kür dönemi gece protein'i bsn synta6 mı ultimate sensetion 81 mi ?

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve Dogu tarafından 13 Eylül 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. Dogu
    Offline

    Dogu Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2005
    Mesajlar:
    70
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar kür dönemi için antreman sonrası whey kullanımı haricinde gece kullanımına uygun protein olarak ikisi arasından hangisini tercih ederdiniz ? ve tercih sebepleriniz nelerdir yorumlarınızı ve fikirlerinizi bekliyorum...bench_O
     
  2. mertakb
    Offline

    mertakb Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2009
    Mesajlar:
    533
    Beğenileri:
    130
    Ödül Puanları:
    0
    ultimatei sensetion tadının cok güzel oldugunu duymustum.. sadece duydum ama kullanmadım.
     
    Dogu bunu beğendi.
  3. Dogu
    Offline

    Dogu Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2005
    Mesajlar:
    70
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    çok tşk ederim ilk konuma ilk yorum yazan kişi olduğun için=) ama taddan ziyade gece boyuncaki sürecek olan etkisi,içeriğinin kalitesi, sahip olduğu diğer özellkler açısından hangisi gece kullanımı için daha yüksek performanslı onu kesinleştirmek istiyorum tadı kötüde olsa içeriği ve etkisi önemli bu aşamada
     
  4. zigbog
    Offline

    zigbog Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.327
    Beğenileri:
    629
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Bilgisayar Programcısı
    Yer:
    İzmir
    Senin aradığın casein protein. Syntah-6'da da casein var ama, o kompleks bi ürün. İçinde whey, yumurta, casein tipi proteinler var. Sadece gece kullanımı için arıyorsan ON Casein veya dynamize elit 12hour ürünlerine bakmalısın ;)
     
    Dogu bunu beğendi.
  5. Dogu
    Offline

    Dogu Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2005
    Mesajlar:
    70
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    ewet biliyorum ama hem kürün hemde diger suppelemnt kürünün maliyeti nedeniyle ve ayrıca normal whey kullanıcagım içinde bu iki ürünü sadece gece kullanmayı düşünüyorum amacım hem farklı proteinler almak hemde micelar casseinde almak çünkü örnek veriğim iki üründe 7 -8 saat sindirim süresine sahip yani gece için wehey e göre oldukca iyi o yüzden bu iksi arasında seçim yapmak gerekirse hangisi ?
     
  6. zigbog
    Offline

    zigbog Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.327
    Beğenileri:
    629
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Bilgisayar Programcısı
    Yer:
    İzmir
    Ne demek istediğini anlayamadım çünkü düzgün bir biçimde Türkçe'yi kullanmaıyorsun.:(
    Sorduğun eğer bu ise; bsn syntah-6 yı ben şu an kullnıyorum kesinlikle sağlam bir ürün çekinmeden alabilirsin.thums:
     
    Dogu bunu beğendi.
  7. Dogu
    Offline

    Dogu Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2005
    Mesajlar:
    70
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    bunda anlamayacak ne var optimum cassein çok pahalı ve zaten ben normal küre ve supplement kürüne çok para harcıyacagım o yüzden hem sadece wheyden daha faydalı hemde casseinden ucuz bir protein türü kullanmam gerekiyor çünkü sadece gece için bu ikisinden birni kullanıcam o yüzden de benim ihtiyacıma yönelik en iyi iki ürünü yoruma açtım sizce hangisi diye ? herkes sectiğini veya iyi dediği ürünü ve neden iyi dediğini neden almam gerektiğini açıklarsa çok sevinirim
     
  8. Ahura-Mazda
    Offline

    Ahura-Mazda Yeni Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2007
    Mesajlar:
    338
    Beğenileri:
    77
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ramazan
    Yer:
    Ankara
    casein kullan doğu. kürlere o kadar para vermişsin olacaksa tam olsun yoksa kalsın diyorum ben
     
    Dogu ve zigbog bunu beğendi.
  9. Dogu
    Offline

    Dogu Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2005
    Mesajlar:
    70
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Ahura-Mazda baba diyorumki hani casein olamıyo bari normal wheyden sağlam bşy olsun nasılsa bitek gece yatarkenki kullanımda tüketicem bunu o yüzden içinde casein'de olanlar arasından gözüme en iyisi bu ikisi gözüktü bende diyorumki bu ikisi arasından hangisi ??
     
  10. zigbog
    Offline

    zigbog Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.327
    Beğenileri:
    629
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Bilgisayar Programcısı
    Yer:
    İzmir
    DOĞU, forumdakilere sadece nickleri ile hitab edebilirsin(Forum Kuralı).
    Soruna gelince Syntah-6 ve senseion arasında seçim yapmak gekirse herkes syntah-6 der. Bunun için konu açmana gerek yoktu zaten. Forumda başlıkları mevcut yorumlarda bu başlıkta var.
    Bu forumdaki başlık ;
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/bsn-syntha-6-t16615.html?t=16615

    Buda BB.com adresi(9.0 puan almış);
    http://www.bodybuilding.com/store/bsn/synth.html
     
