Hydroxcut Hardcore Proseries 120 Kapsül Günlüğüm.

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve yigot tarafından 9 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. yigot
    Offline

    yigot Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2012
    Mesajlar:
    215
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    38
    Evet arkadaşlar bugun ilk kutumu aldım adım adım yazanları uygulucam ilk iki gün 1 x 2 sonra 2 x 2 kullanıcam

    Tabi Bunu kullanırken Diyet ile Kardiyo da yapıcam Karbonhidrat ı azaltıcam Şekeri Tuzu Kesicem Vs Günlük Kardiyom 1 Saat Yürüyüş Koşu Karısık (Nabız 160 Normalde Hydroxcut ile nekadar olucak bilemiyorum)


    Boyum 191 Cm

    Kilom 93.5


    Daha önceden kullanmıs arkadaslarda tavsiye verirse sevinirim.
     
  2. yigot
    Offline

    yigot Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2012
    Mesajlar:
    215
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    38
    Evet arkadaşlar Ürünü Ayın 8 inde aldım Ve Orjinalliğini Doğrulattım Şu an 3. Günündeyim Vede Kafein Direncim yüksek oldugu için Bugün 3 Tane Attım (İLK GÜN 1 X 2 2.GÜN 2X2)

    Ürün İsmini Hakediyor Hardcore Pro Enerji patalaması yaşatıyor insana 3 taneyi Saat 14.00 de Attım Gittim Baskete 3 Saat Basket Oynadıktan sonra eve Geldim 1 Saat dinlendim Sonra 30 Dakika Ortalama 6 Km de Yürüyüş Yaptım İnanırmısınız Saat 19.40 Nabızım 125 Benim gibi kafein direnci yüksek bir kişiye böyle bir etki yaptıysa Düşük insanlara ne yapar bilemem Diyeceğim Şu Günde 2 x 2 Yi Geçmeyin Bugün birdaha atmıycam 3 Tane Yeter (Nabzım Çok Yüksek atıyodu Korktum biraz :) )

    Not:Kilom 93 e düştü bu arada :)
     
  3. FatihAYYILDIZ
    Offline

    FatihAYYILDIZ Üye

    Katılım:
    31 Mart 2011
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    38
    Bu ürünü bende kullandım.İlk bişey yoktu.Fakat 6 kapsüle çıktığımda bi titreme geliyordu.Yarım saat kadar sürüyordu.Sonra birden enerji patlaması yaşıyordum.Çok tuvalete götürür.Fazla suyu atar.Sağlam ürün.1 ayda diyetle 8 kilo verdim.Yağ attım.
     
  4. Muzkafa
    Offline

    Muzkafa Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2013
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Hocam bende yarın almayı düşünüyorum 1 ay 1 haftadır diyetle beraber kardiyo-ağırlık antrenmanı yapıyorum 5kg kadar verdim fakat aynaya baktığımda bir fark göremiyorum kendimde yağ yakımına etkisi nasıl güzel bir beslenme ve antrenmanla iyi sonuçlar alırmıyım ?
     
  5. yigot
    Offline

    yigot Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2012
    Mesajlar:
    215
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    38

    Hocam aynada bir fark göremiyorsan bide ilk ayınsa 5 kilonun büyük bir çoğunluğu sudur.


    Yağ yakımına etkisi inanılmaz derecede yüksek kardıyo + diyet te girince istediğinden fazlasını verir bana su ana kadar verdi.Ama orjinalini bulmaya çalış sahteleri çok.
     
    Muzkafa bunu beğendi.
  6. Muzkafa
    Offline

    Muzkafa Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2013
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    çok saol ozaman bizde başlayalım inşallah etki eder :)
     
  7. Push-Up
    Offline

    Push-Up Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2013
    Mesajlar:
    80
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    18yas altı kullanabılırmı?
     
  8. Muzkafa
    Offline

    Muzkafa Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2013
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Bugün almaya gittim adam başladı çok gençsin içinde kimyasallar var ölenler oluyo falan bende korktum am almaya kararlıyım yarın başka yere sorucam :D

    yaş 17 bu arada
     
  9. yigot
    Offline

    yigot Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2012
    Mesajlar:
    215
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    38
    17 Yaşındayım ben Aldım gayette kullanıyorum Yan etki görmedim ama daha öncedende fazla kafein tüketen bir insandım.

    Muzkafa adam nasıl sallamıssa anlamıyorum ölenler falan 9 Milyonda 1 Kişi Ölmüş Eminimde Oda Doz aşımı yapmıstır kalbi dayanmamıstır 17 yaşındayım hiçbir sıkıntım yok önemli olan talımatlara uymak günde 10 bardak su içicen alışma sürecinde ilk 2 gün 1x1 3,4 üncü gün 2 x 2 alıcan...


    Bu arada 5. Günüde bitirdim 2 x 3 almaya başladım şu an vücudum alıştı hap a 3 tane alınca ılk aldıgım kadar rahatız etmıyo kılo vermem devam edıyor.

    Kilom 92-91.5 arasında bu arada kardiyo ve diyetim devam ediyor.
    (Hepsi yağ değildir su da atıyodur vücuttan sanırım 5 gunde 1.5,2 kılo yağ yakmış olacagını sanmam ama oladabilir yağ ölçümü yaptırmadım)
     
  10. ryuk
    Offline

    ryuk Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    55
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Bu üründen bende aldım antreman yapadığımız günlerdede alıyor muyuz bu ürünü yoksa off günlernde bunadamı off veriyoruz
     
  11. yigot
    Offline

    yigot Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2012
    Mesajlar:
    215
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    38
    Ara vermiyoruz off gunlerdede devam
     

Sayfayı Paylaş