JineKomasti'mi Yağ Dokusumu

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve qnurcannn tarafından 28 Şubat 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. qnurcannn
    Offline

    qnurcannn Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2016
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Kilo: 90
    Boy: 174
    Yaş: 15
    Arkadaşlar Baba'ma ve Anne'me her doktora görünmem gerektiğimi söylediğimde.
    Şimdi görünme zaten şuan okulun var ameliyat olamassın yazın seni götüreceğim diyolar.
    Sizce jinekomastimi yoksa lipekomasti(yağ dokusumu)
    Fotoğraf linkleri : http://i.hizliresim.com/JAY0vW.jpg , http://i.hizliresim.com/OAqGPz.jpg

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Lifeinspace
    Offline

    Lifeinspace Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2014
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Kardesim sen bence bi zayiflamaya basla bakalim etki gosteriyor mu..ergenlikte olur boyle sislikler bende de var..ama seninki kilodan kaynakli da olabilir..bi doktora gozuk sen yinede..jinekomasti olabilir..tisort filan giyemiyorum bende göğüs buyuklugunden sıkıntı yapma ama sen kolay bi islem sadece bekle bakalim biraz

    LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    qnurcannn bunu beğendi.
  3. -hitman-
    Offline

    -hitman- Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    389
    Beğenileri:
    286
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    İzmir
    Vücudunun hali ortada. Bir şey yazmaya gerek yok. Yapman gereken derhal bir spor salonuna yazılmak ve tuz, un, şekerden uzak durmak. Spora yaparken hergün kardiyo yapmyıda ihmal etme. Günde 1.5 saat spora ayırsan 7-8 aya kadar aradaki farkı kendin görürsün. Aileni doktoru falan da işe karıştırma. Önce sporunu yap, beslenmeni düzenle. 7-8 ay sonra doktoruna da gidersin, varsa bir rahatsızlığın ameliyatınıda olursun.
     
    testorhan ve qnurcannn bunu beğendi.
  4. octeniskrup
    Offline

    octeniskrup Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.678
    Beğenileri:
    2.285
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Finansal analist - personal trainer
    Yer:
    Yurtdisi
    Jinekomasti sahsi kanaatim doktora gozukmen, ancak doktor 18 yas oncesi hormonel dengen oturmadigi icin ameliyat etmeyecek. O surecte spor ve saglik beslenme ile ustesinde bir miktar gelebilirsin.
     
    testorhan ve qnurcannn bunu beğendi.
  5. qnurcannn
    Offline

    qnurcannn Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2016
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    ++ Başka yorumu olan varmı arkadaşlar babamla konuştum yazın doktora gideceğin çok büyük olduğu için ameliyat olabiliyormuş diye duydum inşallah yağ dokusudurda zayıflarım yada lipo olurum
     

Sayfayı Paylaş