Herkes Farklı Fikirde

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve Zekomikyani tarafından 23 Haziran 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Zekomikyani
    Offline

    Zekomikyani Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2009
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Yağ yakımı çalışıyorum ama gittiğim salonda adam 20dk koşu, 20dk bisiklet, twsist, ağırlıkla side bend mekik ve mekik gibi karın hareketlerininin ardından sırf ağırlık çalıştığım bir program verdi ama dietisyenim kas çalışırsan kilo veremezsin, yağları yakmak kolay ama kasları yakmak zor dedi ve alanında başarılı biri, forumda da herkes farklı şeyler söylemiş.
    Sorum şu:
    Düşük ağırlıkla çok set yaparsam mı daha iyi bir vücudum olur.
    Yüksek ağırlıkla az set mi yaparsam daha iyi bir vücudum olur?
    Dediğim gibi amaç: Öncelikli yağ yakımı 2. olarak kas yapımı..
     
  2. Zorro31
    Offline

    Zorro31 Yeni Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    87
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    hadi arama yapmadın alttaki topicide mi görmedn :)
     
  3. Gray Wolf
    Offline

    Gray Wolf Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2008
    Mesajlar:
    533
    Beğenileri:
    266
    Ödül Puanları:
    0
    amacın öncelikli olarak yağ yakımı ise düşük ağırlıklarla çalışmanı öneririrm. Böylece hem
    stediğin kilo düşersin hem de fit bir vucudun olur. Daha sonra isteklerin doğrultusunda bir program yapabilirz.
     
  4. bonatschi
    Offline

    bonatschi Özel Üye

    Katılım:
    10 Ocak 2006
    Mesajlar:
    3.855
    Beğenileri:
    4.910
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Londra
    Kasları yakmak (doğru tabiriyle kas yıkımı) bilinçsiz beslenme ve yanlış çalışma sistemleriyle o kadar kolay ki, siz bile inanamazsınız ne kadar çabuk kas kütlesi kaybettiğinize..

    Kas kütlesi fazla olan sporcuların metabolizmaları da hızlı olur, dolayısıyla birim zamanda daha fazla kalori harcarlar.
    O nedenle kas kütlesi fazla olan sporcuların yağ yakmaları da o denli kolay olacaktır.

    Diyet döneminde birincil hedef yağ yakımıyla beraber kas kütlesini de korumaktır.
    Bunun için de kardio çalışmaları belli oranda kas idmanlarıyla desteklenmelidir.

    Bunun ayarını da spor hocanız en iyi şekilde bilir.
    Çünkü gereğinden fazla yapılan kas idmanı kas yıkımına yol açabileceği gibi, gereğinden az yapılan kas idmanı da yağ yakım sürecini uzatırken yine kas kaybı riskini de beraberinde getirir.

    Ayrıca sorrmuş olduğunuz sorunun tartışıldığı başlıkta aşağıdaki linktedir.
    Genel fikir vermesi açısından inceleminizde fayda var.

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/az-tekrar-ok-rl-k-t4778.html?t=4778&highlight=az+tekrar
     

Sayfayı Paylaş