Jinekomasti ameliyatı olanlar

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve dragox tarafından 8 Eylül 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. dragox
    Offline

    dragox Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2011
    Mesajlar:
    506
    Beğenileri:
    925
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci- Besyo
    Yer:
    İstanbul
    Arkadaşlar öncelikle forumda bu tarz konular var biliyorum ama net cevap alınamıyor hiçbirinden maalesef. Göğüslerin jinekomasti olup olmadığı tartışılıyor genelde. Bende yalancı jinekomasti denilen sinir durum var pek belli olmuıyor ama beni rahatsız ediyor yine de. Bu başlığa jinekomasti resimlerinden ziyade sadece bu ameliyatı olan arkadaşlar olduğu yer ve maddi miktarı söyleyerek katılırsa sevinirim:)
     
  2. DEXONİA
    Offline

    DEXONİA Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    825
    Beğenileri:
    743
    Ödül Puanları:
    103
    Bu sıkıntıyla doktora gidenlerin(meme ucu su falan deyinci büzüşüp küçülmeyi kastediyorum) doktorlar genelde jinekomasti değil diyip geri çeviriyorlar estetik cerraha gitmek lazım.Bendede bu durum 18 yaşından sonra başladı bir ara 60 kg falandan sonra yemekleri arttırdım 70e falan çıktım ne olduysa o arada olmuş meme uçlarım şişmiş:(
     
  3. online253
    Offline

    online253 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    Ankara
    5 senedir bendede var zayıfım bu yüzden beni rahatsız ediyo kafama takmadım geçer dedim geçmedi su deydiği zaman üşüdüğüm zaman veya dokunduğum zaman büzüşüyo çok güzel bir görünüm oluyor fakat normal haline döndümü kötü görünüyor Ankarada GATA'ya gittik bi doktor baktı baya bi ultrasonla karar veremedi arkadaşlarını çağırdı 4-5 doktor baktılar jinekomasti yok dediler genetik fln bişeyler sıyırdılar paketlediler devlete bağlı hastaneler kolay kolay ameliyat yapmazlar bu konuda özele gidiceksin onlarda iyi geçiriyorlar ameliyat diye bana doktor ağır göğüs egzersizleri yap demişti jinekomasti olmadığını bende biliyorum jinekomasti fotoğraflarına bakıyorum aynı değil fakat normal bir erkek memesiylede aynı değil bu yüzden moralim bozuluyor ne yapıcağımı bende bilmiyorum :(
     
  4. dragox
    Offline

    dragox Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2011
    Mesajlar:
    506
    Beğenileri:
    925
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci- Besyo
    Yer:
    İstanbul
    Bizim salonda bi abi oldu da o yer biraz tuzlu 2500'e falan oldu. Bizde ki jinkomasti değil yalancı jinekomasti denilen şey. Meme ucu salıyor böyle kendini acayip bi görüntüsü var ki ben aşırı definasyon yaptığım dönemde bile hiç gitmedi gitmiyor yani o. Çok belli olmuyor ama mesela beyaz dar bi tişört giyiyorum meme ucu bariz sırıtıyor orada resmen. Normal jinekomasti olmadığı için bu ameliyatın biraz daha hesaplı olacağını düşünüyorum(en azından bende ki normal değil onu biliyorum:)) Benim ayırdığım bütçe 1500 falan civarı bunun üstüne çıkmayı düşünmüyorum açıkçası. Ona göre yer bakıyorum yani devlet zaten yapmıyor bu işi. Devlet hastaneleri normal jinekomastiyi bile çok zor yapıyorlar zaten hiç sallamazlar, sigortadan olacak falan ya analarına küfür etsen o kadar zorlarına gitmez heriflerin dini imanı para. Gerçi jinekomasti sigorta kapsamına giriyor mu onu da tam bilmiyorum.
     
    Son düzenleme: 8 Eylül 2012
    DEXONİA bunu beğendi.
  5. online253
    Offline

    online253 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    Ankara
    sarkıntı değilde şişlik var ucunda dar bişeyler giydiğim zaman seninde söylediğin gibi biraz sırıtabiliyor :(
     
  6. dragox
    Offline

    dragox Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2011
    Mesajlar:
    506
    Beğenileri:
    925
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci- Besyo
    Yer:
    İstanbul
    Tamma aynı şeyi diyoruz. Sarkıntı değil meme ucu normal durmuyor ama. Soğukta ya da meme ucuyla biraz oynadığında normale dönüyor ama onun dışında kendini salıyor gibi böyle. Ben araştırayım biraz daha ciddi rahatsız ediyor yani beni. Beyaz tişört giyemedim bütün yaz siyah giyiyorum sürekli belli olmasın diye ya da önü yazılı falan.
     
  7. online253
    Offline

    online253 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    Ankara
    evet aynı şeyden bahsediyoruz kesinlikle jinekomasti değil ama normal bir erkek memesinede benzemiyor malesef ama doktor erkek memesiyle aynı dokuyu taşıyor sonucuna varıp geri yolluyor malesef :(
     
  8. DEXONİA
    Offline

    DEXONİA Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    825
    Beğenileri:
    743
    Ödül Puanları:
    103
    Benim soğukta büzüşünce meme ucunun uç noktasında(nasıl bir tabirse artık:D) beyaz bişey toplanıyor yağ bezi gibi sizdede aynı mı?
     
  9. online253
    Offline

    online253 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    Ankara
    bahsettiğin şey bende yok :D
     
    DEXONİA bunu beğendi.
  10. Swager
    Offline

    Swager Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2011
    Mesajlar:
    434
    Beğenileri:
    401
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    evet bendede sizinle aynı sorun var.duştan sonra bakıyorum iyi ama normalde öyle değil.birde uzun soluklu muay thai antremanları sonrası çok çok terlediğim içinde oluyor sanırım.
     
  11. dragox
    Offline

    dragox Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2011
    Mesajlar:
    506
    Beğenileri:
    925
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci- Besyo
    Yer:
    İstanbul
    [​IMG]

    Dediğimiz olay aşağı yukarı bu beyler sanıyorum:) Tam jinekomasti değil ama meme ucu normalden biraz büyük. Ameliyat olan arkadaşlardan da katılım olursa bu başlığa daha iyi olacak.

    Not: Resim bana ait değil bu arada:)
     
  12. DEXONİA
    Offline

    DEXONİA Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    825
    Beğenileri:
    743
    Ödül Puanları:
    103
    Bu aşağıya eklediğim video tam bize göre.Bir sürü bizimle aynı sorunu çeken kişinin ameliyattan önce-sonra resimleri var:)

    [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=uOR8JTrYNA4&feature=plcp[/YOUTUBE]

    Bazıları biraz abartı olmuş :D
     
    Son düzenleme: 9 Eylül 2012
    ferdityson bunu beğendi.
  13. selim4141
    Offline

    selim4141 Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    856
    Beğenileri:
    726
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Free
    Yer:
    Cehennemin dibi
    Benim göğüslerde'de ergenlikten kalan bir sıkıntı var , hemen hemen sizin anlattıklarınıza benziyor :)
     
  14. dragox
    Offline

    dragox Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2011
    Mesajlar:
    506
    Beğenileri:
    925
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci- Besyo
    Yer:
    İstanbul
    Az önce bi kız arkadaşımla bu konuyu konuşuyordum:D Bana meme ucu kapatıcısını önerdi. İnternetten baktığımda ilginç bişey bi sizde göz atarsanız görürsünüz resim koyamıyorum şimdi buraya. İş görür gibi sanki ne diyorsunuz en azından dar tişörtleri falan rahat giyeriz sanki fiyatı da 8 lira.
     
  15. online253
    Offline

    online253 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    29
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    Ankara
    bu resimdeki kadar şişkin değil gerçi ben zayıfım belkie ondandır ama bu kadarda belirgin değil :) videoya gelince yurtdışında önemsiyor doktorlar bu problemi ama bizim türk hekimler her zamanki gibi takmayan tavırlardalar uğraşmıyorlar özeller hariç özelde iyi geçiriyor :(
     

Sayfayı Paylaş