Her şey hazır.Sadece yorum gerekiyor...

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve DonCorleone tarafından 17 Temmuz 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. DonCorleone
    Offline

    DonCorleone Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2012
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Selamlar... Abilerim, kardeşlerim.Direk konuya giriyorum.Yaşım 16. Yaklaşık 4 yıldır kendi çabalarımla fitness yaptıgımı zannediyorum.Tabi pek yararlı oldugunu söyleyemem.Ama şimdi çokça yaptıgım araştırmalarla bu siteden olsun uzmantv'den olsun ve başka bir çok kaynaktan gerekli bilgilere ulaştım.İstedigim six packti ve kafaya takmıştım yapacaktım.Son 6 aydır saglam bir şekilde çalışmaya karar verdim. Kendime bir barfiks demiri aldım. Önce vücut ölçülerimi yazayım.

    Boyum : 1.69 cm

    Kilom : 65 cm

    Gögüs : 94 cm

    Karın(bel) : 76 cm

    Kol : 34 cm


    Barfiks demirim

    Çok fonksiyonlu barfiks demiri diye aratırsınız bulabilirsiniz.Reklama girdigi için gözükmüyor burada.

    Antremana başlamadan önce

    http://www.uzmantv.com/vucut-gelisti...sinmak-gerekir

    Buradan ısınma hareketimi yapıp, hareketi bitirdigimde 1.15 saniye oldugum yerde zıplıyorum son 15 saniyede dizlerimi karnıma çekip zıplıyorum.

    Barfiks çekerken demirden tutununca ayagım yere degdigi için demire asılıyorum dizlerimi aşagı dogru kırıp ayaklarımı arkaya alıp barfiks çekmeye başlıyorum.Bu demirle avuç içi bana bakacak şekilde Geniş Omuz, Dar omuz ve Avuç içi birbirine bakacak şekilde hepsinden 4'er tane.En son da adonis için demire asılı tutup ayakları ileri uzatarak sag çarpaz ve sol çarpraz yapıp yukarı dogru kaldırma hareketini yapıyorum( bu hareketi en fazla 4 yapabiliyorum :) )

    Barfiksi tamamlayınca omuz için dumbelleri elime alıp oturdugum yerde kollarımı yanlara dogru açıp indiriyorum 12x3 set şeklinde yapıyorum.

    Daha sonra karın kasına yöneliyorum.Eskiden ilk videodaki hareketi 2 set olarak yapıyordum fakat daha sonra 2.sette dogru yapamadıgımdanmıdır bilinmez ilki kadar yorulmuyorum.Bu yüzden ikinci videoya yöneldim ve bu iki videodaki hareketi yapıyorum.İlk videodaki hareketi bitirdikten sonra 5 dakika dinlenip yine barfiks hareketlerini yapıp 2.video için hazırlanıyorum ve 2.videoyu bitiriyorum.

    http://www.youtube.com/watch?v=sWjTnBmCHTY

    http://www.youtube.com/watch?v=vkKCV...eature=related

    Bitirdikten sonra

    Gögüs yayı ile, yay demirden ortasında amortisör yayı gibi uzun bir yay var.Kollarımı ileri dogru kırmadan yukarı dogru açıyorum 12x1.Daha sonra oturdugum yerde göbegimin önünde tutup ileri dogru açıyorum 25x1.Sonra çenemin önünde tutup aşagı dogru açıyorum 12x1.Son olarak da yayı ensemin tarafına alıp aşagı dogru açıyorum 12x1.

    Hareketlerim bu kadar

    Hareketlerim bitince duş alıyorum.Ardından yemek için bir ton balıgı açıyorum(24 gr proteini var) yanında yoğurt, süt , ve tadımın mavi paketinde fıstıgı 29 gr protein olan onu yiyorum.Vücudumda belirgin bir degişiklik var.T-shirt altından kaslı oldugum anlaşılıyor.Karın kaslarımda ise en üstteki ilk ikili gibi belirgin ancak onun altındakiler üsttekinden biraz daha az belirgin.Bunun için biraz daha çalışmam gerektigini düşünüyorum.

    Sizden istedigim yanlış yaptıgım bir şey var mıdır? Dogrular yanlışlar.Eger ilgi gösterip okursanız gerçekten çok memnun olurum.Olabildigimce anlaşılır,türkçeyi bozmadan yazmaya çalıştım.

    Cevaplarınızı bekliyorum...
    Sevgiler saygılar...
     

Sayfayı Paylaş