HG! Antrenman Günlüğü

Konusu 'Antrenman Günlüğü' forumundadır ve HG! tarafından 27 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. HG!
    Offline

    HG! Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    24 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    127
    Beğenileri:
    74
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Hepinize merhaba arkadaşlar,
    Dönem dönem aralar vermiş olsam da bir süredir fitness ile ilgileniyorum ve adım adım birçok hedeflerim var. Önceden yaptıgım farklı branslar geregi olsun ya da bir yıla yakın bir süredir sadece fitnessa yöneldiğim zamanlar olsun birçok farklı antreman sistemi denedim ve hala da denemekteyim. Genel olarak ise 5 gün tek bölge çalışmayı tercih ediyorum. Antrenman günlüğümü ise hem bir motivasyon kaynağı hem de gelişimimi izleyebilmek,sizlerle fikir alışverişinde bulunabilmek için bayadır açmayı planlamaktaydım sonunda açıyorum.:)

    Kısaca beslenme düzenimden bahsedecek olursam beslenmemi FatSecret'tan düzenli bir şekilde takip ediyordum buna tekrardan başlayacağım. Günlük 2900 kalori olarak baslayacağım ve clean bulk olarak beslenmeyi düşünüyorum. Zor kilo alan ektomorf bir yapıya sahibim ve önceliğim hacim kazanmak olacak. Detaylarına yine günlük boyunca değineceğim. Supplement olarak ise whey,kreatin,bcaa,multivitamin,zma ve omega3 kullanmaktayım.

    Ölçülerimi çok sağlıklı alamadığım için belirtemeyeceğim şimdilik ama 22 yasındayım, boy 181,kilo 63 ve kol ölçüm ki en zayıf en zor bölgem 33 cm. Mevcut formum ise fotograflardaki gibi. Umarım amaçlarımıza ulaşabileceğimiz,bol paylaşımlı bir günlük olur,herkese iyi sporlar:)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Son düzenleme: 27 Temmuz 2015
    Ümit KOÇ bunu beğendi.
  2. HG!
    Offline

    HG! Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    24 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    127
    Beğenileri:
    74
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    1.Gün Sırt
    Haftaya sırt ile başladım,evrensel göğüs gününe ayak uydurmayanlardanım:) Sırtımı daha geride gördüğüm için dinlenmiş ve motive bir şekilde daha iyi odaklanabildiğimi düşünüyorum böylece. Onun dısında bugunden notlara deginecek olursam vermis oldugum aranın etkisine bir de yaz okulu ve sıcaklar eklenince cok zorladı. Normalde birebir uyguladıgım bir program yok zaten o gün salonda hareketleri,setleri değiştirebiliyorum. Tekrarları zaten saymıyorum uzun bir süredir 5-13 arası değişiyor ama ben ne kadar zorladığıma bakıyorum. Bugün de dersin yorgunlugu,uykusuzluk ve asırı sıcak yuzunden antremanda istedigim kadar agır ve yogun calısamadım zaten 35 dk gibi bir sürede tamamladım. Antreman detaylarım şöyle;

    Deadlift 20/50/70/80 kg
    Pull up-Lat pulldown Vücut ağırlığı x2/49/42/42 kg
    Reverse grip lat pulldown 49/42/42kg
    Barbell row 37.5/37.5/42.5/42.5kg
    Cable row 40/45/50/55-35-20(drop set)
    Back extension 10/10kg/Vücut ağırlığı
     

Sayfayı Paylaş