Herkes Birşey Diyor ne Yapacağımı Bilmiyorum

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve mvkayaa tarafından 17 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. mvkayaa
    Offline

    mvkayaa Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar öncelikle merhaba
    yaş:27
    boy:1.81
    kg:98.8

    Büyük bir hevesle 9 aralıkta spor salonuna yazıldım ve başladım
    bazen üst üste gittiğim günlerde oluyor ama genel anlamda 1 gün salon 1 gün istirahat şeklinde yapıyorum.
    göbek almış başını gitmiş bir şekilde göbek üst sınırı göğüs bölgesinin altından başlıyor. yani katman katman.
    herneyse hevesle gittik ama bilgisiz bir şekilde gittiğimiz için illaki insan bilen birisini bir danışacağı kişi arıyor haliyle
    salondaki hocaya danıştık durumu anlattık ilk önceki hedefimin göbek olduğu sonra vücut geliştirmek istediğimi söyledim.
    o da bize kardiyo yapmamız gerektiğini söyledi ve şöyle bir program yazdı.
    program şu şekilde ;
    20 dk koşu bandı + 20 dk bisiklet + 12,12,12,12 mekik şeklinde
    bir arkadaşla beraber gidiyoruz. bizde bunu kendimizce arttırdık. şöyle yapıyoruz.
    20 dk koşu bandı+20 dk bisiklet+göbeği sağa sola çeviren zamazingodan 50şer tane,göbek için iki kolla aşağı indirip kaldırdığımız zamazingodan ağırlık ayarını 10'a getiriyorum ondan da 50 tane. sonra kafamıza göre mekik felan takılıyoruz. en son anrenmanı bitireceğimiz zaman 20 dk bisiklet ile bitiriyoruz.
    forumda bir çok konuya baktım araştırdım. yabancı olduğum terimler çok. hani anlamına bakarak öğrenmeye çalışıyorum. konu başlıklarını inceliyorum. değerli arkadaşların düşüncelerini ve vermiş oldukları mantık sınırları içindeki bilgilerini detaylı düşünüyorum. lakin bir orta yolu bulamadım. ve gerçekten azimliyim bu işi yapmak istiyorum.
    şimdi beni çelişkiye düşüren nokta şu forum yorumlarına göre ;
    sadece kardiyo yapmak sağlık açısından iyi fakat "kas kaybına" neden oluyor. ağırlık çalışırsanız daha fazla yağ yakarsınız.
    mekik çekmek yağ yakmaz sadece karını sıkılaştırmaya yarar.
    sadece kardiyo ile bu işi yapmalısınız. çünkü vücuttaki yağlar orantılı bir şekilde yanar.
    diyet yapmanın önemini söyleyende var söylemeyende var.

    şimdi ben derdimi burada bir kere daha anlatayım ve ona göre bir yağ yakma yolu lütfen ama lütfen sizler söyleyin.
    0 göbek ve biraz kolları,kanatları,omuzları abartı olmadan şişirmek istiyorum.

    ben ne edem,ne yapam,kimlere gidem dostlar :) lütfen yardım.
     
  2. frodobagins000
    Offline

    frodobagins000 Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2013
    Mesajlar:
    368
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    53
    Yaziyi bile okunmadan verilcek tek bir cevap var hocanizi dinleyin sadece baska kimseyi değil! bu oyuncak degilki herkezin dedigini yapabilesin

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    mvkayaa ve columbu bunu beğendi.
  3. Helldorad0
    Offline

    Helldorad0 En iyi tartı aynadır Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    9 Şubat 2014
    Mesajlar:
    309
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    mağmur
    doğrudan hocanı dinle demiycem ben açıkcası çünkü çoğu spor salonunda klasik giriş programı verilir eğer hocaya gidip şu kadar zaman oldu bi prıogram yaz artık demediğin sürece aradan 2 ay geçse bile hoca dönüp ulan bu çocuk 2 aydır hazırlık programında demez. kısacası basma kalıp yönlendirmeler yapılır. yani yanlış olmayan ama istediğinizi alamayacağınız şeylerle uğraşıp durursunuz. sana tavsiyem önce bulk mı definisyon mu yapmak istediğine karar ver. ondan sonra tekrar konuşalım kardeşim. tabi burda üstadlar var onlar daha iyi bilirler yorum yaparlarsa aydınlanırsın ama bebn elimden geldiğince yardım ederim.
     
    mvkayaa bunu beğendi.
  4. mvkayaa
    Offline

    mvkayaa Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Hocam bulk definisyon kelimelerinin anlamını bilmiyorum ama tamamen göbeğimi eritmek 0 seviyesine getirmek. birazda abartı olmadan kolu ve omuzu şişirmek istiyorum.
     
  5. Aykut Can
    Offline

    Aykut Can Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    194
    Beğenileri:
    127
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Banada hafiften arka omuzla trapez...arkadaş da biraz oblik istiyor abi. Şöle antrikot felan karıştır ızgaralık olsun abi mangal var :D
     
  6. frodobagins000
    Offline

    frodobagins000 Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2013
    Mesajlar:
    368
    Beğenileri:
    152
    Ödül Puanları:
    53
    tatlı gelince banada baklava yolla buyuklerinden :D

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    Aykut Can bunu beğendi.
  7. mvkayaa
    Offline

    mvkayaa Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    arkadaş 6 tane baklava yarım kilo biraz kanat 2 kiloda kol çok mu şey istedik :)
     
  8. Bekci
    Offline

    Bekci Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    3.333
    Beğenileri:
    6.154
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    EU
    Göbeginizi eritmek,Kilo kaybetmek,vücudunuzdaki yag oranini düsürmek yaptiginiz spordan cok beslenmenizle alakali bir durumdur,fakat bundan hic bahsedilmemis,ilk amacinizi yerine getirebilmeniz kilolarinizdan kurtulabilmeniz icin yaptiginiz sporun yaninda güzel bir beslenme planinizin olmasi gerekir.
     
    mvkayaa bunu beğendi.
  9. Leopara
    Offline

    Leopara Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    704
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Ben kilo veren biri olarak tecrubelerimi soyluyorum 1 saat süren agirlik antrrmanlarimin ardindan 20-45 arasininda HIIT kardiyo yapiyordum beslenme olarak gunluk 200 gr temiz karbonhidrat ygsiz tussuz ve 150-200 gr arası protein tuketimyodum en az 3 litrede su.Bu şekilde güzel kilo verdiğmi düşünühorum.
     
    mvkayaa bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş