hocamın verdiği kardio programı?

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve serkanozennn tarafından 23 Nisan 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. serkanozennn
    Offline

    serkanozennn Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2008
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    20 dakika eliptikten sonra 20 dakika koşu bandında hızlı yürüyüş sonunda da 6 set 3 hareket mide açıkçası pek aklıma yatmadı intervalin çok etkili olduğunu biliyorum ama kardio programımın neresine koymam gerektiği konusunda kararsızım biraz yardımcı olursanız eğer çok sevinirim teşekkürler...
     
  2. hakonek
    Offline

    hakonek Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2007
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    eger intervali yapacak kondisyonunuz varsa yapınız .kondisyon kapasiteniz kendi capında yağ yakmak icin donemden doneme hafif tempolu kosular veya yürüyüşler yapan bir vucut gelistirici kadar ise baslangıc icin interval kardionun pek yararlı olmayacagı ve su asamada pekte gerekli olmadıgı kanaatindeyim. eger yapacagınız yüksek tempolu yürüyüş ile kalp ritminiz yağ yakım aralığına geliyorsa yüksek tempolu yürüyüş şu anda sizin icin en ideal olandır.zaman icinde kondisyonunuz yukseldikce hafif tempolu kosulara daha sonrada interval calısmalara gecebilirsiniz ..
     
  3. canadianfb
    Offline

    canadianfb Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    191
    Beğenileri:
    77
    Ödül Puanları:
    0
    20 dakika hızlı yürüyüşte interval uygulamak zaten pek yapılabilecek birşey değil..kardio çalışmalarına yeni başlıyorsanız hakonek'in de dediği gibi birazcık kondisyonunuzu artırın,yüksek tempolarda uzun süre koşabilecek duruma gelin ondan sonra interval uygulamaya başlayın..
     
  4. Coyote
    Offline

    Coyote Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2008
    Mesajlar:
    1.626
    Beğenileri:
    1.555
    Ödül Puanları:
    123
    20dakikalık yürüyüş içerisinde 30sn veya 1er dakikalık kosular ekleyebilirseniz, bu gerçekten aerobik kapasitenizi geliştirmeye yeter.

    Yaklaşık 2 ay boyunca ısınma dönemi daha sonra interval çalışmalara baslayabilirsiniz.

    Bacak kas ve kemik sistemi yeterli dayanıklılığa ulaşmadan, interval antreman yapmak zordur ve sakatlıklara sebep olabilir.
     

Sayfayı Paylaş