idman olmayan gunlerde beslenme

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve jarhead tarafından 3 Eylül 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. jarhead
    Offline

    jarhead Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.062
    Beğenileri:
    1.122
    Ödül Puanları:
    123
    arkadaşlar antrenman olmadığı günlerde protein ve karbonhidrat alımı nasıl olmalı? antrenman günleri kullandığımız kadarmı yoksa fazla bir enerji harcamadığımızı göz önüne alırsak daha az bir miktarmı?
     
  2. D.Wolf
    Offline

    D.Wolf Üye

    Katılım:
    19 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.306
    Beğenileri:
    2.181
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    istanbul
    bunlar forumda cok tartışıldı, beslenme forumunu iyice incelemelisin...ama sana benden tavsiye; beslenmeni antrenman yapmadıgın günde aynı sevyiede tutmaya çalış, vücut dinlenirken gelişir..kilo başına sporcu olduugn için, eger yeni başladıysan kg başına 2 gr al, zannedersem yenisin zaten...değilsende, kg başına en az 2.5 gr al, ama bence ideali 3 gr almaktır...mesela, 80 kg isen,antrenman günü 200 gr protein alıyorsa, off zamanında da 200 gr protein almalısın...karbonhidratta, kg başına 4-5 gr almalısın...ama bu da diyet döneminde olup olmadıgına göre değişir...
     
  3. bonatschi
    Offline

    bonatschi Özel Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2006
    Mesajlar:
    3.855
    Beğenileri:
    4.910
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Londra
    FleXoR ve saydam bunu beğendi.
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş