Jay Cutler

Konusu 'Erkek Sporcular' forumundadır ve Despo tarafından 31 Ağustos 2005 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 20 üye.
  1. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenileri:
    6.062
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka
    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    Burada kollara Dikkat!! :evil:
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    umutn bunu beğendi.
  2. saydam
    Offline

    saydam Özel Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2004
    Mesajlar:
    7.079
    Beğenileri:
    1.905
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Yer:
    Academic Sport Center
    bu adam kesin bu sene bir olur bence
     
  3. MK #7
    Offline

    MK #7 Özel Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.270
    Beğenileri:
    1.493
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    4.resim de bi gariplik var sanki montaj olabilir mi ? ama diilse artık yapsınlar bu adamı birinci :)
     
  4. MertSelcuk
    Offline

    MertSelcuk Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2004
    Mesajlar:
    336
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    istanbul
    Resmin yukarıdan aşağı doğru boyutu kısa olduğundan bize öyle geliyor,
    Aynı resmi colemanda çeksek daha iri çıkar bence...
     
  5. Coleman
    Offline

    Coleman Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2004
    Mesajlar:
    449
    Beğenileri:
    248
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    ticaret
    Yer:
    istanbul
    bu adama ne olmuş yaa böle cok iyi olmuş harbiden süper ben cok begendim :D hele o triceps Bozundan değşet
     
  6. MK #7
    Offline

    MK #7 Özel Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.270
    Beğenileri:
    1.493
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. MK #7
    Offline

    MK #7 Özel Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.270
    Beğenileri:
    1.493
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Köpeği ile oynarken :

    [​IMG]
     
  8. saydam
    Offline

    saydam Özel Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2004
    Mesajlar:
    7.079
    Beğenileri:
    1.905
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Yer:
    Academic Sport Center
    adamın köpegi de saglammıs :lol:
     
  9. U.F.U.K
    Offline

    U.F.U.K Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2005
    Mesajlar:
    103
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sporcu
    Yer:
    Istanbul
    Benim de bi katkim olsun ;-)












     
    Son düzenleyen: Moderatör: 31 Ağustos 2009
  10. baris
    Offline

    baris Özel Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2005
    Mesajlar:
    624
    Beğenileri:
    532
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    üniversite ogr.
    Yer:
    ankara
    jay biceps

    edit : resimler bozulduğu için silinmiştir..
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 31 Ağustos 2009
  11. mert--
    Offline

    mert-- Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2006
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    jay cutler e bakıldığında birinci olabilir diyo insan ama colemanla yan yana durduklarında imkansız gibi gözüküyo.
     
  12. brooklyn35
    Offline

    brooklyn35 Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2005
    Mesajlar:
    267
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    izmir
    bence colemandan daha guzel bır vucudu var
     
  13. mert--
    Offline

    mert-- Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2006
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    edit : resimler bozulduğu için silinmiştir..










     
    Son düzenleyen: Moderatör: 31 Ağustos 2009
  14. mert--
    Offline

    mert-- Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2006
    Mesajlar:
    38
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    edit :resimler bozulduğu için silinmiştir..
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 31 Ağustos 2009
  15. Pump Forever
    Offline

    Pump Forever Özel Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2006
    Mesajlar:
    990
    Beğenileri:
    432
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ihracat Uzmanı
    Yer:
    Istanbul
    2003 olympiadan sonra " gelecek seneden itibaren, Ronnie'nin klasmaninda yarısacam" dedi , ve hacim arttırmaya basladı, ama o mukemmel simetrisini cok bozdu... Midesi ve beli cok KALIN.. TAbi bir de, Ronnie'nin hic durmadan ilerleme kaydettiginide hesaba katalım...

    Size bir kehanette bulunacam...
    gelecek senede Ronnie ye verip, onu en büyük efsane yapacaklar... ondan sonra zenciye wereceklerini sanmiyorum.. yeni sampiyon adayı Gunter olacak... en guzel yüz onda... endam onda.. en büyük o, en agir o... sadece en define o olamiyordu.. ancak ne kulllanmaya basladyısa, ( gorwth hormoneun hangi versiyonunu desek daha ii olur) 2005'te inanılmaz bi yol katetti.. 2007 de Cutler'i mutlaka gecer..
    Cutler'in genetik yapısı sınırda bence .. artık daha fazla büyümemeli.. gittikce cirkinlesiyor.. Eger puan ona verislseydi, Markus sampiyonlugu hic bırakmazdı...

    saygılar
     
  16. Karasan
    Offline

    Karasan Özel Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    2.597
    Beğenileri:
    2.069
    Ödül Puanları:
    0
    Günther'in beli sorunlu ve bu genetik, adamin kici genis, oysa Jay Cutler'in omuzlari muazzam genis beli ise yapisal olarak ince, kalcasi dar.
    Bence Olympia Ronnie'den sonra eğer bu form grafigini korursa kesinlikle Jay Cutler'in hakki, adamın yapısı cok ama cok iyi.
    Tek kabahati boyunun uzun olmamasi, boyu 1.75 :(
    Onun disinda bacaklari, midesi, omuzlari mukemmel.
    Sirtini cok gelistirdi, kollarida cok iyi oldu.

    Günther sempatik adam, endamli, uzun boylu, sporu temsil etmek acisindan iyi bir elci olabilir ama bence Jay'in yanina bile yaklasamaz, fizik yapisi nedeniyle, ilaclar kicini daraltamaz, kalflarini yoktan var edemez.
    ama Ronnie'yi yenebilmesi, onu buyuk vucutcu yapar, o konuda bir sey demiyorum bakın.
     
  17. brooklyn35
    Offline

    brooklyn35 Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2005
    Mesajlar:
    267
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    izmir
    valla ınsallah bu sefer colemanı gecer :)
     
  18. hardtraining
    Offline

    hardtraining Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2005
    Mesajlar:
    59
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
  19. gymnast
    Offline

    gymnast Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2005
    Mesajlar:
    356
    Beğenileri:
    531
    Ödül Puanları:
    0
    bi yazısında, ufak yaşta abisinin betonla ilgili şirketinde çalıştığını söylemişti. bu çalışma ona body için bir altyapı oluşturmuş.
     
  20. Karasan
    Offline

    Karasan Özel Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    2.597
    Beğenileri:
    2.069
    Ödül Puanları:
    0
    Allaaaaaah, ne genetik ama, su omuz baslarina bakin!
    Yalniz ben eminim, bu 18 yasindaki hali!
    Ki bu dergiden scan edilmis bir resim bariz, ama bu 18 yasindaki hali, 15 yasinda boyle degildi, bende de vardi bu dergi.
    18 yasinda 1.75'e 80 kilo arkadas, ve 80 kiloda nasil define oldugunu görüyorsunuz.
    Adam genetik harikasi...
    Ah, boyu on santim uzun olacakti, hatta 5 cm.
    10 kere olurdu olympia.
     

Sayfayı Paylaş