Human flag ve amuda kalkma hareketi ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Jasonst. tarafından 21 Haziran 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Jasonst.
    Offline

    Jasonst. Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Selam abilerim ve ablalarım herkese hayırlı ramazanlar yeni üyeyim bi yanlışım olursa özür dilerim :)

    15 yaşındayım arkadaşlar ve çok yapmak istediğim 3 hareket vardı human flag (bayrak) - kick up ve amuda kalkma ve yürüme..
    kick up hareketine 3 gün çalıştım rahat şekilde yapabiliyorum artık. Ama amuda kalkma - yürüme ve human flag bayrak hareketinde sorun yaşıyorum.
    Amuda kalkıyorum kollarım hiç zorlanmıyor ama dengede en fazla 3 4 saniye kadar durabiliyorum denge sorunum var bazı sporla ilgilenen arkadaşlar şınav çek diyor ancak nizami şekilde şınavda peşpeşe 100 ü buldum uzun süredir çalışıyordum. 66 kiloluk kuzenimi sırtıma oturtup 12 tekrar da yapıyorum şınavla ilgili bir sorunum olduğunu düşünmüyorum neler yapabilirim ?
    Ve bir de human flag hareketini hiç yapamıyorum hangi kaslarımı güçlendirmem gerek ? önceden bununla ilgili konu açılmış ancak cevap alınmamış .
    HERKESE TEŞEKKÜRLER :)
    HUMAN FLAG I BİLMEYEN ARKADAŞLAR İÇİN :
    [​IMG]
     
  2. 2pacist
    Offline

    2pacist Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2014
    Mesajlar:
    741
    Beğenileri:
    441
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Dağcı
    Yer:
    Canada, Toronto
    Bizim basliga video aticam. Brendan Meyers'in video'su var, human flag ama ingilizce. Mantığı kısaca altta ki kolu dirsekten sabitleyip, yukarıda ki kolla cekiyoruz. Barfiks sayini arttirirsan daha kolay yaparsın. Amud'ta denge için duvara bi yere dayanarak yapmalisin. O sekilde durabilidiginin maksimumu izometrik sekilde durmalisin.







    Calisthenics Athletics
     
  3. suheyl1453
    Offline

    suheyl1453 Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle handstand duruşu ya Da şınavı denge hareketleridir.
    Amutta kalkmaya alışman lazım yani pat diye olacak bişey değil ve bir başka olay bu hareket için gereken güç 1 birimse o gücü kontrol etmek 5 birim önemli.
    Neyse ne yapmam gerekiyor diyosan: normal şınavdansa pike push up daha etkili olabilir tuck planche diye bir hareket var araştırıp bakarsan o hareketi geliştirmen çok faydalı olur.
    Zaten bunları hallettikten sonra handstand yapabilirsin .
    İnşallah yardımcı olabilmişimdir yanlışım varsa ya da eksik kusura bakmayın
    Iyi sporlar...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     

Sayfayı Paylaş