Her Hafta Hareketleri Değiştirmek Gerekirmi ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve LegendBody59 tarafından 19 Mayıs 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. LegendBody59
    Offline

    LegendBody59 Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba Arkadaşlar Yaşım 16 Boyum 1.79 Kilom 68 Daha Önce 6 7 Ay Spor Yaptım Tekrar Başlayalı 1 Hafta Oldu Ara Verelide 7 8 Ay Olmuştu Sizce Programı 2 Ayda Bir Değiştireceğim Fakat Hareketleri Her Hafta Değiştirmek Sizce İyimidir Mesela Kolda Falan ?
     
  2. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Oldu o zaman her gun degistirelim :D yok bole bisi kim uyduruyo yav bizim insanlar herseyi abartiyo. Vucud adapte olmasin die programi degistirin deniliyo adamlar hergun program degistircek. Ben 4 aydir ayni programdayim cokta guzel gelistim. Bi programdan fayda goruyorsan devam et degistirme. Fayda gormuyorsanda once kendini sorgula beslenmem dinlenmem nasil agir calistimmi nie etki etmedi die. Herseyin tam ise sonra program degistir. Yani bi programi yap etkisini gorene kadar ve etkisi geçene kadar. Ondan sonra degistir. Bide 6 ay yaptn bi programi sonra bi dur bak meselaa aynaya nerem eksik nerem fazla ona gore program degistir. Süreyi attim 6 ay die kisiye gore degisir. Fakat ole 2 3 ayda kas yaptm hemen program degistiriyim falan yapma
     
  3. LegendBody59
    Offline

    LegendBody59 Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    yorumunuz için teşekkür ederim sağolun faydalı bilgiler oldu ;)
     
  4. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    4 5 ay yap bir programi. Aynaya geç. Bak kendine. Üst gogus 3ksikse ust goguse fazla odaklan. Mesela kolda dis biceps eksik. Bicepste 3 hareketmi yapiosn. 2 dis biceps 1 ic biceps seklinde calis barbell curlda dar tutus yap vs gibi seyler yapcan program degistirme budur. Yada sikildin artk gogus biceps yapmaktan. Fullbody calis 3 4 ay onu dene. Yada push pull legs dene. Bu tarz seyler. Sen yeni baslamissin heralde normal hocanin verdigi programlarla devam et ileride kendi programini hazirla dedigim mantikla
     
  5. statico
    Offline

    statico Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2014
    Mesajlar:
    60
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Her ay programında değişiklikler yapabilirsin nasıl diye sorarsan örnek vereyim mesela set sayılarını değiştirebilirsin, hareketlerin bazılarını değiştirebilirsin, bir süre sonra komple programı değiştirirsin, antreman şeklini değiştirebilirsin. Yani her ay tüm programı değiştirmek değilde, bazı yerlerini değiştirebilirsin. Böylece vücudunu alıştırmadan daha iyi gelişim sağlayabilirsin. Umarım anlatabilmişimdir :)
     

Sayfayı Paylaş