Hem İyi Hem Kötü Beslenme

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Haxcı tarafından 6 Haziran 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Haxcı
    Offline

    Haxcı Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2014
    Mesajlar:
    249
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    28
    Arkadaşlar merak ettiğim bir şey var.Şimdi bbye yeni başlayan biri olsun.Beslenmesi hem iyi hem kötü olsun.Yani adam düzenli antrenman yapıyor olsun beslenmeside iyi olsun günlük kalori,protein ihtiyacını vs. karşılayacak kadar iyi beslensin ama öte yandan bu şekilde iyi beslenirken çikolata,cips,patates kızartması vs. gibi yağlı(zararlı) yiyeceklerde yesin.Bu şekil bir beslenmeyle yine kas yapılır mı ? Yani şunu demek istiyorum.Nefsi kısıtlamadan canımızın istediğini yiyip kas yapılabilir mi ? Düşüncem yapılsa bile kilolu olur ama atıyorum 5-6 ay çalıştı sonra ağır bir kardiyo prgramına girdi ve o kötü beslenmeyi bıraktı.O altındai plaj vücudu çıkar mı ortaya ?

    Biraz saçma gibi oldu ama kusura bakmayın merak etmiştim hep.Çünkü kendimde bu tür besleniyorum.Yani burada yazdığım gibi abartı değil sadece çikolatayı abartıyorum onun dışında patates kızartması,tost vs. ayda yılda bir yerim.
     
  2. Gökmen Keskin
    Offline

    Gökmen Keskin Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    161
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Zonguldak
    Aşırısıyla yapların iyi bir beslenme demek ihtiyacı olan bütük makroları almak demek yani bütün üstünde yediği bütün kaloriler = yağ. Tabiki kas gelişimi olur dediğin gibide yağları erittiğinde altından istediği vücut çıkar ama bu ne kadar kolay olur ne kadar sürer işte orası soru işareti. Bu dediğine dirty bulking de diyebiliriz bunu uygulayan bir çok kişide var. Hatta furious pete bilmiyosan videolarını izleyebilirsin dünya kadar şey yiyip iyi bir vücudada sahip olan biri. Tabi onun ayrı uyguladığı yöntemler var.
     
  3. Haxcı
    Offline

    Haxcı Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2014
    Mesajlar:
    249
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    28
    Dirty bulking dediğin kavramı araştırdım şimdi ve evet dediğim şey dirty bulkingmiş.Böyle program uygulayanların olması sevindirdi çünkü acaba yanlış mı yapıyorum diye düşünmüştüm.Aynı zamanda clean bulking diye de bir kavram var.Aslında bende clean bulkingi tercih ederim ama malesef nefsime hakim olamadığım için dirty bulkinge kayıyorum.Furious Pete'yi araştırdım evet adam biraz hayvan:D...ama adam olmak istediğim kişi hatta çoğu kişinin olmak istediği kişidir.O kadar yemesine rağmen o görüntüsü hiçte dirty bulkingi tercih ediyor gibi gelmiyor.Fakat tabii onun kadar değilim.Adam kola,baklava,döner rahat kafa.Benim bi abartı olarak çikolatam var bir de ayda yılda bir patates cipsi,pizza,hamburger vs.
     
  4. mood
    Offline

    mood Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Yapabilirsin ama kas aldığından fazla da yağ alırsın kardiyo dönemine girdiğinde yağ yakarken kas kaybın da olacaktır bu yüzden fazla yağ almamaya çalış brah
     
  5. Gökmen Keskin
    Offline

    Gökmen Keskin Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    161
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Zonguldak
    Dirty bulkingin kötü tarafı definasyon için çok fazla zamana ihtiyacın olması. O kadar yemesinin birde perde arkası var kısaca anlatmak gerekirse örneğin 3 bin kalorilik bi cheat meal yapıcak bunun için günlük alması gereken kaloriden 500 düşürüp 6 günde 3bin kalori açığı yaratmış oluyo 7. gün o öğünü yediğindede ekstra kalori almış olmuyor :)
     
  6. Haxcı
    Offline

    Haxcı Üye

    Katılım:
    16 Kasım 2014
    Mesajlar:
    249
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    28
    Evet ondan biraz korkuyordum aslında ama dediğim gibi çikolatam bir abartı.Haftada 1 gün çikolata yerim ama yedimide 7-8 tane bir oturuşta.Tabii ardından 30 dklık bir koşu.

    Ben kendimden örnek vereyim.Haftada bir gün bir oturuşta 7-8 çikolata bazen bisküvi falan abartıyorum.Diğer gün hiç öle kaloriyi kısmıyorum.Sadece cheat meal yaptığım akşamı normalde 20 dkmı koşuyorum o gün 30'a çıkarıyorum.Zaten 5 gün kardiyo çalışıyorum.Çabuk alıp verebildiğim için cheat meal yaptığım günler kardiyo süresi uzuyor.Böyle de bir seçenek olabilir değil mi ?
     
  7. Gökmen Keskin
    Offline

    Gökmen Keskin Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    161
    Beğenileri:
    60
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Zonguldak
    7-8 çikolata bisküvi yiyip kardiyoyu 10 dk uzatarak sadece bi ısırığın kalorisini yakarsın :) Böyle bi sistem yok fakat sen gidişatından şikayetçi değilsen birazda dirty bulk yapmayı seviyosun, umarım herşey istediğin gibi gider :)
     

Sayfayı Paylaş