ilk defa başlıorum sadece dumbılla neler önerirsiniz ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve senseyy tarafından 7 Nisan 2007 başlatılmıştır.

  1. senseyy
    Offline

    senseyy Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    mrb sevgili abilerim ben 16 yaşında 1.80 boyunda 70 kiloda biriyim...düzgün bi vucuda sahip olmak istiyorum...4 kg lık dumbıllarım var yeni başlıorum...omuz,göüs,biceps olabilir..bana nasıl bi program önerirsiniz..şimdiden tşk saygılarımla...
     
  2. ll_ultraslan_ll
    Offline

    ll_ultraslan_ll Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2007
    Mesajlar:
    168
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğğğrenci
    Yer:
    İstanbul
    bi süre sadece şınawla barfiksle wücudunda güzel zemin hazırlayabilirsin daha sora dewam etmek istersen bi salona yazılırsın..
     
  3. FleXoR
    Offline

    FleXoR Özel Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    7.062
    Beğenileri:
    10.104
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Antrenör - Yazar
    Yer:
    Kırklareli & sivas

    UYARI!!

    kişinin salona yazılma gibi durumu olsaydı bu başlık hiç açılmazdı şınav ve barfinksle çoklu gurup çalışır kayıpta çoklu kayıp olduğundan ezici bir zemin sağlayamazsınız.. lütfen yönlendirmeleri kişilerin soruları doğrultusunda yapınız.



    senseyy

    Yakında sadece iki dumbell ve bir tabureden oluşan 2 günlük proğram yazacağım takip ediniz :)
     
  4. The Answer
    Offline

    The Answer Üye

    Katılım:
    31 Mart 2007
    Mesajlar:
    167
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    valla bende senseyy ile aynı durumdaym. 4kg lık dambıllarla omuz göğüs an ve arka kolları çok azda olsa geliştirmeye çalışıyorum. yazıcanız programı sabırsızlıkla bekliyorum.
     
  5. etsutyumurta
    Offline

    etsutyumurta Üye

    Katılım:
    14 Mart 2007
    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    sinav mekik is gorur isinmadan hareket yapma forumu arastr basarilar
     
  6. Coleman Trebor
    Offline

    Coleman Trebor Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    618
    Beğenileri:
    83
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara

    sınav ve barfiksle neden vücut çalışılmaz mesela ben vücut çalışıyorum diye barfiks ve sınav çekmemelimiyim
     
  7. MK #7
    Offline

    MK #7 Özel Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.270
    Beğenileri:
    1.493
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    programa dahil edebilirsin ama aksi takdirde göğüs yada sırt idmanını tamamladıktan sonra fazladan çalışmak gelişim açısından iyi olmaz, dinlendirmek gerekir.
     
  8. ll_ultraslan_ll
    Offline

    ll_ultraslan_ll Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2007
    Mesajlar:
    168
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğğğrenci
    Yer:
    İstanbul

    ben salon olayını zaten ''daha sonra'' için sölemiştim..ayrıca barfiks we şınawın spor yapmayan bi insana nası bi zararı olcaını anlayamadım ama hocamız dediyse dorudur sorgulamak bize düşmez..
     
  9. FleXoR
    Offline

    FleXoR Özel Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    7.062
    Beğenileri:
    10.104
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Antrenör - Yazar
    Yer:
    Kırklareli & sivas
    evet proğrama dahil edilir ısınma için yapılır ama proğramdan sonra evde yada başka yerde yapılmaz kas onarıma geçtiğinde dinlenmenin dışında hiç bişey yapılmaz
     

Sayfayı Paylaş