hergün barfix çekmek

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve maskopat tarafından 6 Eylül 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. maskopat
    Offline

    maskopat Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    93
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    istanbul/gopaşa
    arkadaşlar hergun 4 set 10 tane barfix ceksem bı zararı olur mu?
    haftada 1 gun de biceps calısıyorum?bench_O
     
  2. jimraynor
    Offline

    jimraynor Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    958
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Endüstri Mühendisi
    Yer:
    Antalya
    Her gün çekmek yerine 1 gün ara vererek 2 günde 1 yapabilirsiniz. Serdar Aktolga mucizevi sırt kaslarımı her sırt idmanımın başında yaptığım 10*10 barfiksle kazandım diyor. Buna gücünüz yeter mi bilmiyorum ama 2 günde 1 10*10 barfiksli bir idman sırtın yan kısımlarını iyi geliştirecektir.
     
  3. Smiley
    Offline

    Smiley Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2010
    Mesajlar:
    137
    Beğenileri:
    71
    Ödül Puanları:
    38
    Barfiksten konu açılmışken ben de şunu eklemek isterim ki, forumda okuduğum kadarıyla en verimli barfiks çekme şekli avuç içleri karşıya bakacak şekilde geniş açıyla tutulan ve göğüse çekilen barfiks türüdür diye hatırlıyorum...
     
  4. nBo
    Offline

    nBo Üye

    Katılım:
    16 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    42
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İzmir
    Doğru hatırlıyorsun smiley. Maskopat arkadaşım jimraynor arkadaşımızın dediği gibi 1 gün ara verissen kasların daha fazla büyür. Unutma kaslar antrenman esnasında değil, dinlenirken büyür.
     
  5. jimraynor
    Offline

    jimraynor Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.467
    Beğenileri:
    958
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Endüstri Mühendisi
    Yer:
    Antalya
    Barfiks yorumum böyle ama tam bir vg antrenmanı önerim çok farklı. En çok önerdiğim ve en çok verim aldığım programı söyleyim herkesin çalışma sistemi vs. ayrı tabi. Bence her bölge haftada 2 kez olmak üzere toplam 4 gün çalışılmalı. Pazartesi(A)-Salı(B)-Off-Perşembe(A)-Cuma(B)-OFF-OFF

    Off günlerde veya bodyden en az 6 saat önce veya sonra cardio eklenebilir. Ben mesela bugün 3te body idmanı yaptım bacak kısmını çalışmadım akşam 10-11 halı saha maçım var. Tabi karbonhidratı iyice abartıyorum büyümeme etkisi olmasın diye. O şekilde cardio eklenebilir. Güç döneminde veya hacim döneminde cardio çok yapılmamalı. Hatta yağlı değilseniz cardioya hiç gerek yok.
     
    Son düzenleme: 8 Eylül 2011

Sayfayı Paylaş