Küçüldüğümü hissediyorum

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve By CrAzY tarafından 24 Ekim 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. By CrAzY
    Offline

    By CrAzY Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2013
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Arkadaşlar son zamanlarda gögüs hacmimin düştüğünü düşünüyorum kolumu incitmiştim barbel curl da 1 haftadır gögüs ve kol calısamadım fakat 1 haftada bu kadar ufalamaz ya resmen kayboldular.Gögüs programımı değiştirip şaşırtsam mı acaba

    Bench press
    İncline press
    decline press
    kelebek
    dambull fly
    dips
     
  2. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    838
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Bir haftada kaybolma olamaz diye düşünüyorum.Bence programın 1,5 ayı geçtiyse değiştir.Sorun etme çalışmana devam et verim alıcaksın diye düşünüyorum.Çalışma bırakılınca kas kütlesi küçülüyor ama 1 haftada fazla bir küçülme olmaz herhal.
     
  3. By CrAzY
    Offline

    By CrAzY Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2013
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    3 aydır aynı programdayım dostum

    Şimdi söyle bi program cıkardım bi itme bi germe

    Bench press
    Dambull fly
    İncline press
    İncline fly
    Pullover
    Paralel bar dips
     
  4. egeos123
    Offline

    egeos123 Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2012
    Mesajlar:
    104
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    0
    ya banada oluyo bence bizimkı psıkolojık
     
  5. Akhaten
    Offline

    Akhaten Üye

    Katılım:
    21 Ekim 2013
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    8
    psikolojik değilde o bölgede pump etkisi iyice azaldığı için ufalmış hissediliyor görünüyor , kas kaybı mümkün değil
     
  6. By CrAzY
    Offline

    By CrAzY Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2013
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Anlıyorm....
     
  7. obensaltan
    Offline

    obensaltan Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2012
    Mesajlar:
    357
    Beğenileri:
    196
    Ödül Puanları:
    53
    psikolojik etki faktörü de büyük
    bir de arkadaşın dediği gibi pump etkisi, ayrıca dönemsel vücudun su tutması da etkiliyor

    ben genelde ara vermişsem, aynaya baktığım aman yarabbi hepsi gitti rezalet modunda olurum... ilk idmandan sonra salonda aynaya bakıp, vay dinlenmek iyi gelmiş eskisinden iyim ya derim :D
     
  8. By CrAzY
    Offline

    By CrAzY Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2013
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    İnş öyledir abi ya :)
     
  9. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    838
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    bene 3 aydır aynı hareketlerle ilerliyorsan kesinlikle programını tamamen değiştirmelisin.
     
  10. hakusama
    Offline

    hakusama Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    36
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    belkide vücudun su toplamıştır ve düzleşmişsindir. tuzu, kreatini glutamini falan 1 haftalığına bırak bence
     
  11. By CrAzY
    Offline

    By CrAzY Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2013
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Kreatin ve glutamin kullanmıyorum :)

    protein , amino ve pro workout kullanıyorm
     

Sayfayı Paylaş