Hocamın Söylediği Program Yanlışlık Var Mıdır ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve gorko15 tarafından 9 Haziran 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. gorko15
    Offline

    gorko15 Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2012
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci - Lise
    Yer:
    Türkiye
    Merhabalar. Ben bu sporda yeniyim aslına bakılırsa şuan daha çok yağ yakıyorum veyada yakmaya çalışıyorum. İlk iş olarak bi spor salonuna yazıldım bunda kuzenimin çok büyük payı var çok iyi bi vücudu var bende onla hırs yapıp yazıldım. O tek VG yaparken ben aynı zamanda ondan 1 saat önce gelip cardio yapıyorum. Buraya kadar sorun yok. Aklıma takılan kısım cardio. Bu arada ölçüler ;

    Yaş: 15
    Boy: 182 cm
    Kilo: 85.4 kg
    Kol: 33 cm

    Hocam şöyle bi program yaptırdı cardio adına ;
    20 dk yürüyüş yenisin diyor 2 haftadır bu hafta koşmaya başlıycakmışım koşu bandında 6.5 - 7.0 arası yürütüyor. Bu bacaklarını açıçak o zaman koşucaksın diyor oratalama 5-6.5 Km yol yapıyorum.
    Arada yani koşu bittikten sonra uzun bi sopa oklava tarzı onu ensene koy sağ sola eğil bu haraket karnının yan taraflarını sıkılaşıp erimesine yardımcı olur dedi.
    Ve cardioda son adım 20Dk bisiklet ortalama 8-10Km yol yapıyorum orda gösterilene göre ordaki hıza göre 33-35 ile gidiyorum tempomu hiç düşürmüyorum.
    Bu bittikten sonra yine o uzun sopa ile o haraket sağ sola 100 kez.

    Sonra aşağı iniyorum. Bize tanıttığı aletlerde çalışın diğerleri sıra ile dedi. Kilo atmam için terlemem lazım bunun içinde setleri hızlı yapmam gerekmiş. Bu hafta her alette mekik hariç , mekik 5 set her set 15. Diğer aletlerde 3 set her set 15.

    Genel olarak böyle yapıyorum aletlerde genellikle 28-32-38Kg yapıyorum bu iyiymiş.

    Sorularım şunlar 20Dk Koşu bandı ile 20DK bisiklet yeterli gelir mi ?
    Özellikle bu kalça ve basenler nasıl erir ? Göğüslerin bana koşarken ve bisiklette attığım terden gidecektir diyorlar. Ve yaptığım aletlerde göğüs için çalışmalarda işe yarıyacaktır diyorlar doğru mudur ?

    Ek olarak yazın yani 21/06 tarihlerinde köye gitmeyi planlıyorum bu arada spor salonuna devam ediceğim köyde bisikletim var ve koşu yapmalık çok büyük alanlar. Köyde bisiklet binmek mi daha mantıklı olur koşu yapmak mı bide koşu yaparken hafif tempolu koşayım dimi yani bi yavaş bi hızlı gitmeyim ya full hızlı yada full yavaş.

    Şimdiden teşekkürler.
     
  2. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.312
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    bikere antremanın toplam süresi ısınma esnemeler dahil 1saat 30 dk yı geçmeesin
    mümkünse 45dk 1 saat gibi bitir
    yaların erimesi sana bağlı çok çalışır boğazını tutatsarn yağda erir kasta gider sarkmalar olur
    en güzeli yavaş yaaş kilo vermektir
    bunun için bir diyetisyenle görüşüp beslenme programı isteyebilirsin
    antremanlarıda çok ağır yapmanı önermem
    koşu arrtı bisiklet mutlaka kardiyo olarak etki gösterecektir
    köydede hem koş hemde bisiklete bin seçim yapmak zorunda değilsin
     
    gorko15 bunu beğendi.
  3. gorko15
    Offline

    gorko15 Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2012
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci - Lise
    Yer:
    Türkiye

    Tamam. Tek aklıma takılan o 45dk 1saat dediğiniz cardio ve ağırlık mı yoksa tek cardio mu ?Çünkü tek koşu ve bisiklet 1 saat sürüyorda. Haftada 1 kilo vermek o zaman en ideali 3 ayda=12 kilo buda beni ideal kiloma getirir diyetisyen iyi bir çözüm olabilir. Bide son oarak kilo verdiğimizde bunun yanında ağırlıkta çalıştığım için sarkma sorunu çok gözükür mü ? Hocam ağırlıkta çalıştığım için sarkma olmaz yağı attığın zaman kaslar meydana çıkar dedi doğru mudur ?
     
  4. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.312
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    hepsinin toplamı 1,1 buçuk saati geçmemeli
    45 dk 1 saat çalışmaya alışabilmen için yeni saılırsın ilerleyen zamanlarda bu süreye çekebilirsin
    ama şimdilik ısınma kardio ağırlık dahil 1buçuk saati geçme
     

Sayfayı Paylaş