Ilerleme kaydedemiyorum :-(

Konusu 'Bayanlara Özel - Beslenme & Diyet' forumundadır ve Anthropologistt tarafından 13 Ağustos 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Anthropologistt
    Offline

    Anthropologistt Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Antropolog
    Yer:
    İstanbul
    Geçen sene oku yuzunden birakmak zorunda kaldiğim fitnessa 1.5 ay önce tekrar başladim.1 sene içinde sadece yurtta oturup ders çalişmama rağmen kilo almadım fakat yağ-kas oranim ciddi oynamişti fakat tartida sorun yoktu.Şuanda haftanin 5 günü yaklaşik 1.30 saat kardiyo ve egzersiz bunun içinde 3 gün ise + kas gruplari çalişarak geçiriyorum.
    Beslenme konusunda hayatimdan işlenmiş paketlenmiş tüm yiyecek ve içecekleri tüm abur cubur türü çikolata bisküvi kurabiye vb tüm ekmek pasta makarna un pirinç bulgur gibi besinleri ayni zamanda glisemik indeksi yuksek meyve sebzeleri felan akliniza ne gelirse 2 sene önce tamamen istisnasiz çikardim.
    Yaklaşik 6 aydir da fazlasiyla tükettiğim eti de terk ettim ve lakto ovo vejetaryen oldum gündüz süt yumurta gibi protein akşamda salata ve sebze olarak karbonhidrat aliyordum exra kaju badem veya sadece leblebi yiyorum nadiren yaklaşik 70 gr. Keyfi olarak tukettiğim tek şey bu kaldi.Fakat bununla birlikte eskiden karb. Içeriği yuzunden çok korktuğum fasulye barbunya gibi bakliyatlari tüketmeye başladim elbette et yemeyince.Neyse açikçasi sadece yeşil sebzeler ,meyveler kavrulmamiş yağli tohumlar light süt ve süt ürünleri,tahıl kepekleri (yulaf ve buğday) - ya da az miktarda yulaf ezmesi- ,haftada birkaç gün bakliyat yiyeceklerle surekli bitki çayları ,sade kahve gibi kalorisi olmayan içeceklerle beslenmekteyim.Delicesine salata yiyorum ve süt ve yoğurtla da fazla içiçeyim bu arada sebzeleri haşlayarak yiyorum yemeklerde ve salatada asla yağ kullanmiyorum.
    Şimdi esas soylemek istediğim şey 1 aydaki ölçülerimin can sıkıcı yetersizliği spora başlamamla birlikte yaklaşik 1.00 kg vermiş bulunmaktayım. :(
    Ölçulerim şoyleydi;
    Omuz:93
    Göğüs:94
    Bel:80
    Kalça:90
    Bacak:51
    Kol:28
    Şuanda ise;
    Omuz:95
    Göğüs:89
    Bel:72
    Kalça:90
    Bacak:52
    Kol:27
    Arkadaşlar yani ben anlamıyorum l-carnitin de kullanmaya başladim 1 hafta önce antremanda da delicesine enerji harciyorum dinlenmiyorum ve açikçasi ağirliklarda da zorluyorum kendimi.Sanki kilom değişmemek için uğraş veriyor!
    Sadece kardiyo ile en az 600 kalori yakiyorum göstergeler doğruysa.
    Ve şu kilodaki değişime bakin 1 kg.
    Üstüne bir de bacakta ve omuzda büyüme olmuş.
    Yani ben ne yapayım 1200 kalori aliyorum en fazla günlük fatsecret'a göre.Öylesine yorgun ve bitkin düşmekteyim ki artik sinirlerim bozuldu.Yanlis bir şeyler yemiyorum hareketleri yanliş kesinlikle yapmiyorum hocalar takdir ediyor hatta nefesime kadar kontrol ediyorum.
    Hafif ağirlikla da çalismamis gibi hissediyorum bos yere hareket ediyormus gibi.Sorun ne şimdi tam olarak anlayamiyorum anlayan var mi ya ?
    Tek istediğim yağsız sağlikli ve sıkı bir vücut...
     
  2. Barbell Training
    Offline

    Barbell Training Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    391
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Muhendis
    Yer:
    Izmir
    gogus ve bel bolgesindeki degisim ciddi miktarda.
    yag oraninizi olctururseniz daha saglikli yorum yapilabilir.
    yagtiginiz kardiyo ve egzersizlerin sonucunu aliyor olabilirsiniz.
    yani yag oraniniz dusmus, kas miktariniz artmis olabilir. kilonuzdaki degisimin az olmasinin sebebi bu olabilir.
    bunu en iyi aynadaki goruntunuzden siz anlayabilrsiniz. yada yag oraninizi olctureceksiniz.
    kardiyo ve antreman siddetiniz aldiginiz kaloriye gore fazla olabilir.
     
    Son düzenleme: 13 Ağustos 2016
  3. CranTz
    Offline

    CranTz Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    169
    Beğenileri:
    143
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Ordu
    Kilo verme işi metabolizmaya göre,beslenme ve vücudun kilo durumuna göre değişiklik gösterir. Etten vazgeçmen işini zorlaştırmış bunun yerıne de baklagile yönelmen çok iyi değil, karbonhidratı aldığın kadar ne zaman aldığında çok önemli, nadiren oldugu için çok önemli olmasa da 70 gr. olarak tükettiğin bu çerezlerin kalorisi ortalama 100 gramında 550-600 olacak şekilde. bu tür çerezler bana göre 1 avuç( ortalama 30 gram) dan fazla alınmalı.Zaten leblebide karb. yönünden oldukça besleyici. Bir gün içinde beslenmenden aldığın kalorinin ne kadarı proteinden ne kadarı karb. dan ne kadarı yağdan hesapla ve karbonhidrat dengeni iyi yaparsan muhtemelen istedigin rakamları görürsün
     
  4. cmrds
    Offline

    cmrds Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2014
    Mesajlar:
    126
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    l-carnitin e fazla umut bağlamamak lazım, normal sağlıklı insanlarda pek işe yaramadığı kanıtlandı. Kalori alımını çok fazla kısmak metobalizmayı yavaşlatacağı için uzun vadede yağ yakımı duracak ve aşırı halsizlik başlayacak, bence kalori alımını yenden gözden geçirmek gerek
     
  5. Anthropologistt
    Offline

    Anthropologistt Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    Antropolog
    Yer:
    İstanbul
    Arkadaşlar sorun çözüldü l carnitin bir işe yaramadi gece öğünümü hafifletip kuruyemişi kestim ve sıkılaşma ve incelme kaydettim kilo da veriyorum ayda 1 kg kadar sanirim bu yuzden daha fazla da vermeyeceğim sorun yok ilginiz için teşekkürler :)
     

Sayfayı Paylaş