jinekomasti varmı ?fotoğraflı

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve sergen turaman tarafından 8 Mayıs 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. sergen turaman
    Offline

    sergen turaman Üye

    Katılım:
    3 Mart 2016
    Mesajlar:
    615
    Beğenileri:
    142
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    arkadaşlar kafama takıldı göğsüm hafif değişik duruyor jinekoamsti varmı sizce ?başka foto atabilirim anlaşılmıyorsa
     

    Ekli Dosyalar:

  2. trans18
    Offline

    trans18 Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2016
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Bu fotoda normal görünüyor jinekomastiyi araştır biraz kendin karar verirsin zaten
     
    sergen turaman bunu beğendi.
  3. sergen turaman
    Offline

    sergen turaman Üye

    Katılım:
    3 Mart 2016
    Mesajlar:
    615
    Beğenileri:
    142
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    tamam dostum.biraz değişik bi biraz dikkat edersen ama değil heralde intertte baya baya kadın gibi jinekomasti olanların göğsü
     
  4. Flynn
    Offline

    Flynn Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Yağ gibi duruyor. Uçta biriken yağ. Soğukta büzüşünce düzeliyor mu? Ya da duş alırken falan?
     
    sergen turaman bunu beğendi.
  5. sergen turaman
    Offline

    sergen turaman Üye

    Katılım:
    3 Mart 2016
    Mesajlar:
    615
    Beğenileri:
    142
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    yağ oranım düşük ama.olabilirmi böyle bişey
     
  6. BulkHulk
    Offline

    BulkHulk Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2014
    Mesajlar:
    847
    Beğenileri:
    369
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Gynecomastia budur beyler herkes aynı konuyu açıyor ama her gördüğünüz sakallıyı dedeniz sanmayın :) (2. evre bu)
    (Ameliyat öncesi ve sonrası fotoğrafları)


    [​IMG]
    Buda 4. evre
    [​IMG]
     

Sayfayı Paylaş