1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

justme2

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve primaluce tarafından 1 Mayıs 2006 başlatılmıştır.

  1. primaluce
    Offline

    primaluce Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2006
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    [​IMG]

    Cumartesi günü çekildi... Fakat küçük bir açıklama yapma gereği duyuorum.. Salı günü besin zehirlenmesinden dolayı hastanelik oldum...4 kg vermiş halim...
     
  2. U.F.U.K
    Offline

    U.F.U.K Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2005
    Mesajlar:
    103
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sporcu
    Yer:
    Istanbul
    Abi cok saglam vucut yapmissin tek kelimeyle mukemmel. Yalniz biraz yag war gibi.
    define olursan cok cok daha iyi durursun gibi geliyo bana .calismaya dewam ;)
     
  3. Blitz
    Offline

    Blitz Özel Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.415
    Beğenileri:
    202
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Istanbul
    Geçmiş olsun, nazar değmiş herkese oradaki, ben de en son ameliyat olmuştum zaten :). Artık yanınızda antrenman yapamıyorum taşındığımız için ama örnek aldığım abilerimi takip etmeye devam. Ufak bir yağlanma var sanırım, yaz da geliyor rahat rahat atarsın.
     
  4. uykusuzburak
    Offline

    uykusuzburak Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2006
    Mesajlar:
    849
    Beğenileri:
    866
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    turizm
    abi yeni başladıysan vucudun gayet iyi :) ufak tefek yağlanmalarıda atıp bide güneşe uzanıp bronzlasırsan süper olur..
     
  5. lajolla
    Offline

    lajolla Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2006
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    devam kardes devam durmak yok...ama biraz kilolari arttir derim ole insan kilosu basma , vucudun iyi yeni mi basladin ne kadar oldu??
     
  6. hsd
    Offline

    hsd Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2005
    Mesajlar:
    2.582
    Beğenileri:
    300
    Ödül Puanları:
    93
    hakkında daha detaylı bişeyler yazsaydın keşke nekadar oldu bb yaş kilo boy nedir duruma göre değerlendirilir şimdi gayet iyi duruyorsun
     
  7. primaluce
    Offline

    primaluce Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2006
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    başladğıımda...

    Arkadaşlar ben bu spora başladığımda "lajolla" arkadaşım dumble'lara "agu" diodu :)
    Bu sporu düzenli olarak yaklaşık 9-10 senedir yapıyorum. Fakat biraz yağlanma var tabi. Onu da bu yaz güzel bir definisyon programıyla atmayı planlıyorum.
    29 yaşındayım. Boy 1,78. Kilo 78-82 gidio gelio. Kollar 42 cm. Diğer ölçülerimi bilmiyorum almadım.
     
  8. hsd
    Offline

    hsd Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2005
    Mesajlar:
    2.582
    Beğenileri:
    300
    Ödül Puanları:
    93
    9-10 senedir düzenli yapıyorsun öylemi :? 8) :shock: :eek: :roll: koyacak başka smile yok valla çok yavaş gelişmişsin o zaman işte şimdi değerlendirelim bu kadar uzun yılda çok ağır yol katetmişsin merak ettim kür yaptınmı şimdiki halin 1 veya 2 yıllık çalışmanın eseri gibi duruyor tabi bu benim fikrim yanlış anlama yalan söylüyorsun falan diyen yok sadece kendi görüşlerim bunlar
     
  9. jess
    Offline

    jess Üye

    Katılım:
    21 Mart 2006
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hersene kaslar daha buyuyıcek dıye bısey yok bellı bı yer de kalır herkes cok fazla kastanda hoslanmıyabılır bende dahil arkadas gayet ıyı durumda bende yaklasık 8 senedır calısıyorum benımde hedefım herzmn define estetik bi gorunum
     
  10. jess
    Offline

    jess Üye

    Katılım:
    21 Mart 2006
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ahaha cok pardon ben avatar da kı resmı gordum ılk basta dıger resım acılmadı evet 8 10 senelık bı calısmaya benzemıyo hıc
     
  11. lajolla
    Offline

    lajolla Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2006
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaslar Emre arkadsımızı ben de uzun zamandır tanıyorum...Arkadasımızın yavas yol almasının sebeplerinden biri hic bir sekilde suplement kullanmaması ve kaslarını zorlamaması...Benim zorumla BENCH te zar zor 5 kg ekletiyordum:) birakın aylarca aynı kıloyu bassın...ee tabi kaslar da aylarca aynı sekılde yerinde sayiyor...Yanlıs mıyım EMRE???
     
  12. bestmodel
    Offline

    bestmodel Yeni Üye

    Katılım:
    16 Mart 2006
    Mesajlar:
    144
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    manken
    Valla 10 senelik bir vücut göremiyorum ben ortada.Arkadaşın dediği gibi ağırlık basmamışsın sen yoksa bir insan 10 sene ağırlıklara baksa vücudu şişer:D (şaka) Vücudun güzel ama 10 senelik değil.Başarılar
     
  13. primaluce
    Offline

    primaluce Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2006
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benim hedefim hiç bir zaman öyle çok büyümek olmadı. İdealim define fit bir vucut. Her ne kadar şu anda define değilsem de bunu başardığımı düşünüyorum. Yoksa dediğiniz gibi 10 sene de kaldıracak ağırlık bırakmamam lazım salonda. Ben halimden membunum.Şu anda ki hedefim de 80 kg civarlarında kalıp yağ yakmak. Hepinize sevgiler.
     
  14. primaluce
    Offline

    primaluce Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2006
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Olm beni kızdırma...Bırakacam bench'i üstüne göreceksin :)
     

Sayfayı Paylaş