Her Spor Günü Farklı Vücut Hareketleri

Konusu 'Antrenman Günlüğü' forumundadır ve Oknefe tarafından 29 Ocak 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Oknefe
    Offline

    Oknefe Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2012
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Değerli forum üyeleri bu konuda çok fazla bilgi bulamadığım için buraya böyle bir başlık açma gereği hissettim. Öncelikle bu sporu yaklaşık 5 senedir (yaklaşık 1.5 sene süre ara vererek) iyi kötü yapmaya çalışıyorum. Belli bir vücut çıtam var. Yeni başlayan değilim Orta seviye bir vg ci diyebilirim kendim için. Özellikle bir program türü keşfettiğimi söyleyemem ancak işe yarayıp yaramadığını bilmiyorum ve bu yüzden Zaman kaybı yaşamak istemiyorum. Uyguladığım program kısaca şu şekilde
    1. Gün göğüs-arka kol
    2. Gün omuz-bacak
    3. Gün sırt- ön kol
    Gelelim konuya örneğin bir hafta herbir bölge için hareketleri yapıyorum. Ertesi hafta vücudu şaşırtmak ve daha fazla kas lifini harekete geçirmek için aynı hareketler yerine yukarıda saydığım programlar kapsamında farklı hareketleri deniyorum. Örn bir hafta bench press ikinci hafta dumbell bench press. Yada bir hafta dumbell shoulder press diğer hafta makina ile military press. Bu şekilde her hafta programdaki hareketleri çeşitleştirerek çalışmak mı yoksa diğer tarafta 2, 3 ay aynı hareketleri yapmak mı daha iyi sonuçlar almamızı sağlar.
     
  2. stefan35
    Offline

    stefan35 Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2015
    Mesajlar:
    1.426
    Beğenileri:
    1.015
    Ödül Puanları:
    123
    en azından 1 buçuk 2 ay aynı programı yapman daha faydalı olacaktır hem güç kazanman hemde bu güç sayesinde ağırlık arttırarak hacim kazanmanda daha faydalı olabilir..
     

Sayfayı Paylaş