hocam salondan ayrıldığı için programı ben yazdım nasıl?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve tunerboy tarafından 22 Ağustos 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. tunerboy
    Offline

    tunerboy Yeni Üye

    Katılım:
    24 Mart 2011
    Mesajlar:
    284
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    0
    s.a. arkadaşlar öncelikle 18 yaşındayım 65 kiloyum boy 1.80
    8 aydır bb yapıyorum hocam 2 hafta önce salondan ayrıldı onunn için hocasız devam etmem gerekiyo neyse.
    kendim bi program oluşturdum bodybulding in sitesinden bi bakarsanız iyi olur özelliklede hocalarımızın yorumları benim için çok önemli saygılar .


    1.GÜN

    GÖĞÜS:
    Bench pres: http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/barbell-bench-press-medium-grip
    Dumbell fly: http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/dumbbell-flyes
    İlcine benchpress: http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/barbell-incline-bench-press-medium-grip
    Cable cross: http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/cable-crossover
    Drop push : http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/drop-push

    BACAK:
    Önbacak
    Arka bacak

    2.GÜN

    KOL:
    Ez-bar crul:http://www.bodybuilding.com/exercises/finder/lookup/filter/muscle/id/15/muscle/biceps
    Telde köll
    Dumbell bicap crull: http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/dumbbell-bicep-curl
    icline hammer cruls: http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/incline-hammer-curls
    decline ez bar tripceps: http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/decline-ez-bar-triceps-extension
    dips: http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/dips-triceps-version
    close-grip becnh pres: http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/close-grip-barbell-bench-press
    pusdown: http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/triceps-pushdown

    3.GÜN OUMZ+SIRT+KANAT

    Makinada omuz pres
    One-arm side readers: http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/one-arm-side-laterals
    Standing palms-in dumbell pres : http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/one-arm-side-laterals
    Dumbell shrug: http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/dumbbell-shrug
    Standing dumbell upringht row: http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/standing-dumbbell-upright-row
    Enseye çekiş: http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/wide-grip-pulldown-behind-the-neck
    Barfiks:
    Bent over two-arm long bar roww: http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/bent-over-two-arm-long-bar-row
    Seated cable row: http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/seated-cable-rows
    Deatlift:
     
  2. aht
    Offline

    aht Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2010
    Mesajlar:
    187
    Beğenileri:
    54
    Ödül Puanları:
    38
    gogus ve bacak 2sıde buyuk kas grubu onları ayrı gunlere koy 2. gun pazu programını 1. gune at bacak programınıda 2. gune at en kotu bu sekılde yap başarılar
     
    tunerboy bunu beğendi.
  3. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Kas gruplarini kucuk ve buyuk olmak uzere ayirip gunlere bolersen daha faydali olur.PArcali sistem ile ilgili pek cok ornek mevcut. Kolay gelsin
     
  4. tunerboy
    Offline

    tunerboy Yeni Üye

    Katılım:
    24 Mart 2011
    Mesajlar:
    284
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkür ederim değişiklik yapıcam ama genel olarak hareketler nasıl ?bodybulding.com un en iyi hareketlerini seçtim ?
     

Sayfayı Paylaş