jinekomasti ve nolvadeks kullanimim sonrasi göğüsten su gelmesi

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve _headache_ tarafından 9 Ağustos 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. _headache_
    Offline

    _headache_ Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2010
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar göğüsümde hafiften jinekomasti var hocam nolvadex isimli ilacı önerdi aldım günde 2 defa kullanıyorum bi sabah bi akşam fakat göğüs uçlarımı sıkınca bi sıvı gelmeye başladı bu normal midir ? bu ilacı nasıl kullanmalıyım :(
     
  2. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    yas, kilo, boy nedir?

    Jinekomasti teshisini kim koymustur?

    Hocan ne hocasidir?

    Daha once bir endikronolog tarafindan muayene edildiniz mi?


    Eksik bilgileri verip insanlardan kehanet bekliyorsunuz...
     
  3. _headache_
    Offline

    _headache_ Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2010
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    19 yaş 3 yıldır bb yapıyorum. hocam kendi tecrübelerine dayanarak söyledi jinekomasti olduğunu meme ucumda bi kitle var. doktora görünmedim...

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 02:53 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 02:50 ----------

    kilom 78 boyum 1.84
     
  4. selim4141
    Offline

    selim4141 Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    856
    Beğenileri:
    726
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Free
    Yer:
    Cehennemin dibi
    Steroid falan kullandın mı ? Ayrıca sıvı gelmesi prolaktin seviyenle alakalı olabilir , benimde başıma geldi, ben steroid kullanıyordum , 2 günde 1 yarım cabaser kullandım geçene kadar.
    Nolvadex'i de doktora görünmeden alma boşu boşuna.
     
  5. _headache_
    Offline

    _headache_ Üye

    Katılım:
    7 Kasım 2010
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    6 hafta kadar sadece prolaktin seviyesi ne oluyor cabaser bende kullanmalımıyım ? doktora görünmek istemiyorum ekonomik ozgurluğum yok yani doktora yeticek kadar ne param var nede sigortam malesef :(
     
  6. selim4141
    Offline

    selim4141 Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    856
    Beğenileri:
    726
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Free
    Yer:
    Cehennemin dibi
    Bunu anabolik forum'a açarsan daha iyi yardımcı olurlar , ayrıca yaşını kilo boyunu , yaptıgın steroid kürünü açıkça belirt , daha sağlıklı yorumlar alırsın.
     
  7. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Selim4141 farketmeden ilac tavsiyesi veriyorsun ve karsida ki uye de zaten, ne versen gidip alacak tarzda.

    ACILEN DOKTORA GIT
     
  8. DEXONİA
    Offline

    DEXONİA Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    825
    Beğenileri:
    743
    Ödül Puanları:
    103
    Kullandigin ilaclari ve ne kadar suredir kullandigini yazar misin?bu arada brhmcr trde gercekten doktorlar bu isten hicbir sey anlamiyor.kur donemimde bittikten sonra benimde bazi sorunlarim oluyordu doktor bana pct bile yapmami soyluyordu.ve bunu soyleyen doktor daha trenbolonun dianabolun ne oldugundan bile habersiz.yani doktora gitmesi daha kotude olabilir.bu islere giruyorsak bu ulkede kendi kendimizin doktoru olmak zorundayiz malesef.
     

Sayfayı Paylaş