idman ve koşu

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve krnkmdd tarafından 12 Ekim 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. krnkmdd
    Offline

    krnkmdd Üye

    Katılım:
    15 Mart 2009
    Mesajlar:
    321
    Beğenileri:
    58
    Ödül Puanları:
    38
    Selamlar arkadaşlar..


    2-3 aylık bi aralıktan Sonra tekrar Bodye başlıdım. Malum o arada göbekte oluştu,Şu donemlerde haftada 2 kere Koşu idman a bir zararı olurmu ( kas kaybı açısında vs) Body yaptığım sürece zaten ıdmandan sonra tempolu 20 dk yürümeye alıştırdım kendımı.Şimdi haftada 2 gun 45 dk tempolu koşu yapmayı planlıyorum..Az çok kütlemiz var onu küçültmese diyorum .


    Yani şöyle bişi gerçekleşicek : Akşam idman,Sonra yemek,Giyin işe git 10 gibi,sabah 5 te işten gel,Sahile Çık 45 dk kOşu sonra protein yüklen yat.. bu doğrumu?



    Yorumlarınızı bekliyorum..
     
  2. safeo
    Offline

    safeo Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2009
    Mesajlar:
    457
    Beğenileri:
    209
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Kocaeli
    Hiçbir zararı olmaz koşabilirsin işten gelince kosmak zor olabilir biraz yorgunluktan dolayı sek bir nescafe iç istersen kosmadan önce direncini arttırır ;)
     
  3. wishmaster
    Offline

    wishmaster Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medya-Dizi-Film Reji-Sanat Asistanı
    Yer:
    İstanbul
    yağ olan yerlerim kızarıyor çok uyuz.
     
  4. uu beybi
    Offline

    uu beybi Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    bu konuyu hortlatmış olacağım ama benim de sormak istediğim tam olarak bu. ektomorfum haftada 3 gün idman 2 gün de koşu kas kaybına yol açar mı? yani idmandan sonra cardio yapmasam ama iki gün koşsam cadio yerine geçer mi?
     
  5. sh0ck
    Offline

    sh0ck Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2010
    Mesajlar:
    207
    Beğenileri:
    65
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Antalya
    sure olarak tempolu uzun kosular beslenmeye de bagli olarak kas kaybi yasatabilir kosudan sonra kesinlikle protein alimi yapmalisiniz.. bu durumda Hiit kosulari yapmak daha cazip.. zamandan kazanmis olursunuz extra kas kaybi olmaz aksine kas kutlenizide arttirabilirsiniz( tabi yine bu kosu sonrasida protein alimi sart :) ) kolay gelsin
     
    uu beybi bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş