Hocamın Verdiği Antreman Programı Doğru mu_?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Murat-18 tarafından 18 Ekim 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Murat-18
    Offline

    Murat-18 Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2014
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Leg Curl
    Leg Extension

    Leg Press
    Incline Dumbbell Flyes

    Dumbbell Bench Press
    Dumbbell French

    Hammer Curl
    Lateral

    Wide-Grip Front Lat Pulldown

    Butterfly
    Arm Curl Machine
    ve ismini bilmediğim bir alet daha var göğüs için ve en sevdiğim alettir.
    Decline Crunch
    Hanging Leg Raıse

    Hoca ilk hafta için ilk 12 hareker 2x8, 2. hafta 3x8, 3. hafta için 4 set 8 tekrar istedi. 4. hafta yeni bir program verecem dedi. Ben haftanın 5-6 günü salona giderim. Salona gitmeden önce araştırdım beslenme yi , antremanları , egzersizleri filan bana pek doğru gelmedi. Sizin de görüşlerinizi almak istedim.
     
  2. Tolgahantt
    Offline

    Tolgahantt Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    222
    Beğenileri:
    74
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğretim üyesi
    Yer:
    Türkiye
    Vücut ısınsın diye ilk bir ay için bi program yazmış.Bence iyi.Çok bacak hareketi koyması sizin bacağınızı güçsüz görmesiyle alakalıdır diye düşündüm ilk bakışta.Daha sonraki programlar önemli.Bu dediğim gibi ısınma amaçlı bir program ilk bir ay için.Yani pek bi önemi yok,dağ değil ova değil altı üstü ilk ay ısınma programı.Sadece buna dips ekle ve barfiks derim.İlerki programları paylaşırsan yardımcı olmak isterim inşAllah.İyi forumlar.
    --- Mesaj birleştirildi, 19 Ekim 2014 ---
    Dumble french bu arada çok gereksiz.İleri seviye için şekillendirme amaçlı kullanılır ancak.Sen onun yerine istasyonda halatla aşşağı doğru çekiş (pushdown deniyordu sanırsam ingilizcesine)hareketini yap derim.Triceps için çok daha verimli olur.O hareketi niye yazmış cidden saçma geldi şuan.Bilerek mi yapıyorlar anlamıyorum.Bi bacak hareketi iptal edilip yine eksikse göğüs yada arka kol hareketi yazılabilir yerine.Tercihine bağlı senin...
     
    Murat-18 bunu beğendi.
  3. Murat-18
    Offline

    Murat-18 Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2014
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Yorumunuz icin cok tesekkur ederim. Pushdown hareketini denedim, gercekten yanma hissini fazlasiyla hissettim. Barfiksi de deneyecem. Bacak hareketini suan icin iptal etmeyecem. Suan yeterince yanma hissini hissetmiyorum, setler artinca duruma gore bi bacak hareketini cikarabilirim. Triceps icin fazladan bir hareket lazimsa arastirir uygun bi hareket bulurum. İlgilendigin icin tekrar tsk ederim.
     
  4. Tolgahantt
    Offline

    Tolgahantt Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    222
    Beğenileri:
    74
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğretim üyesi
    Yer:
    Türkiye
    Triceps yada göğüs.Hangisi daha eksikse.Ve bacak hareketlerinde yanma yoksa bu hareketlerin azlığı çokluğuyla alakalı değildir.Hareketi yeterli kiloda yada yeterli doğrulukta yapmamakla alakalıdır.Doğru yapılmasını araştır kardeşim hareketleri.Yesin kas ağırlığı.Bazen drop set yap bacakta özellikle çok etkili olur.
     
    Murat-18 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş