Herşey Hazır sadece Birkaç sorum var

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve soncirit tarafından 29 Ekim 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. soncirit
    Offline

    soncirit Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2012
    Mesajlar:
    139
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    izmir
    Arkadaşlar ben Sivil Savunma ve itfaiye bölümü son sınıf öğrencisiyim.Kpss den 80 puan aldım.Büyük ihtimal atamam olucak.Bana Üniversitem bitene kadar(yaklaşık 9-10 aylık bir periyottta) linkteki eleman gibi bir vücut lazım. Boy:184 Kilo:77 Yaş:19

    [​IMG]

    Sağolsun arkadaşların yardımıyla yoğun ve tek bir kas grubunu egzersizsiz bırakmıyacak bir program hazırladık.Fakat aklıma takılan sorular var;

    1)bu hareketler yeterlimi ?
    2)Mesela bicep-tricep uyguladım bugün ve haftada 1 defa acaba böyle olması normal mi. sanki bana azmış gibi geldi ?
    3)bu ilk ayım her hareketi 3x10 prensibine göre yapıyorum.(Karın çalışması hariç örneğin mekiği 40-50 tekrar 3 set yapıyorum)
    4)istediğim vücuda bu programla kaç ayda ulaşabilirim?
    5)Biceps-tricep çalışmam 30 dk sürdü, Acama bu süre normal mi ?Sizinkiler ne kadar sürüyor.?
    5)Beslenme programımlada ilgili sorularım var onuda linkteki konudan yardımcı olursanız ne mutlu bana :)

    Bu sorularımın cevaplarını verecek arkadaşlara şimdide Teşşekürlerimi iletiyorum...

    VUCÜDUMUN RESİMLERİ:
    http://f1210.hizliresim.com/12/s/f7d0k.jpg
    http://f1210.hizliresim.com/12/s/f7d1y.jpg
    http://a1210.hizliresim.com/12/s/f7dk4.jpg
    http://a1210.hizliresim.com/12/s/f7dkt.jpg
    http://a1210.hizliresim.com/12/s/f7dlj.jpg

    BESLENME PROGRAMIM:
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/...tar-konusunda-t62262.html?p=621268#post621268


    PROĞRAMIM ŞU ŞEKİLDE;

    Not: başlangıç Pazar günüdür.
    1.Gün Biceps-Triceps
    2.Gün OFF (veya 8 dklık ABS)
    3.Gün Karın
    4.Gün Göğüs
    5.Gün OFF(veya 8 dklık ABS)
    6.Gün omuz & Sırt
    7.Gün Bacak & Bilek

    EĞZERSİZ HAREKETLERİM


    ------------------------GÖĞÜS:------------------------

    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/pectorals/bench-press/
    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/pectorals/dumbell-fly/
    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/pectorals/dumbell-bench-press/
    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/pectorals/dumbell-pullover/

    ------------------------------ KOL KASLARI ----------------

    PAZU:
    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/biceps/dumbell-curl
    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/biceps/alternate-curl/
    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/biceps/single-arm-preacher-curl/

    Arka Pazu:
    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/triceps/dumbell-tricep-extension/
    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/triceps/dumbell-single-arm-tricep-extension/
    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/triceps/kick-back/

    -------------------------OMUZ VE SIRT -------------

    Sırt;
    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/lats/dumbell-single-arm-row/
    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/lats/barbell-bent-over-row/
    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/traps/dumbell-shrug/

    OMUZ:
    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/deltoids/lateral-raise/
    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/deltoids/dumbell-upright-row/
    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/deltoids/dumbell-shoulder-press/


    ------------------Karın -------------------

    KARIN:
    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/abdominals/crunch/
    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/abdominals/sit-up/
    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/abdominals/alternate-sit-up/
    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/abdominals/leg-raise/
    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/abdominals/v-up/

    -----------------------------------BACAK & Bilek ----------------------

    ÜST KALÇA ve bacak hareketleri
    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/glutes/squat/
    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/glutes/deadlift/

    Alt Bacak kasları
    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/calves/calf-raise/
    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/calves/single-calf-raise/


    Bilek:
    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/forearm-flexors/forearm-single-curl/
    http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/forearm-flexors/forearm-dumbell-curl/
     

Sayfayı Paylaş