Küçük kas grupları 2 kez büyük kas grupları 1 kez çalıştırmak.

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve ozan1234 tarafından 24 Nisan 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. ozan1234
    Offline

    ozan1234 Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    322
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Minder , serbest stili güreşçi.
    Arkadaşlar araştırmalarıma dayanaraktan küçük kas grupları haftada 2 kez büyük kas grupları ise 1 er kez çalıştırmakta sakınca yok diye biliyorum.Bende Fark ettim pazu arkakol ve omuzda dinlenme süresi kısa kolay yenileniyor 1 haftada 1 kez yetmiyor 2 keze çıkarıcam sizce artıları ve eksileri neler olur.
    Program şu şekilde olucak
    Pazartesi; Göğüs-Pazu
    Salı;Omuz-karın
    Çarşamba;Sırt,arkakol
    Perşembe;Dinlenme
    Cuma;Bacak-pazu
    Cumartesi;Omuz,arkakol
    Pazar;Dinlenme NOT;Pazartesi yaptığım pazu hareketlerini cuma günü yaptığım pazu hareketleri farkılıdır aynı hareketleri yapmıyorum o 2 günde arka kol ve omuz içinde geçerli.
     
  2. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Evet kucuk kas gruplari iyi beslenme ve iyi dinlenmeyle haftada 2 kere calistirilabilir ama bu her kücük kas grubunu 2 kere calistirabilecetgin anlamina gelmez bir tanesini seçeceksin

    Gogus biceps
    Bacak
    Off
    Omuz biceps
    Off
    Sirt triceps
    Off

    Şeklinde bicepsi 2 kere calistirabilirsin favori programim budur. Benim bu ara omuzlarım zayif ona yükleniyorum buda olabilir mesela

    Gogus omuz
    Bacak biceps
    Off
    Omuz triceps
    Off
    Sirt biceps
    Off

    Bunu yapiyorum 1 haftadid bicepsten verim alamadim ama amacim biceps degil omuz zaten o yüzden pek umursamiyorum bicepslerim zaten iyi. Bacak gunu 3 biceps hareketi 3 er setten giriyoorum. Sirt gunu 2 hareket 3 setten yapiyorum bicepsi. Omuzu gogus gunu 4 hareket yapiyorum 2 hareket 3 set digerleri 2 set. Normal omuz günü 5 hareket 4 er setten. Gogus gununde omuza fazla yüklenme sırt günüde bicepse.
    --- Mesaj birleştirildi, 24 Nisan 2014 ---
    Geniş Omuzlara Kavuşun

    Oku bu makaleyi. Omuzlar overtraining olmaya cok musaittir gogus gunu de sirt gunu de ćalısır omuzlar. Iyi dinlendirmen lazim omuz calistigin gunler öncesi ve sonrasi gunlerde üst vucud calişma.
     
    Son düzenleme: 24 Nisan 2014
    maietnigri, wrestler ve ozan1234 bunu beğendi.
  3. ozan1234
    Offline

    ozan1234 Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    322
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Minder , serbest stili güreşçi.
    Zaman ayırdığın için çok teşekkür ederim,dediğini anladım ona göre 3 bölgeden en zayıfını haftada 2kez yapıcam .
     
  4. ozan1234
    Offline

    ozan1234 Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    322
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Minder , serbest stili güreşçi.
    Haftada 2 kere çalıştırsam ne gibi sorunlar ortaya çıkar 3 bölgeyide haftada 2 kere çalıştırmak istiyorum daha iyi olacağını düşünyorum gelişim açısından, bilgili kişilerlerden yorum beklıyorum.
     
  5. Stronger8
    Offline

    Stronger8 Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2011
    Mesajlar:
    171
    Beğenileri:
    109
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Bilişim
    Yer:
    Istanbul
    Pazartesi; Göğüs-Pazu
    Salı;Omuz-karın-calf
    Çarşamba;Sırt,arkakol
    Perşembe;Dinlenme
    Cuma;Bacak-pazu
    Cumartesi;Omuz,arkakol
    Pazar;Dinlenme
    Bu yazdığın sistemde çalışırsan iki omuz arasında 3, iki biceps arasında 3, iki arka kol arasında 3 gün var. Düzgün beslenirsen sorun olmaz.

    Pazartesi; bacak-omuz
    Salı;sırt-trapez-pazu
    Çarşamba;göğüs,arkakol
    Perşembe;Dinlenme
    Cuma;omuz-mide-calf
    Cumartesi;pazu,arkakol
    Pazar;Dinlenme
    Şeklinde de yapabilirsin. Sana kalmış. Ama dediğim gibi; düzgün beslenmen ve en az 8 saat uyku uyuman gerek.
     

Sayfayı Paylaş