    Dogu bunu beğendi.
  11. Dogu
    Offline

    Dogu Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2005
    Mesajlar:
    70
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    zigbog bu isimle hitap etme hoş olmayan sıfat ve ekler içindir samimiyet ve yakınlıktan kullanılan ve ne manada söylendiği apacık ortada olan cümleleri kapsamaz ! başlık açtım çünkü insanların bu iki ürün hakkındaki olumlu yada olumsuz düşüncelerini bir arada görmek ve daha iyi karşılaştırma ve degerlendirme yapmak istedim ! verdiğin linke daha önce baktım zaten ama o sadece synta6 yı tanıtıyo yani benim bu başlığı açmamla ilgili olan konuyla pek bi alakası :) ben ürünün özelklerini değil ikisi arasındaki eksi ve artı yönleri ve ikisi arasındaki kalite ve performans farklarını insanların görüşüne açtım konu budur herkeze üşenmeyip yorum ve fikirlerini yazdığı için çok tşk ediyorum
     
  12. zigbog
    Offline

    zigbog Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.327
    Beğenileri:
    629
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Bilgisayar Programcısı
    Yer:
    İzmir
    çok kuralcı biri gibi gözükücem ama sadece yardımcı olmaya çalışıyorum yanlış anlama. Teşekkür etmek için teşekkür butonunu kullanmalısın. Dediğim gibi protein alırken ne beklersin recovery ve kas artışı? eğer öyleyse syntah senin işini görür. Bende senin gibi hem whey hemde casein olarak kullanıyorum.thums:
     
    Dogu bunu beğendi.
  13. Dogu
    Offline

    Dogu Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2005
    Mesajlar:
    70
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    tşk butonu kişiye özel kullıyor genelde ben burda genel bir tşk kasttettim :) ben hem whey hem casein olarak kullanmıcam ben zaten %100 whey kullanıcam antreman sonrası bu ikisinden birini sadece gece için söylüyorum sanırım bi yans anlaşılma olmuş :)
     
  14. mady44
    Offline

    mady44 Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2009
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    64
    Ödül Puanları:
    0
    Maliyeti sebebiyle ON casein almam diyorsun ama Syntha6 da pahalı ve ölçeğinin diğer tozlardan daha büyük olduğunu ve kullanım adetinin kg.'a göre düşük olduğunu unutma, ikisinin porsiyonlarına göre günlük maliyetini çıkartırsan sanırım çok büyük bir fark çıkmayacak. Kür yapacak seviyedeysen Syntha6 yatmadan öncesi için ideal ürün değil zaten söylenmiş, ha tadı bence olağanüstü o ayrı :)
     
    Dogu bunu beğendi.
  15. Ahura-Mazda
    Offline

    Ahura-Mazda Yeni Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2007
    Mesajlar:
    338
    Beğenileri:
    77
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ramazan
    Yer:
    Ankara
    casein nedir? sütteki protein tozu veya peynir özütü(kaynaktan kaynağa fark var). o zaman gece yatarken alacağın whey içerisine eğer uygun ise süt karıştırarak al 300-400 ml civarı. eğer ürün su ile alınması gerekiyorsa wheyi aldıktan sonra 2 bardak %0,1 yağlı light süt iç. (en yağsız ama en proteinli süttür tercih pınar bütün markaların içeriğine baktım). böylece geceleyin vücudun boş kalmaz hemde extra para vermemiş olursun. bu syntha6 vb içerikli ürünlerin yerini tam karşılamaz ama en azından ona yakın işlev yapar vücudunda. emin ol bizzat denedim.
     
    Dogu bunu beğendi.
  16. Dogu
    Offline

    Dogu Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2005
    Mesajlar:
    70
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    hepiniz sağolun ahura mazda niyeti bozdum glutamini çıkardım listeden ve aminoyu fiyat olarak biraz asagı cektim böylece casein alma imkanı oldu... optimum casein alıcam gece için sanırım en mantıklısıda bu bench_O
     
  17. Achilles1980
    Offline

    Achilles1980 Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    515
    Beğenileri:
    720
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Zayıflatma, Yarışma diyeti, Yağ yakımı vb.
    Yer:
    İzmir
    Bende kalsiyum kazeinat almanı öneririm. Hammaddeler com dan ucuz fiyata temin edebilirsin. Gerçi ben hiç kullanmadım. Fakat SezerZYL kullanıyor sanırım konuyu görürse yorum yazacaktır
     
    Dogu bunu beğendi.
  18. Ahura-Mazda
    Offline

    Ahura-Mazda Yeni Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2007
    Mesajlar:
    338
    Beğenileri:
    77
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ramazan
    Yer:
    Ankara
    sen ver çoşkuyu optimum caseinle. damardan al ki kaslara direk enjekte olsun :D
     
    Dogu bunu beğendi.
  19. Dogu
    Offline

    Dogu Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2005
    Mesajlar:
    70
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    sabah optimum superior amino 2222 antreman öncesi sperior antreman sonrası superior + %100 whey gold gece optimum casein + kür + on numar aantreman + on numara beslenme +on numara dinlenme bakalım hayırlısı =) herkes içinde işallah hayırlısı :)
     
  20. mertakb
    Offline

    mertakb Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2009
    Mesajlar:
    533
    Beğenileri:
    130
    Ödül Puanları:
    0
    =10 numara vücutthums:
     
    Dogu bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş