler genelde uzun boylu seçilir ve yağ oranları düşük olduğu gibi kollarına binen yük kadar bacaklarına da ona yakın bir oranda yük biner. Açıkcası yerinde olsam kürek yapabildiğim zaman sürecinde VG ile ilgilenmem ama kürek yapamıyorsam kas grubumu koruyup geliştirmek için ağırlık çalışırım. Esnemede sıkıntı yaşıyorsan iyi bir ısınma noktasında steching yapabilirsin. Şu linkte streching hareketleri var tüm bölgeler için, bir göz at istersen: http://www.shapefit.com/stretching-exercises-guides.html
     

Sayfayı Paylaş