Hydroxycut yan etki

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve veritass tarafından 30 Kasım 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. veritass
    Offline

    veritass Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2011
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Arkadaşlar yaklaşik 10 gündür hydroxycut hardcore pro kullanıyorum ve bu ilaç bende kurdeşene sebep oldu napmalıyım aslında kurdeşen mi emin deilim ama karnımda kızarıklıklar olustu yalnız kasınmıyorlar ve kabarıklık yok
     
  2. panicdefence
    Offline

    panicdefence Üye

    Katılım:
    15 Mart 2007
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Karaciğerle ilgili bir problem olabilir diye tahmin ediyorum. Bence en kısa zamanda bir doktora gözük. Bunun dışında günde en az 3- 3,5lt su içmen lazım ve kesinlikle kahve tarzı içeceklerden uzak durman lazım
     
  3. ck23
    Offline

    ck23 Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2011
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    yüksek kafeinle alakalı bir kaç kişide daha oldu bu doktora genel sağlığın için görün karaciğerde zayıflık olabilir ama hydroxycutın neden olduğu bir şey değil bu. o ortaya çıkarmıştır ya da duyarlılığını test etmiştir.

    hydroxycut ı bırakmak zorundasın maalesef. onun dışında önemli bişey olcağını sanmıyorum ama her zaman doktora görünmekte fayda var sağlığın şakası olmaz.
     
  4. EmRLanD
    Offline

    EmRLanD Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2011
    Mesajlar:
    54
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    18
    bence ne olur ne olmaz bir doktora gidin ve ilaç kullanımına ara verın yada bırakın simdilik Geçmiş olsun
     

Sayfayı Paylaş