Hepsi Bir Arada

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve escort24 tarafından 24 Kasım 2012 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. escort24
    Offline

    escort24 Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2012
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    yozgat
    İyi geceler herkese.

    Arkadaşlar günde 3 km koştuktan sonra eve gelip 5 ve 10 kg ağırlıklarla kol,göğüs,omuz hareketleri ve mekik hareketi yapıyorum. bu hareketlerin hepsinin seti 3 sayısı ise 15-10-5 şeklinde. son iki seti 10'ar kg ile yapıyorum.

    Soru 1: Bu hareketlerin hepsini aynı gün yapmam yanlış mı ?

    Soru 2: Hem vücut geliştirmek için bu hereketleri yapsam hem rejim yapsam kaslarım zarar görür mü ?Çünkü 5 kg fazlam var ve gıdık-ense oluşumu var.Bu da beni çok fazla kilolu gösteriyor.Kilo verdikten sonra mı vücut geliştirmeye başlamalıyım.

    Soru 3: Tüylerin kas gelişimine zararı var mı ? Kimi var demiş kimi yok kesin bir cevap veren olursa sevinirim.


    Boy:1.70
    Kilo:70
    Yaş 23
     
  2. SiR_Arawn
    Online

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    838
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    1-) O hareketlerin hepsini bir arada yapabilirsin ama o kadar çok bölgeyi giriceksen her bölge için çok hareket olmamalı çünkü bir günde girmeyi deniyorsun ve haftada en fazla 3 gün o programı 1 gün aralıklarla yapabilirsin. 2-)Kasların zarar görmez ama kilo kaybı dolayısıyla kas kaybıda yaşarsın bunu hepimiz yaşıyoruz 0 kas kaybı ile kilo veren varsa zaten helal olsun diyorum.Hayır kilo verdikden sonra vücud geliştirme başlamayı düşünme bence hem ağırlık antremanı hem cardio yaparak ilerlemen kas gelişimi için daha olumlu olur. 3-)O sadece söylenti olarak biliyorum öyle şeyleri kas gelişimine problem olarak düşünme.Onun yerine beslenme , antreman , dinlenme gibi düzenli uygulaman gereken şeyleri düşün. http://www.bodyforumtr.com/vbforum/evde-sadece-2-adet-dumbell-t8554.html bu program ile cardio egzersizlerini yapabilceğin günleri ayarla haftalık bir program oluştur kendine...Set-tekrar sayısı ilk ay bu programa uy ondan sonra değişime girersin.
     
  3. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    Forumda ilgili bölümler okunmadan konu açılmıştır.Aşağıdaki bölümlerdeki sabit başlıkları okumanızı rica ederiz.


    Link : http://www.bodyforumtr.com/vbforum/beslenme-f24.html
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/y...r-b-l-f53.html

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
    _________________
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş