Hocalarim ilk ay programim degerlendirirseniz sevinirim

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve bhio211 tarafından 24 Eylül 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. bhio211
    Offline

    bhio211 Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2012
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    degerli abi ve hocalarim 4 aylik body aramdan sonra tekrar basldim bugun ve farkli bir salona gitmeye karar verdim hocam bana bu programi yazdi degerlendirirsenz sevinirim

    yas 16
    boy 1.88
    kilo 65


    Program..

    bench press 4x8 gogus

    barbell frot press 4x8 omuz

    laut pull down 4x8 sirt

    barbell curl 4x8 kol

    triceps push down 4x8 arka kol

    Squat 4x8 bacak

    calf ranes 4x8 bacak

    mekik 4x25

    ya abilerim program bana az geldi yani her bolgye bir hareket bilmem yeterlimi sizin goruslernzi bekliorum saygilarr ...
     
  2. thetramp
    Offline

    thetramp Özel Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.374
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Elektrik-elektronik mühendisi
    Yer:
    manisa
    bu program kaslarının ısınması ve kombinasyonunun artması için verilen klasik yeni başlayan programı..
    eksiklik falan yok yani, hocan 2. ay değiştirecektir sabırsız olma :)
     
    bhio211 bunu beğendi.
  3. bhio211
    Offline

    bhio211 Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2012
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    yorum icin teskrler abicim birde ben barfiks cekioym evde nizami barfiks 5 tane filan vicudumu ucgen yapmak amacim ben barfiksi salondada hareketlern arasna serpistirsem nasil olur hocam
     
  4. thetramp
    Offline

    thetramp Özel Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.374
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Elektrik-elektronik mühendisi
    Yer:
    manisa
    barfiks şınav gibi hareketleri tabiki kullanabilirsin..
    p.s: hoca değilim :)
     
    bhio211 bunu beğendi.
  5. ferdityson
    Offline

    ferdityson Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2011
    Mesajlar:
    984
    Beğenileri:
    436
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    body sabır işi ne şanslısınki 16 yaşında böyle bir forumda bilgi almaya çalışıyorsun bence basamakları yavaş yavaş çık ve şunu de kendine ''ben böyle çok hafiften ağıra, zora basamak basmak alt yapımı iyi gelişrtirerek çıkıcam ve çok iyi olucam'' iyi çalışmalar..
     
    bhio211 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş